Gyere. –szóltam ki.
− Beszélhetnénk? –dugta be a fejét Liam.
− Miről? Nincs kedvem veszekedni veled.
− Nekem sincs. De muszáj beszélnem veled, mert nem had nyugodni a múlt.
− Én már elfelejtettem.
− De nekem muszáj róla beszélnem.
− Hát akkor gyere be.
− Tényleg? –lepődőt meg.
− Ha ennyire szeretnél róla beszélni, akkor beszéljünk. –ültem át az ágyamra ő meg leült velem szembe. –Na, akkor kezd.
− Bocsánat. Hülyeség, volt tőlem, hogy egy kis apróság miatt azt a hülyeséget csináltam.
− Akkor mért csináltad? Én megbíztam benned.
− Tudom, csak mikor a szüleimtől szobafogságot kaptam te és a hülye haverjait, miatt ideges lettem.
− Mért?
− Mert hétvégére volt jegyem egy kosármeccsre és ez volt az utolsó dobásom a szüleimnél.
− Egy kosármeccs miatt tetted tőnkre az életem?
− Első sorba szólt.
− Te idióta vagy.
− Így utólag belegondolva igen. Lehetnénk újra barátok?
− Megpróbálhatjuk. –meg akart ölelni, de én eltoltam magamtól. –Ezt még ne.
− Rendben. –kiment a szobámból én meg megint nekiálltam tanulni. Mikor végeztem elmentem fürdeni és csináltam egy nagy tál ennivalót. Evés után pedig elmentem aludni.
Április 1.Hm, április elseje van. Jaj, de gyűlölőm ezt a napot. Felkeltem az ágyból és kimentem a szobámból. Mikor kinyitottam az ajtót valami a fejemre eset. Odanyúltam és levettem a fejemről. Mikor megláttam, hogy egy hatalmas csótány az sikítottam egy hatalmasat.
− Hahaha. –nevetett mellettem valaki. Oda fordultam és Liam nevetett egy ajtó mögött.
− Nagyon vicces mondhatom. –lettem mérges.
− Képzeld tényleg az volt. –nevetett megint.
− Hagyjál, most mérges vagyok rád.
− Nem is csináltam semmit. –erre már nem válaszoltam csak leviharoztam a nappaliba.
− Sziasztok. –ültem le a többiekhez.
− Mi volt ez a nagy sikítás?
− Liam megijesztett egy csótánnyal.
− Ja, csak ennyi. –rántotta meg a vállát Thomas.
− Képzeld nagyon megijedtem.
− Persze, hogy megijedtél te egy csomó mindentől megijedsz.
− Ez igaz. –gondolkodtam el. Megittam a kávém és felmentem a szobámba elkészülni. Mikor elkészültem lementem. Thomas már ott várt engem.
− Elviszlek a suliba.
− Köszi, de mért?
− Arra van dolgom.
− Csak nem egy lány? –böktem meg a könyökömmel.
− Nem. –jött zavarba.
− Persze.
− Ha nem fejezed be, akkor nem viszlek el.
− Lakat van a számon. –Szanival beültünk a kocsiba és indultunk a suliba. Ahogy beértem az osztályba valamelyik fiú elém dobott egy banánhéjat. Ki akartam kerülni, de egy másikra ráléptem és elcsúsztam.
− Melyik idióta volt az? –álltam fel mérgesen.
− Szerintem fuss Lee. –ordított neki Jack.
− Lee. –kiabáltam neki.
− Igen? –fordult felém.
− Jacknek igaza van. Fuss.
− Mi? –akadt fent a szemöldöke.
− Fuss, mert most kapsz. –ledobtam a táskám és nekirohantam Leenek ő meg menekült.
− Valaki segítsen. Egy őrdögi nőszemély kerget.
− Egy őrdögi nőszemély mi?
− Niki, elég. –fogott meg Eric.
− Eric engedj el. Meg kell vernem Leet.
− Nem engedem.
− Köszi, jó barát vagy.
− Én, csak megvédelek attól, hogy kikapj.
− Te is kezded?
− Mit?
− Semmit. –ültem le a helyemre.
− Most mért sértődtél meg?
− Én nem sértődtem meg, csak fájt.
− Mi?
− Az, hogy nem hiszed el, hogy le tudnám győzni egy fiút.
− De én elhiszem, csak féltelek.
− Cuki vagy, hogy féltesz, de meg tudom védeni magam.
− Elhiszem. –befejeztük a beszélgetést és kezdődhetett az óra. Óra után lementem az udvarra.
− Sziasztok. Úr isten Cam. –néztem rá a hajára. –Nagyon jól áll a rózsaszín haj. –nevettem el magam.
− De neked nem kék. –nézet rám mérgesen.
− Elfelejtettem. –bigyeztettem le a számat.
− Ne aggódj, pont van nálam kék kimosható hajfesték.
YOU ARE READING
martinus és niki (befejezett)
FanfictionEz a történet egy lányról szól akinek meghalt apukája maghalt, ezért az egész iskola piszkálja. Elköltöznek a szüleivel és a testvéreivel Troforsba, ahol a különös nap megismerkedik a norvég énekessel 2018.01.10. #99