27

652 36 52
                                    

(...)

Napokon je došao i taj dan, 20.septembar. Julianov 24. rođendan. Bella je bila uzbuđena što će otići u Francusku i vidjeti Draxlera nakon 20 dana neviđanja.

Ide sa Manuelom, Aleksandrom, Thomasom, Joshuom i ostalim koji igraju za njemačku reprezentaciju. Svi putuju zajedno.

"Uff, valja Marcu doći iz Barselone, Samiju iz Torina, Marcinhu iz Dortmunda, kao i Eriku.. " Bella je nabrajala, ali ju je Manuel prekinuo.

"Ma hajde, samo je bitno da smo svi na okupu i da nas ima k'o indijanskih plemena."

"Baš. Pola njemačke reprezentacije i čitav tim PSG-a." Bella se nasmijala.

"A možda neće svi moći ni doći. Možda neće biti u mogućnosti."

"I to što kažeš." Složila se s Manuelovom izjavom.

"Nego, koliko mi imamo do leta?"

"Sat vremena." Odgovorila je.

"Ajde, požuri onda s tom kupovinom, pa da se nađemo s ostalima na aerodromu."

"Evo, evo." Bella je prevrnula očima.

Bella i Manuel su kupili neke stvarčice za put, a usput i poklon za Juliana.

"Ti mu ništa nisi kupio?" Pitala je kada su izašli iz trgovine.

"To što sam mu tebe dao je dovoljan poklon."

"Kako si to slatko sročio. Slažem se s tobom."

DRAXLER P.O.V.

Nakon onog izlaska s Bellom prije nekoliko sedmica, ne bi mogao reći da se osjeća bolje, ali eto..

Pričali su još puno puta nakon toga o njemu konkretno, njegovom stanju i može se reći da se malo popravilo. Idalje nije kao prije, ali je bolje.

Kada je došao s treninga, odmah je otvorio WhatsApp chat njemačke reprezentacije.

Joj, braćo, pomagajte.

Thomas👔 Šta je bilo? Gdje gori?

Joshua🔞 Koga treba tući?

Seba Šta ćeš ti? Idi pij čokoladno mlijeko. 😜

Joshua🔞 I evo ga opet..😒

Ostavite zezanje za kasnije, molim vas. 🙏

Thomas👔 Ajde, reci. Gdje je zapelo?

Nervozan sam. Strašno! 😫

Thomas👔 I to je to?

Pa da..😥

Thomas👔 Znam kako ti je. Većina nas zna. Samo duboko udahni i vjeruj u sebe. Znaš da te voli, pristaće. 😉

Ma znam to, ali sam nervozan u vezi toga kako ću ju pitati.

Thomas👔 Jesi nabavio prsten?

Da. Još onog dana kada sam se odlučio da ću ju zaprositi

Thomas👔 Fino. 🙂

Bojim se da nešto ne zabrljam.

Thomas👔 Ovo je samo vjeridba. Kako će ti tek biti uoči vjenčanja? 🙃

Lagao je, grade Where stories live. Discover now