33.

683 34 1
                                    

Maximálne unavená som si pretrela tvár dlaňami a lenivým krokom sa vybrala k Shawnovi von z lietadla.

Už opäť sme išli jeho súkromným, lebo vďaka nedávnej autonehode sú paparazzi ešte otravnejší, čo by znamenalo, že by sa o mne čoskoro dozvedeli a to som rozhodne nechcela.

Pomaly som prešla dolu po schodoch a privítala sa s Mikeom (SBS na tom osudnom koncerte XD) a ďalšími dvoma Shawnovými kamarátmi, ktorí prišli spolu s nami.

S hlbokým povzdychom som si vlasy zapla do uzla na vrchu hlavy a kráčala k Shawnovi. Ten tam stál vedľa auta, ktoré práve prišlo. Ďalší jeho kamarát alebo rovno dvaja, napadlo mi hneď.

Ten, kto však vystúpil z auta ma neskutočne prekvapil. Dvere sa otvorili a vystúpila chudšia tmavovláska v čiernych šatách, odhaľujúcich polovičku stehien, a výrazných modrých lodičkách.

So širokým úsmevom sa hodila Shawnovi do náručia a ten sa s ňou roztočil, zatiaľ čo som tam len stála ako soľný stĺp. Na tvári som mala kamennú masku a chvíľu som rozmýšľala, až som napokon zistila, že je to Camila Cabello, teda Shawnova veľmi dobrá kamarátka.

Shawn nás chcel zrejme zoznámiť, no keď ma videl s mojim výrazom a mierne pootvorenými ústami, zostal len ticho stáť a zrejme čakal, čo sa chystám urobiť. Bolo očividné, že sa bál. Možno si myslel, že žiarlim, čo bola čiastočne pravda, teda na začiatku, teraz nie.

S vypätím všetkých síl, ktoré mi ešte zostali, som sa rozbehla ku Camile. Hodila som sa jej okolo krku, keď som pri uchu počula jej tichý smiech.

,,Bože, ďakujem. Kebyže si ďalší Shawnov kamarát, asi by som sa hodila pod lietadlo." zašepkala som, aby to nikto iný okrem nej nepočul a pomaly sa odtiahla.

Vtedy sa Camila začala smiať už nahlas a ja spolu s ňou. Zrejme veľmi dobre vedela, o čom hovorím. Dokonca aj Shawnovi trhalo kútikmi pier, hoc nevedeli na čom sme sa smiali.

,,V tom sa zhodneme." povie Camila, keď sa po chvíli trochu upokojila.

S úškrnom pozriem na Shawna, ktorý sa pokúša nenápadne vzdialiť, aby sme ho nezapojili do našich dievčenských debát, ktoré sme dobrých 20 minút potom viedli.

,,Ja som Tamaya, mimochodom." predstavím sa po tom, ako si uvedomím, že ani nevie moje meno.

Musím však povedať, že ani jednej toto nechýbalo. Nepotrebovali sme vedieť mená, len sme tak klebetili o zbytočných veciach.

Toto som si užívala. Konečne som spoznala nejakú Shawnovi kamarátku a myslím, že lepšiu si vybrať nemohol.

,,Ja som Camila." predstaví sa aj ona a následne sa obe začneme opäť smiať.

*

Aj cez to, že Amsterdam je krásny už len keď sa pozriem von z okna, nechcelo sa mi chodiť po plných uliciach samej.

Shawn a Camilla skúšajú spievať duet na Stitches, preto len sedím na gauči v štúdiu a pozorujem ich. Samozrejme že aj počúvam, no to len vtedy, keď sa práve neutápam v myšlienkach.

Povzdychla som si a opäť pozrela von oknom. Nedialo sa tam nič zaujímavé, preto som sa chcela venovať opäť počúvaniu Stitches, no za cítila som, ako sa gauč vedľa mňa mierne prehol pod váhou niekoho ďalšieho.

,,Deje sa niečo?" opýta sa Shawn a chytí ma za ruku, aby som mu venovala svoju plnú pozornosť.

Mala som odtiahnuť svoju ruku, no stalo sa niečo, čo by som si ani vo sne nemyslela. Cítila som, ako mi pokožka vďaka jeho dotyku pulzuje a cítila som sa nervóznejšie, no nechcela som, aby tento dotyk prerušil.

Pozrela som do jeho oči a zabudla na všetko, čo sa pred chvíľou pýtal. Nepatrne som si zahryzla do pery, aby zo mňa nevyšla nejaká hlúposť, čo mi práve napadla.

Mala som také silné nutkanie pozrieť sa na jeho pery, no snažila som sa ovládať, aby sa tak nestalo.

Bože, Tamaya, zobuď sa už konečne! Zahriakla som sa a rýchlo pokrútil hlavou. Jednak na odpoveď, ale aj aby som všetky takéto myšlienky dostala z hlavy.

,,Vieš, že mi to môžeš povedať, že?" opýta sa ma neisto.

Odvrátila som od neho pohľad a prikývla. Vedela som, že mu môžem veriť. Cítim, že on mi neublíži a to je pre mňa desivé, tajomné a zároveň príjemné.

Je fajn vedieť, že niekto spomedzi tej kopy ľudí na tejto planéte stojí na vašej strane. Aj keby ten človek bol len jeden, dokázal by urobiť veľa, lenže Shawn robil viac než len to.

V jeho prítomnosti som cítila ešte krehkejšia, pretože by som mu bez rozmyslu povedala všetko. Úplne všetko.

Boli to pre mňa úplne nové pocity a nevedela som, ako sa s nimi mám vysporiadať.

,,Ste spolu taký zlatý." zašvitorí Camilla nadšene, čím nás oboch prebudí z myšlienok.

Stále sme mali spojené dlane, ktoré však Shawn rozdelil. Skoro som išla protestovať, no napokon som si radšej zahryzla do jazyka.

Postaví sa a napokon opäť spojí naše ruky. Potichu som si vydýchla, no nebolo to tak potichu, keďže sa na mňa Shawn podozrivo usmial.

Viedol ma ku Camille a postavil rovno pred mikrofón vedľa nej. Dívala som sa na tú šedú vec predo mnou a nevedela čo robiť.

Teda, vedela, no bála sa. V hlave sa mi vynorilo množstvo spomienok. Akoby sa to všetko pokazilo. Mala som len spievať a pritom som sa tak bála.

Po líci mi stiekla jedna slza, no Shawn ju hneď zotrel a jemne mi pohladil líce.

,,Zvládneš to, budem tu pri tebe." zašepká mi pri uchu.

Cítila som, ako sa nosom obtrel o moje ucho. Už len z tohto dotyku som prestala na chvíľu dýchať. Neschopná slova som len prikývla.

Zatvorila som oči a myslela na niečo iné, než na minulosť, hoc sa neustále vynárala. V hlave mi však rezonovali Shawnove slová.

Akonáhle začali prvé tóny vychádzajúce z gitari, presne som vedela, čo mám robiť.

S Camillou a Shawnom sme sa pravidelne striedali a vzniklo tak nádherné trio.

Keď nám ho pustili prvýkrát, začala som až plakať. Bol to tak skvelý pocit byť tohto súčasťou.

,,Vidíš, si silnejšia než si myslíš." povie mi Shawn, keď sa spolu vrátime na ubytovňu.

,,Ďakujem ti za všetko." usmejem sa naňho a priložím pery k jeho lícu.

Neviem čo mi to napadlo, no keby som mohla, v tú chvíľu by som zastavila čas.

Dokonca aj Shawn mi prišiel trochu nesvoj, preto som sa urýchlene odtiahla a so širokým úsmevom sa vydala do svojej izby.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now