"Samo, sačekaj me tu dok ne završim."
"Za koliko ćeš završiti?" Puhnula je u pramen kose kako bi ga maknula s lica.
"Četrdesetpet minuta."
"Aman." Prevrnula je očima.
"Daj, Bella."
"Dobro, dobro. Čekam te." Sjela je na klupu za rezervne igrače oslonivši bradu na dlan.
Kako god je okrenula, za oko joj je najviše zapinjao Julian. Zbog svoje arogantnosti i bahatosti, a ne zato što je dobar nogometaš. Tada je lopta doletjela do nje. Malo je falilo da ju udari.
"Izvini!" Viknuo je Rudy iz daljine podižući ruku. *modricc znam koliko ga voliš😂*
"Ma uredu je." Odmahnula je rukom. Po loptu je došao Draxler.
"Ti si magnet za lopte." Osmijehnuo se kutom usne, a Bella ga je samo odmjerila podignuvši obrvu.
Nije imala živaca da se raspravlja s nekim, a pogotovo ne s njim.
"Jesmo umišljeni." Promrmljao je i otišao vodeći loptu ispred sebe.
"Pravi se javio." Promrmljala si je u bradu.
Posmatrala je bahatog lika od maloprije. Ništa na njemu ju nije privlačilo. Na čovjeku je sve nebitno, ako je u duši pokvaren. Kao Julian. Bella je sebi priznala; Julian je lijep i sve to, ali je nula od čovjeka. Barem ona tako misli. On joj se takvim prikazao. Bella nije bila u vezi još od Goretzke.
Jučer ga nije bilo na medicinskim pregledima. "Prehlađen je." Tako joj je rečeno. Nije se mnogo promijenio. Čudi je što nema djevojku, jer ju je prevario s nekom tamo. Bella ju nikada nije upoznala, ali ju je vidjela. Ta djevojka i Goretzka nisu bili dugo u vezi. Od tada Bella Goretzku smatra ženskarošem. No, s njim je bila mnogo sretna. Trebalo je dugo da njena osjećanja ohlade.
"Annabella." Čula je glas svog mentora.
"Izvolite." Okrenula se ka njemu.
"Došli su zaostali igrači."
"Kada?"
"Prije 20-ak minuta. Ako te ne mrzi, da pregledaš jednog od njih, a drugog će Silvia. Dolaze nam važne utakmice i trener želi da se igrači što prije pregledaju."
"U...uredu." Promucala je.
Njena osjećanja prema Goretzki jesu ohladila, ali se boji da se opet ne desi nešto. Krenula je dugim hodnikom ka ordinaciji. Zvuk njenih gležnjača je odjekivao u praznom hodniku. Obukla je mantil i ušla u ordinaciju. Na jednom dijelu je Silvia već pregledala zaostalog igrača. Bilo joj je pomalo nelagodno. Zbog bivšeg naravno..
Goretzka je sjedio na stolici okrenut joj leđima. Čuo je zvuk njenih gležnjača, te se okrenuo. Prvih par sekundi ju je gledao iznenađeno, a onda mu se pojavio osmijeh u kutu usana.
"Annabella Neuer. Promijenila si se."
"Sačuvaj riječi, Goretzka." Uzvratila je. "Skini majicu i stani na onu traku."
Goretzka je ušutio i uradio šta mu se kaže. Bella je na njega polijepila one stvarčice i krenuo je trčati. Ona je za to vrijeme sjela i posmatrala ga. Nakon 10-ak minuta, Leon je završio s trčanjem. Bella je ustala sa stolice i skinula te stvarčice s njega.
"Stani na vagu." Pokazala mu je rukom na vagu. "76." Zapisala je u tabelu.
"Ugojio sam se 5 kila." Nasmijao se.
"To je sasvim uredu. Mada bi trebao imati još 3-4 kile s obzirom da si visok."
"Uredu. Hvala na savjetu."
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...