Hodina ráno

14 2 0
                                    

Možná bude lepší zapomenout, zapomenout na bolest jenž byla způsobena slovy a vzpomenout si na bolest jako takovou. Znova odříkávat jemné slova co jakož nože tnou do těla a doufat...doufat, že jednoho dne je vysliší jiný snílek nebo snad blázen.
Když v noci přivřu oči a snažím se alespoň o neklidný spánek, znova přicházejí. Mluví na mne, šeptají svá slova. Šeptají své pravdy a překřičují se jeden přes druhého. Chtějí abych si jich všímala, chtějí abych jim dala pozornost a čím více je ignoruji, tím více se derou na povrch.
Sluchátka až skoro u mozku, jen neslyšet ty hlasy. Šeptají stále, dokonce i teď. Vedou mé ruce, říkají co psát a ten další, že psát nemám. V hlavě uspořádali si opět sněm, sešlost paranormálních jevů.
Paranoia zmocnila se slova. Dívej, dívej se na ty lidi! Všichni tě pomlouvají, dívej se na tamtu holku a na to jak nad tebou krčí svým nosánkem.
Agrese zmocnila se slova i těla. Jdi sakra za ní, rozmalť jí ten nosánek až z něj nebude mít nic. No tak, do toho!
Jsem jen loutkou mezi prsty nemocí duše. A znova zase šeptají, překřičují se, dohadují se o tom co dnes se mnou provedou, co udělají, jakou část mozku sežerou.
Snaží se mi vzít poslední střípky jakéhosi čistého uvažování, srdce bije jako o závod, snaží se předhonit tempo hudby, prodírá se přes jícen z krku. Flušu na zem krev, topím se ve vlastních orgánech. Jizvy na rukou se znova otevírají, proudem valí se lepkavá tekutina. Měla by to být krev, ale je to jen černý maz. Schyzofrenie.
Polykám prášky co mi napsali ti v bílích pláštích, ale oni neví, že už dávno nepomáhají. Snažím se jim nalhat jak je vše v pořádku, úsměv od ucha k uchu, krátké přikyvování na stupidní otázky, bum razítko na čelo "Vyléčena". A to neví, že právě vpustili do normálního světa zase blázna. Snažím se křičet, prosit o pomoc, vzlykat, ale nejde to. Drží mi zevnitř hlasivky dvě obrovské ruce. Jeho ruce. Toho co vzal mi mé dětství.
Pochroumaná hračka pohnuté společnosti, nevylečitelný kus, vadné zboží, nemocná duše a tělo zralé na porážku.
Smrt.

Výplody zvrácených myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat