"Ko kaže da je to bilo upućeno njoj?"
Manuel se pravio blesav u nadi da ga Bella neće skontati.
"Izvinjavam se. Moja greška. Eto sigurno postoji još neka Aleksandra koja je iz Hamburga došla u Minhen studirati veterinarstvo."
"Ko zna? Možda i postoji." Slegnuo je ramenima.
"Znaš da mene ne možeš slagati, Manu. Pogotovo ako su djevojke u pitanju."
"Dobro, Aleksandra je u pitanju.."
"Znala sam."
"Samo gledam njene slike. Zar je zabranjeno?"
"Da, samo gledaš."
Bella ga je sumnjičavo pogledala.
"Ne gledaj me."
"Znam da lažeš."
"Ma šta me briga."
ANNABELLA P.O.V.
Bella se danas vraća na pripravnički. Za divno čudo, Draxler joj se nije javljao još od onog poljupca. Nije željela da joj se javlja, ali je inače uvijek smarao. Navikla je na to.
Odala se djevojka. Navikla je na Draxlerove poruke. Kada bi ju čuo, osmijeh bi mu bio od uha do uha.
Bella se spremila i s Manuelom došla na stadion 10-ak minuta prije početka treninga.
Presvukla se u trenerku i majicu, te sa Silviom i ostatkom ljekarskog tima izašla na teren. Na tribinama je uspjela uočiti Aleksandru. Mahnula joj je i okrenula se svom poslu.
Pogledom je tražila Draxlera. Ubrzo ga je uočila. Glupirao se sa standardnom ekipom. Sa Kimmichom, Manuelom, Rudyem i naravno Thomasom.
Bez Thomasa ništa ne može proći. No Thomas, no party.😂
Njen i Julianov pogled su se susreli. On se samo osmijehnuo kutom usne. Bilo je tu mnogo neizrečenih riječi i osjećanja. Oboje su to željeli riješiti.
On radi plana, a ona jer nije sigurna šta osjeća. Zagledala se u njega. To je nasmijalo Draxlera.
"Annabella. Bella." Drmnula ju je Silvia na što se ona konačno probudila iz transa zvanog Julian Draxler.
"Reci."
"Prestani buljiti u Draxlera."
"Ja...ovaj...Izvinjavam se." Stidljivo se osmijehnula.
"Je l' ti se nekim slučaj on sviđa?"
"Ne, ne." Odmahnula je glavom. "Valjda." Tiho je promrmljala za sebe.
Sjetila se razgovora s Aleksandrom. Aleksandra je bila upravu kada je rekla da se Bella plaši ljubavi.
Možda bi sa Draxlerom bilo drugačije. Ko zna...
Za ljekarski tim nije bilo nekog posla, tako da su samo sjedili.Bella je gledala nešto na mobitelu, kada se ispred njenih nogu pojavila lopta. Podigla je glavu i ugledala Kimmicha.
"Dobar dan, gospođice."
Nasmijao se.
"Dobar dan i tebi."
Odgovorila je uz osmijeh.
"Pa šta ima?" Sjeo je na travu.
"Ma ništa. Standardno. Kod tebe?"
"Trening-kuća, kuća-trening. I nekad izađem van i to je to."
"Također."
"Julian je neki dan pitao za tebe tj.jučer."
"Aha."
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...