~ Η Αποκάλυψη του μυστικού ~Αυτή η νύχτα ήταν η πιο ανατρεπτική σε όλη μου τι ζωή , ως τώρα! Δεν ξέρω γιατί αλλά καλύτερη ηθοποιό δεν έχω δει ποτέ μου! Δεν ξέρω αλλά μάλλον θα είχα συνηθίσει αν είμαι εγώ ο έξυπνος στο παλάτι μου. Το "εξυπνοπούλι" όπως με έλεγαν. Στο μεταξύ παντός ήμουν κλειδωμένος από ασιλυδεμενος στο δωμάτιο της πριγκίπισσας. Είχε έρθει για ανάκριση από ότι κατάλαβα...
-Λοιπόν θα ξεκινήσω από τα τυπικά για να μην έχω τύψεις μετά. Αν κουνηθείς από την θέση σου έστο ένα βήμα ή φωνάξεις θα σε σκοτώσω με σε δευτερόλεπτα και όταν έρθουν οι φρουροί θα τους πω ότι πηγές να μου κάνεις κακό και την βγάζω καθαρή ...
-Καταλαβαίνω. Τα συνηθισμένα... Λοιπόν τώρα τι θέλετε από εμένα Πριγκίπισσα?
-Την αλήθεια πρίγκιπα Φοίνικ!
Είπε την ώρα που μου σήκωσε το μανίκι για να δεί το σημάδι. Όλοι οι διάδοχοι στο παλάτι μου είχαν πάνω τους ένα χαραγμένο. Απεικόνιζε ένα έλατο. Οικόσημα της οικογένειάς μου...
-Μα πώς το ήξερες για το...
-Για το σημάδι εύκολο.Με διέκοψε. Πρώτον το είδα και δεύτερον ήξερα για την εκθρόνιση. Όπως και για την φυγή του πρίγκιπα και διαδόχου...
-Δεν ήταν...
-Φυγή ναι. Τα έμαθα όλα από τις δεσποινίδες. Μην σπαταλάς το σάλιο σου. Γι'αυτό εξάλλου ζεις. Μου είπαν τα καλύτερα λόγια για εσένα. Ξέρεις εγώ με την Κριστάλια κάνουμε πολύ παρέα τις τελευταίες μέρες. Λοιπόν στο θέμα μας, γιατί δεν τις το έχεις πει?
-Είναι επικύνδινο να γνωρίζει κάποιος ότι είμαι από ευγενική γενιά!
-Πού να 'ξερες.....
-Εε?
-Τίποτα στο θέμα μας. Έμπειστα άτομά μου μου είπαν ότι είσαι καλός στη στρατιγηκή. Ισχύει?
-Ναι. Για ένα λεπτό! και έριξα μια ματιά γύρω στο δωμάτιο. Παντού υπήρχαν σχέδια στρατιγηκής και βιβλία για μάχη και βοτανολογία. Εσύ φτιάχνεις τα σχέδια για μάχες? Συμπλήρωσα συνχισμένος.
-Ναι! Σε ποιά χέρια νομίζεις ότι βασίζεται το παλάτι? Στου πατέρα μου και του Νάιμπροκ! Χα! Ας γελάσω. Όλοι οι στρατηγοί από εδώ περνάνε. Μου δείχνουν τα σχέδια. Άλλοτε τα εγκρίνω άλλοτε τα απορρίπτω και τα πηγαίνουν στο συμβούλιο. Ο θεός να το κάνει δηλαδή γιατί είναι είδη σχεδιασμένη η απόφαση πάντα! Ο πατέρας μου και ο Νάιμπροκ είναι διακοσμητικοί. Όλοι οι φρουροί σε εμένα υπακούν.
-Γουάαααου!
-Το σχέδιο σου τώρα!
-Το μελετάω δως μου μόνο αυτήν την νύχτα και θα είναι έτοιμο. Τα άλλα θα τα πω στο συμβούλιο.
-Δεν κατάλαβες καλά. Αν δεν το εγκρίνω δεν πας πουθενά!
-Αυτό είναι επικύνδινο για εμένα. Λοιπόν άκου τι θα κάνουμε. Σου λέω που ακριβώς κρύβονται οι ληστές για να πίστεις αλλά δεν λέω το σχέδιο.
-Ξέρεις που κρύβονται? Αδύνατον τόσα χρόνια δεν...
-Ξέρεις η βιβλιοθήκη σας εκτός από τόσο πολύ σκόνη που δεν έχω δει στην ζωή μου, είχε τις λύσεις από πριν!
-Έεε? Δεν καταλαβαίνω. Μου έχουν φέρει βιβλία από όλους τους τομείς. Εξάλλου απαγορεύετε να πάω εκεί αλλά δεν βρήκα ποτέ τίποτα!
-Πήρες ποτέ βιβλία από τον τομέα Γ και συγκεκριμένα Γεωμορφολογία εδάφους?
-Όχι!
-Λάθος σας μεγαλιοτάτη! Εκεί είχε τις λύσεις... Ένα θα σας πω τελευταίο που μου έλεγε ο δάσκαλος του σκάκι μου. Ήταν ο μοναδικός που με νικούσε σε όλο το βασίλειο. Ήταν ο καλύτερος στρατηγός που είχα δει ποτέ μου! Πάντα μου έλεγε:
"Πρώτα κοιτάς τόπο και χρόνο και μετά θάρρος και στατιώτες"
-Κατάλαβα! Θα σε αφήσω και έχεις την άδεια από το "παλάτι" να πάς όπου θες σήμερα το βράδυ. Μην τολμήσεις να απόδρασης όμως!
-Τι? Και να χάσω το πάρτυ! Πότε! Μπορώ τώρα να πηγαίνω?
-Ναι αλλά θέλω δύο πράγματα από εσένα.
-Όλος αυτιά!
-Πρώτον δεν λες το μυστικό μου σε κανέναν. Αμοιβαίο ίδιο για από εμένα.
-Σύμφωνοι!
-Και δεύτερον βρες κάποιον τρόπο να είμαι παρόν στο συμβούλιο. Ορκίσου σε ότι έχεις πιο ιερό. Τι λέω! Στο άλογό σου!
-Το έχω ήδη έτοιμο αυτό! Παρακάτω...
-Ωραία. Θα σε λύσω τώρα...
-Ένα λεπτό! Έχω μια απορία. Ποιός άλλος ξέρει για αυτό το μυστικό?
-Ζωντανοί , όλοι οι στρατιωτικοί στο παλάτι .
-Και νεκροί?
-Πρώτα από όλα ο αδελφός μου, ο οποίος μάλιστα τελευταία επιθυμία του πριν πεθάνει ήταν να συνεχίσω ότι κάνω και
να με ακουλουθήσουν σε αυτό όλοι οι αξιωματικοί του παλάτι. Τέλος η μητέρα μου. Οικογενειακό μυστικό.
-Πως γίνεται να είναι αν δεν το ξέρει ο πατέρας σου?
-Θα του το πω. Κάποτε...Μόλις όμως κοπάσουν όλα αυτά με τους ληστές και πάρω εκδίκησή μου για το θάνατο του αδελφού μου!
-Εντάξει κατάλαβα. Μουγκός θα μείνω αν ήταν επιθυμία του αδελφού σου. Θέλω όμως να ενημερώσει το "παλάτι" τον ιπποκόμο και τον σιδηρουργό του Βασιλείου να είναι εκεί απόψε τα μεσάνυχτα. Χρειάζομαι κάποια πράγματα για το σχέδιό μου.
-Θα είναι... Είπε την ώρα που με έλυσε. Εκείνη την στιγμή μπήκαν φρουροί στο δωμάτιο.
-Δικοί σου?
-Ναι! Συνοδεύστε τον κύριο μέχρι έξω και ενημερώστε τον
κ. Όμποκ και τον κ. Άλιοθ να είναι στο χώρο εργασίας σήμερα τα μεσάνυχτα...
-Όπως επιθυμείτε Πριγκίπισσα Ελεωνόρα. Είπαν και με συνόδεψαν μέχρι έξω.
+Τι πανέξυπνη που είναι! Τα είχε όλα σχεδιάσει! Μου θυμίζει τον εαυτό μου.. Τέλος πάντων ώρα να προμηθευτώ τα αγαθά για το σχέδιο μου.
YOU ARE READING
Στα Ίχνη του Δράκου: Το Ταξίδι [1 Βιβλίο]
ActionΌταν το λάθος του ενός γίνει η σωτηρία του άλλου, τότε το ταξίδι αρχίζει. Ολόκληρη η Κάρλια βρίσκεται σε αναβρασμό. Σε όλο αυτό το σκηνικό έρχεται να προστεθεί μια ακόμα ρωγμή. Μία νύχτα και τα πανταχού δεδομένα στο Βόρειο Βασίλειο άλλαξαν ριζικά. Τ...