-Imate jedno bitno pitanje na kraju...voljela bih kad biste odgovorili na njega.🙏
..."Biće to sve uredu."
Manuel je prelazio rukom preko njenih leđa.
"Siguran sam da ti to možeš. Jaka si ti."
"Nisi siguran, Manu. Nesiguran si. Plašiš se da će se nešto desiti. Strepiš."
"Otkud ti to?"
"Znam kako dišeš."
Naslonila je glavu na njegova prsa. Slušala je otkucaje njegovog srca.
"Donekle te i razumijem."
Osmijehnula se.
"Hvala, sekice."
Ostavio je poljubac u njenoj kosi.
"Volim te, Annabellice."
"I ja tebe volim, Manu."
Uzdahnula je. Nečega se pribojavala. Pribojavala se toga da se ne zaljubi u Draxlera. Njegov pogled ju zbunjuje, a kada ju je poljubio...tu se totalno izgubila.
I sada se pita zašto je uzvratila. Nije smjela, nije trebala...Ali ipak jeste. Da li je to zaista htjela? Da li se njen zid polako ruši? Da li joj se Draxler ipak uvukao u srce? Pod kožu?
Te misli su je morile čak i pred spavanje. Ustala je iz kreveta i ušla u Manuelovu sobu.
"Manu."
Tiho ga je zovnula.
"Reci."
"Jesi zaspao?"
"Još malo."
Protrljao je oči.
"Je l' se nešto desilo?"
"Malo sam uzdrmana zbog onoga što se desilo, tako da se izvini gospodinu Weberu u moje ime i reci mu da nisam mogla doći."
"Uredu. A fakultet?"
"Sutra nemam predavanja."
"Uredu. Prenijet ću mu."
"Hvala. Laku noć."
"Laku noć."
Legla je i ponovo se zamislila. O Draxleru, o poljupcu...
DRAXLER P.O.V.
Draxleru je bilo drago što je uspio realizovati tek neki početak svoje namjere. Uživao je u poljupcu. Jer...koji muškarac ne bi?
Annabella je za njega bila lijepa i zgodna. Jednom riječju, privlačna. No, u isto vrijeme je za njega bila i mala neprofesionalna balavica kako ju je nazvao prvi dan.
Samo želi da joj vrati za ona ponižavanja. Ta "ponižavanja" su ga malo zbunila, ali i naljutila. Tada nije znao šta da kaže, kako da joj uzvrati.
Ali, sada zna. Samo ju treba osvojiti, iako na neki način jeste, zaraditi njeno povjerenje i ljubav, a onda učiniti posljednji i najvažniji korak.
O posljedicama nije želio razmišljati, jer je bio siguran da će sve ispasti onako kako je planirao.
ANNABELLA P.O.V.
Današnji dan je Annabelli dao vremena da razmisli o svemu. Nakon procedure lične higijene, obukla je sivu trenerku i sivu majicu.
"Baš mi opisuje raspoloženje."
Promrmljala je, te kosu podigla u punđu. Otišla je sebi napraviti doručak.
Tu su bili samo ona i Spinee. Na šanku ju je dočekala poruka.
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...