8.

837 41 6
                                    

Na pódium vyšiel vysmiaty chalan s hnedými vlnitými vlasmi navlečený v rifliach a mikine. V jednej ruke držal mikrofón a cez plece mal prevesenú gitaru, ktorá sa podobala na tú moju, ktorú som si našťastie zbalila do Toronta so sebou.

,,Ahoj Toronto!" zvolá.

V hale nastane krik, ktorým ho vítali faninky v jeho rodisku, zatiaľ čo on s úsmevom na ne pozerá a čaká, kým sa utíši aplauz, ktorý sa spustil po jeho prvých slovách. Moje ušné bubienky mi začali nadávať, prečo som sa vôbec rozhodla s Nairou ísť.

,,Tento koncert začnem piesňou, za ktorú ste mnohí hlasovali na instagrame," povie na úvod a začne sa venovať už len svojej gitare.

Mikrofón vloží do stojanu a následne k nemu priloží pery. Začne spievať jednu z mála piesni, ktorú od neho poznám. Stitches. Moja sestra tú pieseň miluje. Dokonca začala aj ona spievať, hoc stále tvrdí, že spieva hrozne. Nemôžem povedať, že spievala krásne, ale netrhalo to ušné bubienky ako spev dievčaťa za mnou.

Napriek tomu, že som tu bola dotiahnutá nasilu, začala som sledovať každý Mendesov pohyb a spôsob ako si užíval svoje vystúpenie. Hoci by som to pred Nairou nikdy nepriznala, úplne som neľutovala, že som s nou prišla. Bolo celkom motivačné dívať sa na človeka, ktorý miluje to, čím sa živý. V dnešnej dobe to bola veľká rarita.

Skôr by som vôbec dokázala priznať, že sa mi tu celkom páči si vytiahnem mobil, ktorý sa ukrýval v mikine a prezriem si najnovšie správy.

Väčšina správ sú od Jeminy, ktorú kvôli Naire dnes už nebudem mať možnosť vidieť, keď sa vrátime v noci, už ju nebudem budiť. Plány sa musia odložiť na zajtra aj cez to, že ma to mrzí. Dúfam však, že jej Aaliyah nič nepovedala, keďže mi to sľúbila. Popravde niekedy tiež nie som veľmi dobrá v udržiavaní tajomstiev, takže by ma to ani veľmi neprekvapilo.

Pozriem sa znovu na Shawna, ktorý už dospieval prvú pieseň a začal spievať druhú, ktorú ja nepoznám. Nechápem, prečo nemôže spievať na koncerte Crazy. Text tej piesne ma úplne očaril.

Zdvihla som na chvíľu zrak od mobilu a stretla sa s Mendesovým pohľadom. Na jeho tvári bol ten dokonalý úsmev, ktorý nasadil pred publikom už na začiatku a žmurkol mojim smerom. Očervenela som ako rajčina, bolo mi nepríjemné keď sa na mňa vôbec niekto pozeral, nieto ešte idol mojej sestry. Takmer som sa otočila a ukryla za zvyšok dievčat za mnou.

Bola som však jediná, ktorá to vnímala takto trápne. Všetky dievčatá v okruhu 1 meter okolo mňa si mysleli, že žmurkol na nich. Keď tak nad tým uvažujem, mohol žmurknúť na niekoho z nich a ja som len totálne paranoidná, keď si namýšľam takéto blbosti. Tie zvyšné sa však z toho išli zblázniť, čoš bolo nadmieru trápne. Čo nevedia pochopiť, že je to len chalan ako každý iný?!

Znovu ponorím hlavu do svojho mobilu, no Mendes začne spievať ďalšiu pieseň, ktorá nie je až taká pomalá ako tá predtým. Jedno dievča za mnou do mňa počas svojho tanca drgne.

Za normálnych okolností by som tento fakt len ignorovala a pokračovala vo svojej činnosti, ale vďaka nárazu mi mobil vypadne z rúk a dopadne len pár centimetrov od pódia vedľa spleti všetkých káblov. 

Musela som sa párkrát nadýchnuť, aby som si prečistila myseľ, ktorá sa ihneď zaplnila rôznymi nadávkami a snažila sa dospieť v nejakému riešeniu. Napokon som zistila, že sú tu len 2 možnosti. Buď tam pôjdem teraz, pričom preskočím ohradu a budú si myslieť, že som šialená faninka, alebo počkám po koncerte s tým, že riskujem to, že ho už nenájdem.

Šialená stránka mojej osobnosti bez rozmyslu vykríkla, že prvá odpoveď je jediná, ktorá by pre mňa mohla skončiť úspešne aj napriek možným následkom.

Len kútikom oka zacítim ako niečo letí ku mne. Môj reflex bol rýchlejší ako rozum a chytím to do rúk. Keď sa na to bližšie pozriem, vidím, že je to mužská mikina, podobná akú mal Mendes, keď prišiel na pódium, akurát že nemám tušenie ako sa táto dostala ku mne.

Keď sa však obzriem a vidím ako ostatné dievčatá na mňa nenávistne hľadia, zatiaľ čo sa Mendes pousmeje mojim smerom, nemusím dlho hádať komu patrí. .

Pozriem sa na Nairu, ktorá sa na mňa diva s nádejou alebo skôr prosbou v očiach. Zrejme dúfa, že jej tu mikinu ihneď dám, no rozhodnem sa ju ako správna sestra provokovať. Ved predsa nie každý deň by sa stávalo, že by som chytila mikinu jej idola, no nie?

S veľkým úsmevom si na svoju mikinu oblečiem tu Mendesovu a stiahnem si kapucňu na hlavu. Je mi dlhá takmer až po kolená a rukávy si musím vyhnúť, aby mi vôbec trčali dlane, no napriek tomu viem, že je jedna z mojich obľúbených. Vnútro je z neuveriteľne pohodlného materiálu a jej dĺžka a šírka úplne zakrýva moju postavu.

Trvalo ešte dobrých pár minút, kým na mňa boli upriamene veľmi nepekne pohľady či už od ostatných faniniek alebo mojej sestry. Akonáhle som však konečne začala premýšľať, spomenula som si na môj mobil, ktorý nešťastne dopadol pred pódium a taktiež môj úžasný plán číslo 1. Vzduchu som sa modlila, aby sa mi to podarilo bez zbytočnej pozornosti.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now