25.

786 38 5
                                    

Akonáhle som prišla na hotel, túžila som vidieť svoju posteľ, no musela som ešte zostať hore. Musela som to celé nejako spracovať všetko, čo sa stalo.

Zhodila som zo seba všetko oblečenie a nechala ho položené na posteli, zatiaľ čo som si so sebou zobrala len dlhé čierne tričko, ktoré patrilo Dominicovi až do chvíle, keď som ho začala používať ako pyžamo. Vždy, keď ho mám na sebe, myslím na domov a niekedy mi to pomáha.

Vzliezla som do sprchového kúta a pustila na seba vodu. Príjemne chladné kvapky sa mi odrážali od pokožky a odskakovali všade naokolo.

Upokojovalo ma to, no netúžila som tu stráviť celý zvyšok večera, možno preto som opustila to bezpečné miesto a len s Dominicovým tričkom sa vybrala naspäť do izby, kde som sa obliekla.

Rýchlim pohybom som sa zvalila na posteľ a oprela sa o jej rám. Aspoň na tých par sekúnd som nerozmýšľala, potom sa však už moja myseľ nedala zastaviť.

Všetky tie myšlienky na Theo, moju bandu, Shaniu, Jennifer. Každá táto myšlienka ma zraňovala inak, až som sa napokon stratila vo vlastných myšlienkach.

*

Bežala som vedľa Shawna a snažila sa s ním držať tempo. Dych som mala dosť prerývaný.

Nohy ma síce už začali bolieť, no neprestala som bežať. Už sme aj tak boli skoro na konci parku.

Nič nie je nad večernú rozcvička v Glasgowskom parku. Musím uznať, že to budem robiť častejšie.

,,Vládzeš ešte?" opýta sa Shawn, hoc aj on je už na pokraji s dychom.

Len sa na ňom zasmejem a pokrútim hlavou. Ďalej sme už len v tichosti bežali.

Hlava mi treštila myšlienkami, no zároveň som nerozmýšľala tak veľa ako pred pár minútami. Akoby sa mi vyčerpali skoro všetky myšlienky a tak som len rozmýšľala nad hlúposťami.

Rýchlo som vytrhla Shawnovi fľašu z rúk a poriadne sa napila, samozrejme však moje šťastie dalo o sebe vedieť.

Cítila som, akoby sa mi voda zasekla v hrdle a tak som sa automaticky prudko rozkašľala. Prehla som sa dopredu a takmer spadla na oproti idúceho chalana, ktorý ihneď zastavil a zachytil ma.

Pokým som si bola istá, že opäť nespadnem som zostala v jeho náručí. Dobre, nebolo to náručí, skôr ma len držal za lakte a uprene ma pozoroval.

Shawn ma od neho odtiahol a zrakom skontroloval, či som v poriadku. Jeho skúmavý pohľad som videla aj cez hrubé slnečné okuliare.

Mal kapucňu, ktorá zakrývala jeho hnedé vlasy. Keby ste ho stretli na ulici, nepovedali by ste, že je to ten Shawn Mendes, ktorého piesne máte v mobile a jeho plagáty na stene. Bol dobre maskovaný.

,,Som v poriadku." preruším ticho medzi nami a rýchlo sa vzpriamim.

Shawn na reakciu len hodí prázdny pohľad na toho chalana a naznačí mi, nech pokračujeme v behu.

Pred nami sa rysuje budova hotela, ktorý nie je príliš luxusný, čo bol vlastne úmysel. Nechcel mať pred dverami zvedavých fanúšikov.

Prebehneme okolo recepcie a stále rovnakým tempom bežíme po schodoch až dobehneme na našu izbu.

Dlane položím na svoje kolená a mierne sa predkloním, zatiaľ čo sa snažím chytiť dych.

,,Idem do sprchy." oznámim mu a pohnem sa k dverám od kúpeľne.

Teraz sa mi bude určite spať lepšie, no tu svalovicu si zajtra nechcem predstaviť. Možno to nebol moc dobrý nápad vzhľadom k mojej mizernej kondičke, no zároveň to neľutujem.

Tento pobyt na čerstvom vzduchu mi pomohol odreagovať sa.

Bez toho, aby som si dala dolu oblečenie som vliezla do sprchové ho kúta a pustila na seba chladnú vodu.

Zostala som tam stáť a čakala som, až dokým som neprišla na jeden šialený nápad.

Vždy som chcela skúsiť screamovať, no zatiaľ som na to nemala čas. A práve preto som to išla skúsiť práve teraz.

Voda a zároveň dvere tlmili zvuk, preto som sa až tak nebála toho, že by to Shawn mohol počuť.

Najprv som len potichu povedala nejaké slovo, no po chvíli som sa osmelila a na celú kúpeľňu začala vrieskať text jednej piesne.

Netrvalo ani pár sekúnd a do kúpeľne vletel zmätený Shawn.

,,Si v poriadku?" opýtal sa vystrašene sa celú si ma obzrel, či náhodou nemám niečo zlomené.

Len som oduto vypúlila spodnú peru a urazene naňho pozrela.

,,To si nikdy nepočul, čo je to screamovanie?" opýtam sa ho dotknuto.

Ten sa len na celú kúpeľňu začne smiať a neveriacky na mňa pozrie. Nevedela som, či mám plakať alebo sa pridať k nemu, preto som len nasadila svoj milovaný poker face.

,,Ach, Tamaya, ty si fakt prirodzený talent." poznamená a poriadne sa na mňa vyškerí.

Len si založím ruky na hrudi a pozorujem ako sa pokúša udržať ďalší záchvat smiechu, ktorý sa nepochybne blížil.

,,Skutočne vtipné." pretočím očami a venujem sa skúmaniu bielych kachličiek.

,,Prečo sa sprchuješ oblečená?" opýta sa po chvíli, keď už po smiechu nebolo skoro žiadnej stopy, okrem jeho drobného úsmevu.

Práve teraz som mu to plánovala celé vrátiť. Odplata bude veru sladká.

,,Aha. Takže ty si tu vbehol len preto, že si si bol istý, že som není oblečená. Vieš čo Shawnie, že sa nehanbíš." začnem sa na ňom smiať.

Teraz to bol Shawn, ktorý sa cítil trápne, lenže on namiesto odúvania sa sklopil zrak a možno jeho líca nabrali ružový nádych.

,,Tamaya, jeminku, prestaň!" zahriakne ma, no nepozrie na mňa.

,,Ach, milé od teba." zasmejem sa a práve keď mu na mňa pozrie, naznačím mu, nech konečne opustí kúpeľňu.

On len stojí ako soľný stĺp a hľadí na mňa. Uškrnula som sa a pokračovala v mojom diabolskom pláne. Začala som si vyzliekať tričko.

Shawn už neváhal ani sekundu a so sklopeným zrakom vyletel z kúpeľne. Samozrejme som sa začala smiať ešte viac.

Napokon som sa naozaj vyzliekla, osprchovala a bežala na gauč, aby som si stihla pozrieť ešte nejaký film, pri ktorom som samozrejme zaspala.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now