• 15 •

121 13 3
                                    


~ Το Συμβούλιο (Β μέρος) ~

-Αυτό που λες είναι τρελό! Τι απλά έσκαψαν και κρύβονται! Τα άλογα τα ξεχνάς?
-Όχι κύριε Τίλξ δεν τα ξεχνάω! Αυτό ήταν το άλλο κομμάτι του παζλ που έπρεπε να λύσω..
-Και το έλυσες? Ρώτησε έκπληκτος ο Βασιλιάς.
-Μα φυσικά θα ερχόμουν εδώ με κάποιες φούντες. Οι ληστές σας κρύβονται υπόγειο και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι κρύβονται σε μια ακτίνα ενός χιλιομέτρου γύρω από εδώ! Και τους έδειξα ένα σημείο ανάμεσα στο κέντρο του δάσους.
-Πως είσαι τόσο σύγουρος? Μπορείς να το αποδείξεις? Ρώτησε ένας αξιόμαχους μεγάλος σε ηλικία. Το όνομά του έμαθα μετά από λίγο ότι ήταν Δόρικ. Τα άσπρα του μαλλιά μας συνδιασμό με τις ρυτίδες του τον πρόδιδαν.
- Ναι κυρίε χάρης αυτό το βιβλίο! ,και τους έδειξα το βιβλίο που είχε τον τίτλο "Γεωμορφολογία του εδάφους".
-Αυτό είναι ανόητο! Φώναξε ένας από αυτούς.
-Όχι! Δεν είναι! Εδώ μέσα λέει ξεκάθαρα ότι κάποτε πριν από πολλά χρόνια βρισκόταν ένας βάλτος που περιλάμβανε ένα μεγάλο μέρος του δάσους και μάλιστα σε αυτό το σημείο ξεπερνούσε τα δύο μέτρα σε βάθος!
-Και που κολάει αυτό με τους ληστές? Ρώτησε ο Τίλξ.
-Γιατί σε αυτό το σημείο υπήρχαν πολλοί μεγάλοι σε μέγεθος και ύψος πλάτανοι. Ήταν το κέντρο του βάλτου!
-Βλακίες! Φώναξε ένας άλλος όχι και πολύ υψηλόβαθμος ψυθηριστά για να μην καταλάβουν ποιός ακριβώς το 'πε.
-Πείτε ότι θέλετε! Αυτό που έχω να πω είναι ότι με απλή λογική ρίζες τέτοιων πλατάνων θα έχουν επιζήσει μέχρι και σήμερα και υποχορώντας το νερό θα έχουν δημιουργηθεί σύγουρα υπόγειες στοές! Αυτά είχα να πω αφού δεν θέλετε να ακούσετε άλλο!
Όλοι μείναν άφωνοι. Ο Βασίλιας έκπληκτος μου είπε:
-Συνέχισε παιδί μου. Πες ότι έχεις να πεις.
-Ευχαριστώ. Χάρης λοιπόν τις στοές και με λίγοι χειροτεχνική εργασία θα γινόταν εύκολα ένα καλό κρυσφήγετο αρκετών χιλιομέτρων και εύκολα θα χωρούσε άλογα μέσα σε αυτό!
-Απίθανο! Φώναξε η πριγκίπισσα. Όπως και όλοι νομίζω βλέποντας τα πρόσωπα τους.
-Μα δεν ήταν τίποτα απλή λογική. Δεν τελείωσα όμως. Έχω ακόμα ένα θέμα να σας λύσω!
-Κι άλλο? Μα τα έλυσες όλα! Είπε πραγματικά εντυπωσιασμένος.
-Νομίζεται κύριε Τίλξ! Έχει μείνει ακόμα το θέμα. Γιατί με γιατί κλέβουν μόνο ένα είδος αλόγων!
-Το έλυσες και αυτό? Φώναξε ο Βασιλιάς χαρούμενος και ενθουσιασμένος.
-Φυσικά υψηλότατε. Ήταν εξάλλου το τελευταίο μέρος του παζλ! Δεν μπορούσα να σας πω τίποτα αν δεν είναι ολοκληρομένο.
-Είσαι άπιαστος νεαρέ! Φώναξε εκείνος ο ηλικιωμένος αξιοματηκός.
-Ευχαριστώ δεν ήταν τίποτα δύσκολο απλά ακούστε. Είχα μια απορία για τα άλογα που κλέβανε. Διάβασα σε ένα βιβλίο ότι αυτά τα άλογα λεγόταν αλλιώς "Άλογα των ορειχίων" και είχα την απορία γιατί. Έψαξα λίγο παραπάνω και βρήκα αυτό το βιβλίο που κρατάω τώρα στα χέρια μου. Έγραφε τα εξής:
"Αυτή η ράτσα αλόγων χαρακτηρίζεται η πιο ανθεκτική στα ορειχία " και παρακάτω έγραφε επίσης:
"Απαγορεύεται η πολύωρη επαφή τον άλλων ειδών αλόγων στα ορειχία, καθώς τους προκαλεί τύφλωση και πολλές φορές άγρια συμπεριφορά εισβάρος των ιδιοκτητών τους." Με λίγα λόγια ήθελαν πολύ να κλέψουν και άλλα άλογα αλλά δεν μπορούσαν για αυτούς τους δύο λόγους. Έτσι επιβεβαίωσα ακόμα μια φορά ότι κρυβόνται υπόγειος και μάλιστα σε αυτήν την ακτίνα...
Όλοι με χειροκρότησαν έκπληκτικοι. Τους σταμάτησα λέγοντας:
-Μα δεν σας έχω πει ακόμα το σχέδιο?
-Το έχεις έτοιμο και αυτό?!? Φώναξαν όλοι μαζί.
-Ναι μισές δουλειές θα έκανα!
-Φίλε μου όταν θα τελειώσουν όλα αυτά θα σου φτιάξουμε αγάλμα να είσαι σίγουρος! Μου είπε ο Δόρικ.
-Λοιπόν το σχέδιο το έχω προετοιμάσει εξαρχής...
-Με διέκοψε η ξαφνική είσοδος του αρχηστάτηγου Νάιμπροκ.
Είχε μια μεγάλη μελάνια στο κεφάλι και την έκρυβε κρατώντας την με ένα πανι με νερό. Κοίταξα την πριγκίπισσα εκείνη προσπαθούσε να συγκρατήσει τα γέλια της ενώ με κοιτούσε. Στο μυαλό μου πέρασαν διάφορες εκδοχές αλλά με διέκοψε η φωνή του Νάιμπροκ:
-Τι έχασα? Ρώτησε και όλοι γέλασαν.
-Σχεδόν όλα. Άκου τώρα το σχέδιο του νεαρού τώρα...Του απάντησε ο βασιλιάς.
-Για ένα λεπτό το εγκρίνεται χωρίς εμένα υψηλότατε?
-Ναι κ. Νάιμπροκ. Η απόφαση ήταν ομόφωνοι!
-Λοιπόν να συνεχίσω?
-Ναι! ,είπαν όλοι δυνατά ενώ εγώ κοιτούσα τον Νάιμπροκ που με έβλεπε σαν απιλυτικό τέρας...
+Χαχα πολύ πλάκα! Έκανε καλή δουλειά η Ελεωνόρα! Του άξιζε και με το παραπάνω...

Στα Ίχνη του Δράκου: Το Ταξίδι [1 Βιβλίο]Where stories live. Discover now