Pre istotu sa obzriem, aby som zistila, že mi už nikto viac nevenuje pozornosť. Opatrne preleziem ohradu, pričom si dávam pozor, aby sa mi nezachytila noha a dostanem sa až tesne k pódiu.
Vedela som, že si to všimli len dievčatá, ktoré boli blízko ohrady. Tie však našťastie na to nijako neupozorňovali a radšej sa venovali spievajúcemu Mendesovi. Bola som im za to vďačná, chcela som zostať tak nenápadná ako to len šlo.
Čupnem si a zdvihnem mobil zo zeme akurát vtedy, keď si ma už všimne aj Mendesova SBS-ka, čo pre mňa nebolo práve najlepšie. Neviem presne, čo by mi mohli spraviť za porušovanie príkazov, ale rozhodne som sa to nechcela dnes dozvedieť.
Čo najnenápadnejšie, no zároveň najrýchlejšie ako bolo možné, sa vyberiem naspäť k ohrade a išla ju preliezť, lenže niečo mi v tom bránilo.
Nevšimla som si jednu nohu, ktorá sa mi nešťastne zaplietla medzi káble. Bez rozmýšľania som ňou kývla v snahe vyslobodiť sa, keď sa mi podarilo zašmatlať a nosom som dopadla na zem.
Zanadávala som, keď bolesť prešla celým nervový systémom, no ihneď som zistila, že ti nie je môj najväčší problém. Moju nadávku totiž určite počuli v celej hale, kde sa rozhostilo nepríjemné ticho.
Okrem môjho nosa sa totiž vypol mikrofón, do ktorého spieval Mendes. V celej hale nastalo hrobové ticho. Nemusela som ani zdvihnúť zrak, aby som vedela, že sa na mňa každý pozeral pohľadom plným nenávisti.
Myslela som, že sa od hanby prepadnem. Dokonca som na to myslela až tak intenzívne, že som sa zabudla postaviť zo zeme a trápne som tam ležala dlhé sekundy. Zaujímalo by ma, prečo niektoré nepríjemné sekundy zneli skôr ako hodiny.
Prišiel ku mne jeden SBS-kár a podal mi ruku. Pozrela som na jeho mladú tvár plnú obáv a celkom ochotne som ju prijala, keďže som neplánovala spadnúť ešte aj druhý raz pri pokuse postaviť sa.
,,Ste v poriadku?" opýta sa ma šeptom.
Bola som mu vďačná, pretože kebyže hovoril len o kúsok hlasnejšie, pravdepodobne by to počuli všetci, čo sa na nás dívali. Teda, aby som bola presná na mňa, vzhľadom na to, že sa mi podarilo prerušiť koncert. Ktoby povedal, že tí hlučný ľudia na začiatku koncertu vedia byť takto ticho?
,,Veľmi ma to mrzí, len som si išla po mobil, ktorý mi spadol a potom som nejako zakopla a..." prerušil ma skôr ako som stihla pokračovať v mojom chaotickom ospravedlňovaní sa.
,,To sa stáva. Teda nám sa to ešte nestalo, ale aspoň má Shawn zážitok, ktorý môže hovoriť počas najbližšie interwiev," zasmeje sa a cítim ako som úplne sčervenala už len pri predstave, že by toto mohol niekde spomenúť.
Čo však bolo horšie, mohol to spomenúť pri rozhovor, ktorý by videlo veľmi veľa ľudí a napokon by sa mi všetci posmievali. Niežeby ma zaujímalo, čo si o mne ostatní myslia, ale ta predstava nebola veľmi príjemná.
Mendes zoskočí z pódia a zastaví sa kúsok od nás. Mňa si ani nevšíma, keďže určite má veľa starosti s tým ako zase začať koncert. Nesmeli byť ticho príliš dlho, zbytočne by to všetko len predlžovali a on určite už tiež chce ísť domov, takže som chápala, prečo má ignoroval. Lenže ja som chvíľu rozmýšľala, ze sa mu ospravedlní, to však asi počká na nikdy.
,,Mike, zapoj prosím ťa toto," povie mu a ukáže asi na šesť káblov, pričom on sám zapája niektoré.
Mike, ktorý ma ešte teraz držal za ruku ma pustil a venoval mi krátky úsmev na rozlúčku. Potom už išiel radšej Mendesovi pomôcť s rýchlym zapojením káblov.
So sklonenou hlavou som sa pobrala na svoje miesto, kde som sa dostavila bez ďalšieho úrazu, alebo vypojenia elektriny. Až teraz som si všimla, že Naira už nie je na svojom pôvodnom mieste, ale schováva sa za jedným vysokým dievčaťom, pričom sa tvári, že ma nepozná.
Skvelá sestra. V najtrápnejšiej chvíli môjho života sa ku mne neprizná.
Radšej som presunula svoj zrak na pódium. Káble boli už naspäť na svojich miestach, preto sa Mendes viac nezdržiaval, ale chystal sa pokračovať v piesni.
Stále som sa cítila neuveriteľne trápne. Každý kto mohol ma prepaľoval pohľadom. Teraz by som najradšej odišla a ukryla sa pred svetom, lenže to by som im ukázala aká som slabá a to presne nechcem.
,,Takže budeme pokračovať v koncerte, keďže je všetko znovu na svojom mieste," povie Mendes a tým pritiahne celú pozornosť len na seba.
Po pár tónoch na klavíri opäť začne spievať a ja sa ho rozhodnem len prosto počúvať, aby nenastal žiadny ďalší problém. Mobil mám uložený na bezpečnom mieste vo vrecku svojej mikiny a rozhodne ho najbližšiu dobu nemienim vytiahnuť. Teda minimálne kým sa dostaneme domov určite nie.
Už teraz som vedela povedať, že na Mendesovi koncert alebo aj na ulicu Toronta v najbližšej dobe nevstúpim a budem úprimne dúfať, že na to všetci zabudnú. Neviem, čo by som robila, kebyže sa táto situácia nejako dostane na internet.
Ale na druhu stranu, keď budem mať jedného dňa deti, bude to veľmi zaujímavý príbeh, ktorý im rozpoviem. Teda za predpokladu, že sa za to nebudem hanbiť ešte aj vtedy. Myslím si, že takýto zážitok nemá veľa ľudí.
YOU ARE READING
Crazy |S.M.| ✔
FanfictionPo smrti najbližšej osoby sa Tamaya ocitá opäť v Toronte, kde to všetko začalo. Verí, že je dostatočne silná, no jej tvrdá maska sa začne postupne rozpadať a ukazuje skutočnú bolesť zakorenenú v jej vnútri. Každé miesto jej pripomína človeka, ktoréh...