"Mama, doma sam." Povikala je Bella s vrata.
"Stigla si tačno na vrijeme."
"Na vrijeme za šta?" Upitno je podigla obrve skinuvši patike.
"Za ručak."
"Aha. Može. Idem se malo osvježiti i presvući."
Uzdahnula je i otišla u svoju sobu. Kada je bila gotova, sjela je za stol da ruča s roditeljima.
"Kako ti je bilo na predavanjima?"
"Super, tata. Sutra nemamo prva dva časa. Konačno mogu duže spavati."
"Draga spavalica." Pomilovao ju je po kosi.
"Ah, tata, ta sam." Ponosno se nasmijala.
(...)
@annabella.n95 in love with these 😍
1,584 likes 67comments@auer.er1k you look like Hexe with that 😂
@annabella.n95 and you look like potatohead, Auer..😘 verpiss dich
@auer.er1k don't be so rude miss Annabella 😛
@lena123 wow..schon👌
@annabella.n95 danke, liebe❤
@marta.amsel my masterpiece 😍
@annabella.n95 ich liebe dich, schatzi 😜
@alexander mein Got.."schatzi" 🙈😂
@marta.amsel hate you alexander😓
@barbie23 somebody understands me😭 danke Marti
...
"Budale." Nasmijala se Bella čitajući komentare.
Odjednom, u glavu joj se ponovo vratila misao o premještanju na drugi fakultet.
Bella se non-stop pitala da li bi bila dovoljno dobra za neki poznatiji medicinski fakultet.
I ako bi "upala" na taj neki fakultet, da li bi se uklopila. No, ona je uprkos tim mislima bila optimistična.
Počela je razmišljati o svom životu. Tako joj "naleti" s vremena na vrijeme. Ima starijeg brata, koji više ne živi u Gelzenkirhenu.
Stariji je od nje 9 godina. Uvijek je bio zaštitnički nastrojen prema njoj. On joj je na neki način pomagao u odabiru momaka.
U većini slučajeva je bio upravu u vezi nekog momka, bilo da je on bio dobre ili loše naravi.Ustala je s kreveta i otvorila svoj ormar. Iz njega je izvukla dres koji joj je njen brat ostavio za uspomenu. Čvrsto ga je stegnula približavajući ga nosu. Još miriše na njega.
"Nije lako biti ti, braco." Slabašno se osmijehnula suzdržavajući suze.
Poželi da mu čuje glas. Ne čuju se često, jer on ima mnogo obaveza.
Bella ponekad pomisli da ju je vlastiti brat zanemario. Navukla je dres na sebe i tako u njemu zaspala.
(...)
"Ljubavi mamina, probudi se." Osjetila je blago lupkanje po obrazima.
"Molim." Sanjivo je otvorila oči i ugledala majčino zabrinuto lice, te je odmah i Bella postala zabrinuta.
"Mamice, šta ti je?"
"Iz dnevnog boravka sam čula tvoj plač. Kad sam došla, shvatila sam da si plakala u snu."
"Ou." Tiho je izustila i uspravila se u sjedeći položaj.
"Jesi nešto ružno sanjala, Annabella?"
Majka ju je nježno pomilovala po licu na što je Bella odmahnula glavom.
"Šta je onda u pitanju?"
Bella je šutila,a njena majka je primijetila da nosi bratov dres."Je li on u pitanju?" Tada je Bella konačno dala potvrdan odgovor.
"Izvoli." Majka joj je pružila mobitel.
"Sretno." Poljubila ju je u čelo."Znam da ti to možeš." Reče njena majka prije no što je napustila njenu sobu.
Bella je ušla u imenik, te tražila kontakte pod slovom M. Kada ga je konačno našla, dodirnula je pozivnu ikonu.
"Sve ili ništa." Pomislila je, dok je čekala svog brata da joj se javi.
-Izvolite. Ostavite VOTE i KOMENTAR. Neka ova priča uspije! 🙏😽❤❤
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...