-Ja uvijek prekršim svoju riječ kada je riječ o objavljivanju nastavaka. 😶 Rekla sam da će nastavak biti u četvrtak (sutra), ali znate me svi. Ne mogu izdržati. 😅 Super sam naspavana. Legla oko 16h, probudila se u 18:24. 😂 Ako imate nekoga ko voli Wattpad i čitanje priča, preporučite mu moju priču. Neka ima puno puno reads-a i vote-ova i komentara! Neka nas ima puno! Evo prestajem brbljat'......
ANNABELLA P.O.V.
"Volim i ja tebe, ljubavi moja." ❤❤
Geschikt: 00:05
Annabella se osmijehnula kada joj je stigao Draxlerov odgovor. Prihvatila je da će njihova veza jedno vrijeme biti veza na daljinu. Svima je tako. Čekat će ga. Sve dok se ne vrati.
(...)
Bella je nakon predavanja otišla s Manuelom na trening. Dok je sjedila na tribinama i gledala trening Bayerna, zazvonio joj je mobitel. Pomislila je da je Draxler, ali to nije bio on. To je bila poruka od Aleksandre.
"Bella, može usluga?"
"Naravno. 😊Reci."
"Danas se vraćam u Minhen i želim da iznenadim Manuela."
"Drago mi je. U koliko ćeš doći?"
"U avionu sam. Bližim se Minhenu. Gdje je Manu sad?"
"Na treningu. Kao i ja."
"Super. Kad on završava?"
"Oko 13 sati."
"Super. Ja slijećem u 12:30."
"Odlično. Idalje ne znam kako da ti pomognem." 😅
"Samo mu nemoj reći da danas stižem. Doći ću na trening tj. nakon treninga."
"Okej. Drago mi je. Sretno."
"Hvala. Vidimo se uskoro."
To je bio sav njihov razgovor. Spremila je mobitel u džep i čekala kraj treninga iako je nedavno počeo.
(...)
"Hej, Manu." Bella je započela razgovor, kad su stupili na parking.
"Reci."
"Ajmo na povratku svratit' po picu, a ja ću nam doma napravit' smoothie."
"Može." Klimnuo je glavom. Bella je primijetila njegovu zamišljenost.
"Manu, jesi okej?"
"Ne znam ni ja." Slegnuo je ramenima.
"Je li Aleks?"
"Da. Mnogo mi nedostaje."
"Ajooj. Pa je l' ti javila kad će doći?"
"Ne." Odmahnuo je glavom.
"Ajooj. Sigurno će doći brzo." Bella je rukom prešla preko njegovih leđa.
MANUEL P.O.V.
"Mislim da te neko želi vidjeti."
"Ko?" Pitao je.
"Digni tu glavu, brate dragi." Nasmijala se Annabella.
Podignuo je glavu.
"Manuu!" Učinilo mu se da čuje Aleksandrin glas.
Veliki osmijeh mu se pojavio na licu. Doslovno je potrčao prema Aleksandri. Zagrlio ju je s obe ruke oko struka i zavrtio.
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...