48

540 29 44
                                    

-Znam da sam nastavak objavila jučer, ali priča je dostigla 5K reads-a i zato sam odlučila da objavim nastavak. Hvala punoo! 😍

...

ANNABELLA P.O.V.

Bella se presvukla u pidžamu i svezala kosu u rep. Bila je umorna, ali za divno čudo nije mogla zaspati. Još joj se mobitel ispraznio. Možda se drži na jadnih 2 ili 3%.

Odmah ga je stavila na punjenje. Otključala je mobitel i shvatila da još uvijek nije promijenila pozadinsku sliku. Na slici je Draxler. Bella ga je jednom uslikala, dok je spavao. Za divno čudo, čitave noći joj nije naumpao. Sve do sada...

Duboko je uzdahnula. Ubrzo je u ćošku ekrana ugledala telefonsku slušalicu i maleni iksić pored. Zbunjeno je skupila obrve pitajući se šta je to. Ubrzo je shvatila da su propušteni pozivi.

Draxi❤
20:00

Draxi❤
20:05

Draxi❤
20:35

Draxi❤
20:58

Draxi❤
21:17

Draxi❤
21:35

Draxi❤
21:57

Draxi❤
22:40

Draxi❤
23:47

Draxi❤
"Javi se, molim te. Samo da ti čujem glas. Kao nikad, kao nekad.."
00:00

Draxi❤
00:07

Draxi❤
00:57

Bella je u sve to gledala s nevjericom. Ona pokušava da ga zaboravi, a on se uporno vraća u njen život.

Otišla je do kuhinje i popila čašu vode.

No, kada se vratila, zadnji poziv joj je posebno privukao pažnju tj. vrijeme poziva.

Draxi❤
03:47

Taj propušteni poziv se desio prije 3 minute!!

Oblio ju je hladan znoj. Nešto je prostrujilo kroz nju. Nadala se da neće ponovo nazvati, no tada se začula karakteristična melodija zvona Iphone-a.

"Ne.." Prošaptala je i pružila ruku ka mobitelu. No, nije imala hrabrosti da se javi. Nije htjela, a imala je neki nagon za tim.

Ipak je drhtavom rukom povukla zelenu slušalicu.

"Konačno!" Čuo se olakšani uzdah s druge linije.

"Bella?"

"Šta hoćeš?" Pitala je drskim tonom glasa.

"Molim te, saslušaj me."

"Šta da saslušam? Sve si rekao onaj dan. Još si priznao da je ona Clarisa upravu. Zato hvala. Oboje ste mi otvorili oči, a ti pogotovo."

"Annabella.."

"Ne zovi me ni Bella niti Annabellam. Još onaj dan sam ti rekla da sam za tebe nepoznat pojam!" Namrštila se uzvrativši ljutito.

"Nisi. Kajem se za to što sam uradio. Kasno sam shvatio da.."

"Šta?"

"Da sam se zaljubio."

"Zaljubio si se? E, pa svaka ti čast, Draxler. Pohvalno."

"Želim da me saslušaš."

Lagao je, grade Where stories live. Discover now