-Ova pjesma je vrh i odgovara Bella&Draxler momentima..Pustite ju čim krenete čitati. 😉
(...)
Manuel je Annabellu pozvao na trening. Zadnji trening prije tekme. Koje tekme? Pa mnogo zanimljive tekme protiv Schalkea. Još je to domaća tekma. Divota!
Annabella je samo razmišljala o tome kako će vidjeti Draxlera nakon dužeg vremena razdvojenosti.
DRAXLER P.O.V.
"Srest ću je, Max. Srest ću je sutra." Reče Draxler s malim osmijehom na licu.
"Nećeš ti sresti nju, nego Manuela. Prije će on doći do tebe, nego ti do Annabelle."
"Da, u pravu si." Draxler je duboko uzdahnuo. "Ah, šta ću?" Slegnuo je ramenima. "Morat ću se s njim uočiti prije ili kasnije."
"I to što kažeš. Sretno, brate."
"Hvala."
ANNABELLA P.O.V.
Bella je zamišljeno posmatrala trening. Samo joj je Draxler na pameti, susret s njim. Taj pogled...
Neće biti lako.
Tada joj je stigla jedna jako zanimljiva notifikacija na Instagramu.
jamesrodriguez10 started following you.
Bella je upitno podigla obrve. Znala je tog igrača. Barem onako sa Instagrama. A i govorkalo se da bi on mogao stići u Bayern na ljeto. Ona je to ipak odlučila ispitati.
Nakon treninga je prišla Thomasu. Stariji je i glas je razuma. On je upućen u skoro sva klupska dešavanja.
"Hej, Thomas."
"Reci, Neuerova sestro." Nasmijao se.
Bella mu je pokazala Instagram notifikaciju.
"Ooo, a ja ludila!" Povikao je.
"Tiše malo." Bella ga je oštro pogledala.
"Ooo, a ja ludila!" Tiho je povikao.
"O Bože." Prevrnula je očima.
"Zašto si mi uopšte pokazala to?"
"Je li stvarno istina da će on doći u Bayern na ljeto?"
"Vjerovatno." Thomas je slegnuo ramenima. "Većina novinara govori tako."
"Aha." Bella je klimnula glavom.
"Kad stignu nove informacije u vezi njega, prenijet ću ti ih."
"Baš ti hvala." Nasmijala se Bella.
Belli je baš bilo čudno što ju je zapratio poznati slatkiš James Rodriguez.
"Ako ćemo iskreno, momak gori."
"Što jest, jest. U pravu si."
"Ah, znam, znam. Samo se ne zaljubljuj u njega Boga ti! Dosta ti ljubavi za čitav život."
"Bella, ajde idemo."
Manuelov glas ju je trgnuo iz razmišljanja o Jamesu Rodriguezu.
"Evo, evo." Zbunjeno reče i krenu za Manuelom.
DRAXLER P.O.V.
"Jule! Jule!" Čuo je Maxovo vikanje.
"Reci." Draxler je spremio i zadnji komad odjeće u svoju sportsku torbu.
"Evo novinari hoće intervju s tobom prije polaska za Minhen."
"Jao, Bože." Draxler je prevrnuo očima. "Stižem!"
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...