50.

606 29 6
                                    

Bezducho sedím na posteli. Cez moje plecia mám prehodenú deku a v rukách držím pohár s čajom.

Hľadím sa na stenu oproti mne a utápam sa v myšlienkach. Myslím na všetko, len na neho nie. Už viac nemôžem.

Občas si len nevedomky uchlípnem z čaju, no jeho chuť vo svojich ústach necítim. Akoby som už necítila nič. Podstatná časť môjho srdca zostala v Toronte a ešte nie je pripravená vrátiť sa ku mne.

Občas si len predstavím ako hľadím do tých jeho nádherných hnedých oči, som v jeho objatí, no každá táto myšlienka mi zabodáva do srdca ostrý nôž.

Rukami si objímem nohy a hlavu položím na kolená. Z očí sa mi spustia vodopády sĺz. Ja to nedokážem, no viem, že musím.

,,Tamaya." Ozve sa hlas, ktorý je tak blízko mňa.

Bezducho na mňa pozerá so slzami v očiach a rýchlo ma objíme. Nedokážem sa ani len pohnúť.

,,Čo sa stalo? V posledných dňoch si iná." Opýta sa ma akoby som bola emocionálna bomba, ktorá o chvíľu vybuchne.

Mlčím. Nemôžem jej to povedať. On je už minulosť. Nikto sa to nedozvie. Bola to len letná láska.

,,Neviem, čo sa ti stalo, no zvládneme to. Musíme." Zašepká mi do vlasov a snaží sa ma ešte viac nerozplakať.

Práve vďaka týmto slovám som pocítila miernu úľavu, že nie som jediná, ktorá bude niesť túto bolesť.

,,Ja som ho milovala." Rozplačem sa znovu a pritúlim čo najviac k Naire.

Niekedy som si myslela, že nikdy nebude moja opora. Že nikdy sa ku mne nebude správať takto. Brala som ju ako rozmaznanú malú sestru, no ona tu vždy bola len pre mňa. Pretože ona je to jediné, čo má v mojom živote význam.

*

,,Tamaya, chcem sa ti ospravedlniť." začne Dominic a opatrne si ku mne prisadne na gauč.

V rukách som žmolila papier, ktorý mi dala Aria v Rakúsku. Posledne správy, ktoré jej Shania napísala.

Ešte som sa ich bála otvoriť. Nevedela som totiž, čo od toho môžem čakať a to, že neviem sa znášalo horšie, no aspoň som na pár minút nemyslela na Shawna.

,,Nehnevám sa." odpoviem mu slabo a položím si hlavu na jeho rameno.

Ochotne si ma pritiahne do objatia a chvíľu len hľadíme na vypnutú telku, akoby tam bolo niečo výnimočné, obaja stratený vo svojich myšlienkach.

,,Vieš, Shania ma nikdy nemala tak rada ako ty. Nikdy som úplne nechápal prečo, bola to taká tá súrodenecká nenávisť. Vždy keď si bola pri nás aj ty, správala sa milo. Ona ťa tak nevýslovne milovala, že by pre teba urobila čokoľvek." povedal celkom pokojne, hoc sa mu na konci už lámal hlas.

Vždy som vedela, aké zlé to medzi nimi je, no nepokúšala som do ich konfliktu zapojiť, preto som vždy len ticho počúvala.

Teraz to však ľutujem, možno by bolo možné, že by sa niekedy nejako uzmierili a všetko by bolo ako má byť, no v mojom živote nikdy nič nie je tak ako má byť.

,,Mrzí ma to." na nič iné sa nemôžem.

Moje nápady na konverzáciu boli mizerné. Rozmýšľala som totiž len nad tým papierom vo svojej dlani.

Možno len pár sekúnd po tom, ako mi príde nápad do hlavy ho aj schválim, hoc s miernym strachom, ale predsa.

,,Shania si kúsok pred smrťou písala s Ariou." poviem mu a vystriem papier, hoc sa nepozriem na písmenká vo vnútri.

,,Už si ho čítala?" opýta sa celkom logicky.

Nesúhlasne pokrútil hlavou a prvýkrát nakuknem, hoc sa nedokážem na čítanie sústrediť.

,,Mám si to prečítať s tebou?" položí mi ďalšiu otázku, na čo už len vďačne prikýnem a zaostrím na text.

S: Aria, nevládzem.
A: Nevymýšľaj blbosti.
S: Bojím sa o Tamayu, Theo jej ublíži, viem to, dnes som ho videla s inou.

Pri prvých vetách sa zastavím a hoc to bola už zahojená rana, tento pocit zrady a poníženia mnou úplne prenikne.

Silno stlačím papier, pričom sa mi ho podarí opäť pokrčiť. Bolel pocit na to, že by bol Theo niečoho takéhoto schopný počas nášho vzťahu. Veď mi opakoval ako ma miluje a že by ma nikdy nedokázal takto zradiť.

,,Čítaj ďalej." popohne ma nedočkavo Dominic, ktorý si už pár správ popredu prečítal.

A: Theo je skvelý chlapec, niečo také by neurobil, hoc je možné, že si ho videla s jeho sesternicou, prišla včera.
S: Neviem, Aria, z toho chlapca nemám moc dobrý pocit.
A: Tak to povedz Tamayi
S: Nechcem jej nijako ublížiť...
A: Ste sestry.

,,Dominic, ja nevládzem. Nechcem už nič zlé vedieť o Theovi." poviem mu rozhodne a podám mu papier.

,,Prečítam ti len to čo není o ňom." vyhlási a začne čítať tentokrát on namiesto mňa.

S: Niečo nie je v poriadku.
A: Zase si paranoidná?
S: Myslím to vážne. Bojím sa a neviem čoho.
A: Neboj, s Joshom to dobre dopadne.
S: Nebojím sa toho. Viem, že sa niečo stane, cítim to.
A: Tak fajn, mysli si čo chceš.
S: Povedz Tamayi, že ju milujem najviac na svete.
A: Prečo jej to nepovieš ty?
S: Hovorím jej to. Teraz jej to povedz ty.
A: Prečo?
S: Proste to tak urob, lebo ja sa teraz bojím.
A: Nemáš sa čoho báť.

Posledná správa už nebola zobrazená a bohužiaľ presne viem prečo. Shania už viac odvtedy nenapísala nikomu.

Pritúlila som sa k Dominicovi, ktorý list hodil do krbu a obaja sme sledovali ako mizne pod záplavou plameňov.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now