Izašao je iz stana i otišao do auta. Na suvozačevom mjestu je ugledao svoj mobitel. Prevrnuo je očima i uzeo ga, te se vratio u stan.
Počistio je komadiće razbijene čaše i sjeo na fotelju. Otključao je mobitel i vidio propuštene pozive od Annabelle, ali i jednu poruku, koja je također bila od nje.
Bella❤🌍
13:35Bella❤🌍
13:36Bella❤🌍
13:37Bella❤🌍
13:38Bella❤🌍
13:39Bella❤🌍
13:40
"Draxi, čekam te evo već 40 minuta. Gdje si dosad? Brinem se. Jesi dobro? Da se nije nešto loše desilo? Nazovi me, molim te."Samo je spustio glavu. Totalno je uprskao. Tada mu je stiglo mnogo lajkova i komentara vezanih za video koji je postavio na Instagram. Koji video??
Draxler se umorio od klizanja taj dan, pa je snimio Bellu kako se kliže. Toliko je tu bila sretna i smijala se.
"Draxi, komm schon." Nasmijala se.
"Nein. Ich bin kalt, baby."
Tada mu se Bella isplazila i nastavila klizati. Mahnula mu je. Zatim je doklizala do njega i poslala poljubac u kameru.
"Ich liebe euch alle!" Raširila je ruke.
Osjećao se loše. Bella je tu bila puna sreće i smijeha, a dva dana nakon toga, on je sve pokvario.
"To se neće desiti." Glasno se nasmijao.
To je rekao kada je njegova savjest rekla da će se zaljubiti u Annabellu.
ANNABELLA P.O.V.
"Čekaj, da sumiram." Manuel je zbunjeno skupio obrve.
"Šta?" Pitala je Bella.
"Znači, on se igrao s tobom, ako sam shvatio sve i plan mu je od početka bio da ti slomi srce?"
"Da." Bella je tiho odgovorila.
"Bolje mu je da mi bježi s očiju. Gotov je kada ga uhvatim." Manuel je lupio šakama od stol, na što je Bella malo poskočila i na trenutak se uplašila.
"Manu.."
"O ne, Bella. Ovaj put me nećeš zaustaviti. Ne pokušavaj. Ni ti, ni roditelji, ni Aleksandra, ni neko peti, deseti. Ovo je između mene i Draxlera."
"Manuel, nije.."
"Leon i dan danas hoda i prešao sam preko toga što ti je uradio. Ali Draxler, za kojeg sam od početka znao kakav je, će biti gotov kad mi dopadne šaka."
"Nemoj, Manu."
"Šta nemoj?"
"Bojim se za tebe."
"Nemaš razloga. Boli me briga, da izađem na hiljadu i jednoj naslovnici bilo kojih vražjih novina, časopisa, tabloida. Niko, ali niko nema pravo da povrijedi i omalovažava moju sestru." Prije nego što je ustao, lupio je šakom od stol i izašao u dvorište.
Bella je zabrinuto i uplašeno gledala za njim. Bojala se. Zaista jeste. Ipak je došla za njim, iako je bijesan.
"Manu, jesi bolje?" Tiho je pitala, polako mu prilazeći.
"Ja sam kriv." Odgovorio je naposlijetku.
"Zbog čega?" Bella je zbunjeno skupila obrve.
"Znao sam od početka da je loš za tebe, da nije onaj pravi, ali sam te pustio."
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...