*Znači, poslušajte ovu pjesmu! 😍 Pliiiz.*
Bella je po samom otvaranju poruke ostavila seen. Nije mu odgovorila, jer je bila jako umorna. Sutra, u toku dana, bi trebala nazad za Minhen.
Tokom ovog odmora, u svakom gradu se zadržala po jedan dan. Ali, za jedan dan se dobro zabavi i provede. Nije ostajala dugo zbog fakulteta. Sedmica odmora nije malo niti puno. Brzo prođe.
Ostavila je mobitel na noćni ormarić s namjerom da Jamesu sutra odgovori.
JAMES P.O.V.
Skupio je hrabrosti da se javi Annabelli. Mada, nije to ni planirao dugo. To se desilo u trenutku, u trenutku mu je sinulo, pa se javio. No, kad je dobio seen, pomislio je kako javljanje možda i nije bila dobra ideja.
DRAXLER P.O.V.
Šokirao se kada je vidio da je Bella u Parizu. Negdje u Parizu, blizu njega.
Tako blizu, a tako daleko...
Smišljao je kako da dođe do nje.
ANNABELLA P.O.V.
"Bella."
"Reci."
"Možemo danas u grad?"
"Kao još jedan obilazak ili..?" Pitala je Bella, dok je slagala stvari u kofer.
"Ne, ne." Aleksandra je odmahnula glavom. "Želim Manuel kupiti neki poklon."
"Ahaa..Okej, može. Meni je svejedno." Slegnula je ramenima. "Kada si mislila da idemo?"
"Za par minuta, ako je to u redu."
"Ma naravno, Aleks. Može." Osmijehnula se Bella.
"Spremaj se onda."
Bella je obukla bijelu košulju, koju je utrpala u crnu suknju. Kosu je lijepo uvila i upotpunila sa malo šminke.
"Annabella!" Reče Aleksandra odjednom iznenađeno.
"Šta? Šta je bilo?"
"Izgledaš preedivnooo."
"Aa too.." Reče Bella pogledavši svoj odraz u ogledalu. Osmijehnula se. "Hvala."
"Hoćemo li?"
"Naravno. Samo da još nešto obujem na noge."
"Ajde."
"Moram ti nešto reći."
"Reci."
"Nešto se desilo sinoć."
"Šta?"
"James mi se javio."
"O moj Bože! I? Šta je bilo?"
"Ostavila sam mu seen."
"Zašto?"
"Nisam htjela. Bila sam preumorna da bih mu mogla odgovoriti. Ali, odgovorit ću mu."
"Pa, ajde! Odgovori! Šta čekaš?!"
"Evo, evo." Bella je uzela mobitel kako bi odgovorila na Jamesovu poruku.
annabella.n95 Hej.. :)
"Eto! Zadovoljna?" Pitala je Bella pokazavši Aleksandri odgovoru.
"Veoma." Nasmijala se Aleksandra. "Ajmo sad."
Bella je vratila mobitel u torbicu, te je sa Aleksandrom napustila hotelsku sobu.
(...)
YOU ARE READING
Lagao je, grade
Fanfiction"Ona je odabrala da zaboravlja, a meni je ostalo da pamtim." -Besmrtno slovo -Started: 19.11.'17 -Ended: 27.03.'18 [prva sezona] -Started: 30.3.'18 -Ended: 15.7.'18 [druga sezona] #10 in fanfiction (25.12.'17.) #9 in fanfiction (26.12.'17) #6 in fa...