"Hoćeš nam reći zašto si nervozna?" Pitao je Manuel,dok su sjedili za stolom u trpezariji i ručali.
"Je li Julian?""Ma kakav on." Odmahnula je rukom.
"Nego?"
"Profesorica Hoffmann. Samo što sam spustila glavu na klupu nakon što mi je ona rekla da ne spavam, počela me vrijeđati."
"Šta ti je rekla?"
"Da sam neodgojena."
"Nisi se valjda nastavila raspravljati s njom?" Pogledao ju je Manuel na što je dobio Bellin kez. "Pa, Annabella."
"Morala sam. Neće ona meni to govoriti."
"Jao, Bože." Stavio je ruku na čelo. "Šta se desilo na kraju?"
"Izbacila me sa predavanja." Bella je slegnula ramenima.
"Draga, Bella. Šta sve od tebe neću doživjeti."
"Borim se za sebe, Manuel."
"Samo se ne uvaljuj dalje u nevolje."
"To je teško, braco."
"Pokušaj, ako već ne možeš obećati."
"Uredu. Pokušat ću." Bella je naglasila zadnju riječ.
"Eto, koga ja imam za sestru."
"Najbolju, najljepšu, najslađu i najluđu i tako to.." Zagrlila je Manuela oko vrata. Ne baš tako nježno.
"Onu koja najsnažnije grli." Manuel je vrtio glavu u krug.
"A ne boli toliko." Bella ga je lagano udarila u rame.
"Ma sigurno."
"Nego, ima li ovdje neka teretana?"
"Teretana?" Manuel je podigao obrvu.
"Da."
"Ti pored fakulteta i pripravničkog rada na stadionu želiš ići u teretanu?"
"Sve se može kad se hoće. Znaš da sam uvijek bila vrijedna. Tako da učenje predavanja neće biti toliko teško. Uostalom, ići u u teretanu onim danima kada ne budem morala dolaziti na stadion. Jednostavno." Slegnula je ramenima.
"Kako hoćeš."
"Nego, neka teretana?"
"Čuo sam za Mcfit fitness club, a imaš i Black Label club."
"Nešto ova druga zvuči bolje."
"Ne znam." Slegnuo je ramenima. "Idi pa vidi."
"I hoću."
Bella se obukla za nekih pet minuta."Čekaj." Zastala je.
"Šta je bilo? Nešto si zaboravila ili?"
"Nije to. Nego, znaš li ti gdje je taj Black Label?"
"Suludo pitanje." Odgovorio je Manuel uz smijeh. "Izvoli." Bacio joj je ključeve od auta.
"Prati gradske smjernice. Snaći ćeš se."
"Hvala što si se ponudio da me odvezeš." Ironično se nasmijala.
(...)
"Wow, ovo je vrh." Rekla je Bella na samom ulazu u teretanu tj. taj klub u sklopu kojeg je i teretana i fitness i još mnogo toga.
"Manuel zna predložiti."
Nakon par minuta se Bella prijavila i uzela člansku kartu. Ušla je u teretanu, gdje je svako radio svoj posao. Bella je skinula duksericu i svezala kosu u rep. Sjela je na pod da sveže druge patike. Uzela je mobitel i nešto čačkala.
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...