Prošla su tri dana od posljednjeg susreta Annabelle i Juliana. Ona nije dolazila na pripravnički upravo zbog učenja. No, i to je riješila, te se na pripravnički vratila u utorak. Draxler je kroz ta tri dana stavljao led na povredu i radio lagane vježbe. Danas je utorak. Meč protiv Poljske. Julian se već osjećao bolje, te je bez problema uspio odraditi drugi dio treninga. Nadao se da će se naći u prvoj postavi. Tako je i bilo. Nije mogao biti sretniji.
DRAXLER P.O.V.
"Trebao bi se zahvaliti Annabelli." Javio se glasić.
"Pa već jesam."
"I to si jedva prevalio preko srca i usta."
"Šta ti znaš?" Julian je odbrusio namršteno.
"S kim to pričaš?" Pitao je Thomas.
"Sam sa sobom." Odgovorio je Julian vežući kopačke. Za 15-ak minuta izlaze.
"Heej." Thomas je odmahivao glavom držeći ruke na kukovima. "Tako mlad, a tako lud."
"A ti si tako star, a tako neiskusan." Julian se bahato osmijehnuo.
"Ohoho, a po čemu?"
"Po barenju ljepšeg pola."
"Alo, momak, ja što sam bario, bario sam. Imam ženu i ništa mi više ne treba."
"Treba ti iskustvo."
"Govori u svoje ime. Gdje je tvoja djevojka ili šta već?"
"Nema je.."
"Čudo." Nasmijao se Thomas sliježući ramenima.
"Još." Dodao je Julian.
"Puno si siguran."
"Uvijek igram na sigurno."
"Vidim, dobar ti je sad taj skočni zglob."
"Jeste."
"Kako li zanima me." Thomas se sarkastično osmijehnuo, te ovim pitanjem bocnuo Juliana.
"Daj začepi." Julian je prevrnuo očima.
"Djevojka ti pomogla, a ti razmažena diva. Još od prvog dana."
"Može mi se."
"Svašta." Thomas je odmahnuo glavom.
Polako su se svi počeli skupljati u tunelu, jer je utakmica uskoro trebala početi.
Annabella je nervozno sjedila na klupi i posmatrala meč. Nije znala zašto, ali joj je bilo drago što se Draxler oporavio na vrijeme. Možda zbog toga što bi ju u protivnom krivio, jer je propustio meč. Zanimalo ju je, a u isto vrijeme bilo briga zašto ju Julian mrzi.
Uživanje u tekmi prekinuo je prekršaj, koji je dosuđen u korist Njemačke.Prekršaj je učinio Arkadiusz Milik u zračnom duelu sa Draxlerom. Miliku je tekla krv iz nosa, a Julianu iz usta. Annabella je navukla rukavice i uzela prvu pomoć, te otišla do Draxlera. Po samom izlasku na teren, dobila je, takoreći, pozitivne zvižduke.
"Nettes kleines."
"Schönheit."
Klasična dobacivanja domaćih navijača. No, ni gostujući navijači nisu ostali ravnodušni.
"Piękny kot." *na poljskom: lijepo dupe😂*
Annabelli je bilo neugodno, jer je pred mnogo navijača od kojih joj većina dobacuje nešto na osnovu njene pozadine očito. Duboko je uzdahnula i čučnula pored Draxlera koji je sjedio na travnjaku, oslanjajući se nazad rukama.
"Bježi ti od mene." Malo se pomaknuo od nje.
"Draxler, na sred terena smo. Ima na hiljade ljudi. Ne ponašaj se kao neprofesionalni balavac." Naglasila je zadnje dvije riječi, na šta ju je Draxler pogledao i osmijehnuo se kutom usne, te odmahnuo glavom.
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...