Milující Matka...

40 4 0
                                    

Nemusíš se bát, není už důvod mé dítě. Polož si klidně svou hlavu na mou hruď a vydechni vztek s bolestí co nashromáždila se uvnitř tvého těla. Neposlouchej je když na tebe křičí, t y víš přeci kdo jsi. No ne? Podívej se na sebe přes uslzené oči. Kdo jsi? Jsi někdo víc než si myslíš.

Ale no tak, zažeň neduhy na své duši, přeci toto není konec dne. Ještě se vše může změnit, uvidíš můj drahý, tohle není konec. Protože oni za své činy budou pykat, to ty moc dobře víš. Tak vstaň, polib svou drahou matku na čelo a popřej ji klidného spánku s nožem za zády.

Neboj se tasit v okamžik kdy je to nejnutnější, neboť věř mi, že činníš správnou věc. Věř své milující mrtvé matce. Ukaž mi, že nejsi slabý. Tak jdi! Na co ještě čekáš?! Neřekla jsem ti to jasně!!? Jdi a znič ty co ničí tebe a až tak učiníš já tě opět přijmu ve svém chladném obětí. Jsem tu pro tebe.

Ach můj milý! Jsi tak krásný v karmínovém obleku, jak ti sluší jeho temná barva! Pojď ke mě, nestůj opodál. Dospěl jsi tak rychle. Tak rychle z mého malého zázraku se stala pochroumaná hračka, kterou vytvořila společnost. Jsi dokonalý. Miluji mrtvolný pach, víš jak vlastní mi je, dovol mi tě obejmout!

Nic ti již nestojí v cestě můj nejdražší. Já v tebe věřila celou dobu a teď celé mé, červy prolezlé, tělo naplňuje radost z tvých činů. Vše co chceš můžeš získat, to si pamatuj. A ti co ti stojí v cestě nejsou nic. To si pamatuj synu. Protože ty jsi ten kdo stojí na opačné straně ostří nože.

Jsem démon co jmenuje se matka tvá. 

Zapamatuj si mne a já ti slibuji sílu o které se ti nezdálo ani v těch nejdivočejších snech. 

Zabí v mém jménu a já se vrátím v plné síle a dovolím ti stát po mém boku a přihlížet chaosu co pekelná sedma zapříčiní.

Výplody zvrácených myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat