-good morning, sunshines! 😃😄
-drama chapter...
...
Aleksandra i Manuel su sjedili u dvorištu pod zvjezdanim nebom. Između njih je vladala tišina.
"Pa..." Manuel je prekinuo tišinu. "Šta sad?" Skrenuo je pogled na nju.
"Ne znam." Slegnula je ramenima.
"Mislim da znaš. Oboje znamo." Uhvatio ju je za ruku i isprepleo im prste.
Ponovo je primijetio Aleksandrine rumene obraze.
"Aleksandra, zašto se crveniš?"
"Ovo je sve novo za mene. Nisam znala da će mi momak biti Manuel Neuer."
"Ajooj, slatko."
"Šuti. Tako se još više crvenim." Skrivala je pogled.
"Imaš predivne oči." Nasmiješio se držeći je za bradu.
"Hvala. I ti isto. Najljepše na svijetu."
"Mm, znam." Nasmijao se i spojio im usne u poljubac.
(...)
Manuel i Aleksandra su zajedno otišli na njegov trening, koji je bio zatvoren za navijače, ali je Manuel nekako uspio ubaciti Aleksandru. Nadao se da će tamo sresti Annabellu i izvinuti joj se, jer ju je i jučer zvao, ali se ona nije htjela javiti.
manuelneuer story
With you silence makes sense. #A💘
"Vidimo se."
"Ajde."
Poljubio je Aleksandru na blic i ušao u svlačionicu.
ANNABELLA P.O.V.
Annabella je sa Draxlerom došla na stadion. Odmah se zaputila u ordinaciju i obukla opremu. Kada je izašla, ispred je stajao Draxler.
"Šta ćeš ti ovdje?" Nasmijala se.
"Čekam tebe." Odgovorio je i prebacio ruku preko njenog ramena. "Idemo."
"Okej."
"Bella, budi jaka."
"Hoću." Klimnula je glavom.
Kada su izašli na teren, dobili su pažnju svih prisutnih.
"Znao sam ja!" Povikao je Müller iz daljine, na šta su se Annabella i Draxler samo nasmijali.
"Vidimo se, ljepotice." Poljubio ju je u obraz i pridružio se saigračima.
"Neka je sa srećom." Pored nje se stvorio Kimmich.
"Hvala, Joshua." Blago se osmijehnula i sjela na klupu.
Njezin i Manuelov pogled su se susreli. Njegov je bio tužan, a njen ljutit popraćen prevrtanjem očiju.
Jednostavno je potresena time što je Manuel uradio. Idalje joj je ta slika u glavi.
MANUEL P.O.V.
Manuel je prišao Draxleru.
"Juliane."
"O, to si ti. Divni brat Annabelle Neuer." Osmijehnuo se Draxler ironično.
"Moram te pitati nešto."
"Ne moraš."
"Moram."
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...