Do Viedne sme sa dostali behom štyroch hodín plných mlčania a v podstate rozmýšľania.
Bola som rada, že sme dorazili, pretože som mohla v pokoji zaliezť do svojej izby a zostať tam až do zajtra, keďže už bol večer.
Chrbtom som sa oprela o čelo postele a hrala sa s prstami. Snažila som sa rozmýšľať, aby som nemusela neskôr, no nešlo to.
Moje myšlienky ubiehali do okamihu, kedy sme mali so Shawnom spojené ruky a cítila som sa tak príjemne.
Keď sa dvere otvorili, nijako som nereagovala, no keď sa vedľa mňa prehla posteľ, odvážila som sa pozrieť mu až do očí.
Bol to len okamih, no cítila som niečo zvláštne. Chcela som niečo urobiť alebo povedať, no bola som neschopná slov.
,,Tamaya..." vydýchol Shawn, no nepovedal, čo chcel.
Možno chcel len prerušiť to ticho, ktoré medzi nami trvalo už príliš dlho. Páčilo sa mi, keď sa pokúšal prerušiť ticho, akoby sa bál, že sa v tom tichu stratí.
,,Shawn, chcem sa ti ospravedlniť za to, ako som sa posledné dni správala,viem, že som nemala byť na teba taká, no bojím sa.... " toho, že sa opäť zamilujem, chcela som dokončiť, no rozhodla som sa inak.
Nesmela som si pripustiť že by sa niečo také vôbec mohlo stať. Nesmelo sa to stať opäť.
Pocítila som, ako sa naše ruky opäť spojili a Shawn mi venoval úprimný úsmev, ktorý si navždy zapamätám.
,,Prosím ťa, povedz mi, čo sa stalo medzi tebou a tými chlapcami, ktorých si milovala." vysloví, akoby na to čakal celú večnosť, no bál sa opýtať.
Nad týmto som sa pousmiala. Milovala som len jedného z nich, no nechcela som ho v tomto opravovať.
,,Simon bol futbalista, jeden z najlepších a bol aj pomerne pekný, no chcela som, aby bol môj chalan práve vďaka tomu, aký bol. Správal sa ku všetkým tak dobre." pousmiala som sa nad spomienkami na svoj prvý vzťah.
,,Musím uznať, že tento jediný vzťah bol skutočne bez hádok. Mala som Simona rada, no nestačilo mi to. Bol to jeden z mojich veľmi dobrých kamarátov a tak nedokázala som ho brať ako niečo viac. On to samozrejme pochopil." dopoviem prvú časť svojich skúseností s chalanmi.
Simon ma držal nad vodou vtedy, keď som ho potrebovala a to som bola šťastná, no neskôr sa presťahoval a odvtedy som ho nevidela.
Nie je mi to však až tak ľúto. Mala som veľa iných kamarátov a kamarátiek, ktorý ho dokonale zastúpili, hoc to znie trochu nevďačne, no nebolo to tak.
,,Ďalej tu bol Caleb. Čo by som ti o ňom tak mohla povedať? Hmmm..." zamyslela som sa.
Nuž, Caleb bolo ťažké opísať. Bol taký svojský v úplne všetkom čo robil.
,,On bol taký typický bad boy. Mal tetovania, hoc nie až tak veľa. Správal sa nevrlo voči skoro všetkým a navyše nechcel mať priateľku. Práve preto som chcela, aby chodil so mnou. Bolo odo mňa detinské sa s tým naparovať, pretože mi ostatné dievčatá mohli len závidieť." poviem mu a odmlčím sa v nádeji, že to nebudem musieť dopovedať.
,,Som unavená." šepnem, keď si zívnem.
Ľahnem si, zatiaľ čo cezo mňa Shawn prehodí perinu. Viem, že si ľahol vedľa mňa a kreslil mi po chrbte malé kruhy.
Už som skoro spala, keď sa ozvalo moje svedomie. Shawn sa ma predsa pýtal a ja som to nejako zahovorila. Navyše je to to najmenej, čo môžem urobiť po tom, ako som sa k nemu správala.
,,Keď mal Caleb slabú chvíľku, rozplakal sa a ja som sa s ním vtedy rozišla. Všetci na škole si mysleli že kvôli jeho plaču. Mysleli si, že nemám žiadne city, no nevedeli, že Caleb plakal, lebo mal iné, povedzme, priateľky." dopovedala som mu.
Bola som šťastná, že som mu to konečne celé povedala,keď som si uvedomila jednu dosť dôležitú vec. Bol tu ešte jeden chalan.
,,S Theom som mala síce pomerne krátky, no krásny vzťah. Milovala som každú chvíľu, kedy som bola s ním, no zvesť o mojom rozchode s Calebom sa dostala k nemu tiež." povzdychnem si.
Flashback
Kráčala som na poschodie rovno do Theovej izby. Bolo čudné, keď ma pri dverách nevítala jeho mama so širokým úsmevom.
Hlúpe mi však bolo, že myslím práve na toto. Jeho mama je v nemocnici a ja vlastne ani úplne neviem prečo.
Štvala ma nevedomosť, čo sa deje s matkou môjho priateľa. Veď ona mi bola ako moja druhá matka, no chápala som, že Theo nemal chuť mi to povedať.
Bez zaklopania som vstúpila do jeho izby a videla som obraz, ktorý som nechcela vidieť hádam nikdy. Theo sedel úplne zlomený na posteli, kolená mal pri brade a plakal.
,,Nechcem sa s tebou rozísť kvôli tomuto, Tamaya, prosím. Sľubujem, že už budem silný." zafňuká.
Kebyže nesedím na posteli vedľa neho, moje nohy by sa asi podlomili. Mohla som si myslieť, že sa s ním rozprával Caleb.
,,Theo, som tu preto, aby som ti pomohla. Záleží mi na tom. Záleží mi na tebe. Nechcem ťa opustiť." poviem mu, keď aj mne začnú tiecť slzy.
,,Ľúbim ťa, Tamaya." šepne.
End of Flashback
,,Už spi." povie napokon Shawn a s úsmevom mi zaželá dobrú noc.
Prečo som na zlomok sekundy chcela, aby pri mne zostal? Namiesto toho však izbu zaplnila samota.
YOU ARE READING
Crazy |S.M.| ✔
FanfictionPo smrti najbližšej osoby sa Tamaya ocitá opäť v Toronte, kde to všetko začalo. Verí, že je dostatočne silná, no jej tvrdá maska sa začne postupne rozpadať a ukazuje skutočnú bolesť zakorenenú v jej vnútri. Každé miesto jej pripomína človeka, ktoréh...