Annabella se probudila rano. Negdje oko 8 sati. Protegnula se, otišla obaviti higijenu, a zatim je onako čupave kose i u pidžami otišla u dnevni. Leon je još uvijek spavao u sjedećem položaju. A gospodin Manuel još uvijek nije došao.
"O Bože, sav će se slomiti." Prevrnula je očima. Odlučila ga je probuditi.
"Leone, ajde." Prodrmala ga je.
"Reci." Rekao je sanjivo ne otvorivši oči.
"Ustaj, tebra. Osam sati je."
"Evo, evo." Protegnuo se i ustao. "Dobro jutro."
"Dobro jutro."
"Jesi bolje?"
"Poprilično. Hvala."
"Ma nema na čemu."
"Ja idem spremiti nešto za doručak, a ti se presvuci."
"Ja neću doručkovati."
"Zašto ne? Ne možeš gladan ići kući."
"Nema veze. Moram požuriti doma."
"Uff, okej."
Leon se presvukao.
"Izgledam k'o pregažena mačka."
"Neka malo. Šta fali?" Nasmijala se Bella.
"Baš ti hvala."
"Ima na čemu. I drugi put."
"Idem ja sad."
"Čekaj."
"Reci."
Bella mu je prišla i čvrsto ga zagrlila.
"Hvala. Za sve."
"Uvijek, Bella." Poljubio ju je u obraz. "Vidimo se." Mahnuo joj je na izlazu.
Baš kad je Leon bio na izlazu iz kuće, Manuel je ulazio u kuću. Pozdravili su se. Bella je odmah zagrlila svog brata.
"Hej, sekice. Kako si?"
"Dobro. Ti?"
"Odlično. Nego, šta je Leon radio ovdje?"
"Sinoć me dovezao doma. Zaboravio je svoj sako ovdje. Došao je baš kad sam se emotivno raspadala, pa sam ga zamolila da prenoći ovdje."
"Okej."
"Ljutiš se?"
"Ne, ne." Odmahnuo je glavom.
"Super."
"A zašto si bila u emotivnom raspadu?"
"Julian je zvao." Tiho je odgovorila.
"Molim?!" Manuel je ljutito pitao. "Otkud njemu pravo da ti se obraća?"
"Ne znam." Bella je slegnula ramenima.
"Bože dragi." Manuel je prešao rukom preko lica. "Biće gotov kad ga dohvatim."
"M..M..Manu.." Tada je Bella ponovo zamucala, jer se bojala da njihova rasprava ne pređe u Bog zna šta.
"Sekice, ovo ću riješiti sam."
"Čuvaj se, uredu?"
"Naravno. Ne brini se." Namignuo joj je.
DRAXLER P.O.V.
"Još uvijek si tužan?" Pitao je Meyer.
"A kako neću biti, Max?" Draxler ga je žalosno pogledao. "Sve sam upropastio. Kasno sam shvatio da griješim. Zakasnio sam. Nije mi bilo u planu da se zaljubim u nju."
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...