Dolabı kapatıp Clarisse ile kantine gittik. İki tane sıcak çikolata aldık ve oturduk.
C: Sen ne yaptığının farkındasın dimi ?
Jen: Evet farkındayım.
C: Aralarını hepten soğutuyorsun.
Jen: Umrumda değil.
C: Gerçekten mi ?
Jen: Pekala aralarını yapmanın bir yolu yok ama...
C: Onunla sadece Justin sinir olsun diye çıkıyorsun.
Jen: Eeeee ?
C: Dave duygularıyla oynuycaksın.
Jen: Emin ol o da sadece Justin'e inat olsun diye benimle çıkıyor, dedim ve sıcak çikolatamdan bir yudum aldım. Eve yine Clarisse ile yürüyerek gittik. Yolda baya oyalanmıştık herhalde Justin bizden önce eve gitmişti. Eve gelince o ikisini mutfakta... Yalnış anlamayın biliyorum hepinizin içi fesat sadece öpüşüyorlardı.
Jen: Öhöm öhöm, diye sahte öksürmeye çalıştım ama duracakları yoktu. Ben de bir bardak su aldım ve odama çıktım. Bunu bana inat yapıyordu. Sanki takan vardı. Ben takmıyordum. Niye takıyım ki... Pekala konuştukça batıyorum biliyorum. Odama gittim ve maç için giyecek bir şeyler baktım. En iyisi sort giymek olur diye düşündüm. Saate baktım daha çok vardı. Sonra kırılan bir bardak sesi duydum. Kapıdan kafamı çıkardım ve,
Jen: Biraz yavaş ol yosun kafa ben evdeyim, diye bağırdım. Justin de kendi odasından kafasını uzattı.
J: Ben değildim kas kafalı.
Jen: Aşağıdaki kim o zaman ?
P: Affedersiniz çocuklar elimden kaydı, diye seslendi Pattie. Patiie'nin sesini duyunca üçümüzde gülmüştük. Justin ve Carly tekrar odalarına girdiler.
Jen: Pattie babam geldi mi ?
P: Hayır tatlım.
Jen: Eğer ben gidince gelirse futbol maçını izlemeye gideceğimi söyler misin ?
P: Tabi tatlım, dedikten sonra odama girdim. Elime geçirdiklerimden giydim. Odadan tekrar çıktığımda Carly gitmişti. Justin de basketbol maçı için hazırlanıyordu. Mutfakta karşılaştık.
J: Gerçekten futbol maçı izlemeye mi gidiceksin ?
Jen: Evet.
J: Beni izlemek yerine.
Jen: Özellikle seni izlemek yerine.
J: Gerçekten mi ? bakıyorum da Dave birden ilgin ortaya çıktı.
Jen: Evet sonuçta o okulun futbol takım kaptanı, dediğimde güldü.
Jen: Asıl komik olan okulun bir sex takımı olmam. Sonuçta en iyisi sen olurdun. Kesinlikle takım kaptanı olman gereken takım o.
J: Hahaha çok komik.
Jen: Evet öyle, dedim ve mutfaktan çıktım. Tam montumu alıp dışarı çıkıcaktım ki Justin bana seslendi.
J: Basketbol maçı iki sokak arkadaki sahada olucak.
Jen: Bundan banane.
J: Belki fikrini değiştirirsin, dedi ve güldü.
Jen: Çok beklersin sana Carly ile eğlenceler, dedim ve evden çıktım. Neyse ki Clarisse benimle gelmeyi kabul etmişti. Birlikte maçın olduğu sahaya gittik. Dave maç başlamadan önce yanıma geldi.
D: Gelmene çok sevindim.
Jen: Burda olmam gerektiğini sen söyledin.
D: Bize şans getireceğini biliyorum.
X: Dave maç başlamak üzere.
Jen: Sen git. Biz burdayız.
D: Tamam.
Jen: Hadisene.
D: Şans öpücüğü ?
Jen: gel buraya, dedim ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım. Dave koşarak uzaklaşırken Clarisse bana dik dik bakıyordu.
Jen: Ne ?!
C: Jennifer bu git gide içinden çıkılmaz bir hal oluyor. Sırf Justin'e inat olsun diye Dave çıkıyorsun ama ya Dave sana karşı bir şeyler hissediyorsa onun kalbini kırıcaksın.
Jen: Merak etme birkaç gün sonra ayrıldığımızı söylerim, dediğimde Clarisse bana öyle bir baktı ki sanki pek tatmin olmamış gibiydi. Maç izlemeye başladık. Aslından çok sıkıcıydı. Ellerindeki topla ordan oraya koşuyorlar. Anladığım tek şey bu. Ama maçın sonunda bizim taraftarlar bağırmaya ve bir şey kutlamaya başlıyınca bizim kazandığımızı anladım. Dave maçtan sonra yanımıza geldi. Hava biraz soğuktu ve sanki titriyordum.
D: Senin sayende kazandık. Bize şans getireceğini biliyordum.
Jen: Şans işine pek inanmam.
D: Sen üşüyor musun ?
C: Evet üşüyor gibisin biz eve dönelim hadi Jennifer.
D: Dur bir dakika. Hırkamı al eve gidene kadar üşüme, dedi ve bana futbol takımının hırkasını verdi. Arkasında kocaman harflerle Dave yazıyordu.
Jen: Bu çok nazik bir hareket .
D: Justin gibi odun değiliz. dedi ve gülümsedi. Sonra eve geri döndük. Eve girmeden saate baktım. Justin'nin maçı daha bitmemişti. Belki sonuna yetişebilirdim. Hiç eve girmeden sahaya gittim. Maçı sonuna yetişmiştim. Gözüm Carly aradı ama Ryan buldum. Hemen yanına gittim.
Jen: Naber Ryan ?
R: Jen ? Futbol maçında olucaksın sanıyordum.
Jen: Burası boş mu ?
R: Evet hadi gel.
Jen: Maç bitti ben de yosun kafaya bir bakıyım dedim.
R: Hmm
Jen: Bu arada Carly nerde?
R: Bilmiyorum.
Jen: Nasıl sevgilisini izlemeye gelmedi mi ?
R: Onlar ayrıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STEP BROTHER
Fanfiction"Biz kardeşiz." dedim sinirle. "Sana üvey kardeş fantezimden bahsetmedim herhalde." dedi ve tabii ki piç smile yapmayı unutmadı.