Annabellu je ponovo čekao novi dan na fakultetu. Dan pun učenja, mučenja i smaranja. Preko volje je ustala i obukla ono što joj je prvo palo pod ruku. Kosu je počešljala prstima i smoreno krenula na fakultet.
"Oko okano moje jedino." Erik je pjevušio idući prema njoj raširenih ruku. Zagrlio ju je oko vrata, zato što je niža od njega nekih 15 centimetara. *mislim hellouu😍*
"Nisam raspoložena." Promrmljala je uzvraćajući zagrljaj. "Gdje su ostali?"
"Trebaju stići. A zašto ti je raspoloženje nula? Zbog ranog ustajanja? Nismo imali prva dva časa."
"Ma i to, ali.."
"Ali.." Rekao je to u obliku nekog pitanja. "Hajde Bella, znaš da mi možeš sve reći." Spustio je ruku na njeno rame.
"Naumpao mi je Goretzka." Prošla je prstima kroz kosu.
"Bellice, taj idiot nije vrijedan tvog razmišljanja niti vremena. A ni plakanja također."
"Ma i ne razmišljam o njemu. Samo eto, tada mi je naumpao."
"Ma on je gotova priča." Erik se nasmijao što je i Bellu natjeralo da se nasmije. Došla je i ostala raja.
"Alo, izdaje, bez nas se skupljate. Šta li ste vi radili dok nas nije bilo..." Alexander je zagrlio Bellu i Erika.
"Šuti ti. Nekad je bolje da držiš jezik za zubima. Ionako uvijek dolaziš autom, a ne s društvom, mamin sine." Uzvratio je Erik zezajući, naravno. "Mrzi te pješačiti. Isto princeza neka."
"Erik, baš si mi ti najviše nedostajao." Alexander je također dobro vladao na području sarkazma.
"Znam, brate. Znam." Potapšao ga je po ramenu.
"Pa, braćo." Reče Lena iznenađeno, te tako dobi poglede prisutnih. "Imamo test sutra."
"Daj, ne?" Marta se uhvatila za glavu. "Raniću se."
"Ajmo pobjeći." Marina je podigla ruku.
"Neće mamin sin s nama."
"Erik, nije vrijeme za šalu." Lena je prevrnula očima.
"Pa fakat je tako. Neću pobjeć'." Reče Alexander mrtav ozbiljan.
"Pa hoće li iko išta učit'?" Pitala je Bella.
"Moramo. Imamo još godinu i pol do dvije studiranja, tako da..izdržite."
"Nek je i ovaj Alexander nešto pametno rekao."
"Joj, ova Barbi svakom loncu poklopac." Alexander je prevrnuo očima.
"Hajde, Alex. Kako ćeš ju tek trpiti kad ti bude žena.."
"Erik, ne pričaj nebuloze." Marina ga je zbunjeno pogledala.
"Vidjet ćete da je Erik Auer bio upravu." Namignuo im je.
"Ostali ulaze u učionicu. Ajmo i mi." Bella ih je povela.
Kao da je za sobom vodila vrtić, a ne 21/22-godišnjake. Svi su se smjestili na svoja mjesta, a profesor je ubrzo nakon toga došao i započeo svoje divno predavanje o anatomiji.
(...)
"Spremite se za onaj test o kojem sam vam pričao. Sve od početka." Rekao je profesor spremajući svoje stvari. Svi su negodovali.
"Šta ću vam ja? Zagrijte stolice i naučite." Profesor je složio smorenu facu i izišao.
"Koji je ovo lik.." Erik je prevrnuo očima i spustio glavu na stol.
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...