29.

718 40 0
                                    

,,Wow." hlesnem, keď vystúpim z auta.

Porozhliadam sa po okolí a neviem, kde sa mám skôr pozrieť. Štokholm bol nádherný.

Všetci ľudia sa fotili pri jednotlivých domoch v nádherných žiarivých farbách. Boli taký uvoľnený.

,,Zavolaj mi za päť minút." povie Shawn do mobilu a vypne hovor.

,,Keby som sa sťahovala do Európy, určite by som šla bývať tu." šepnem.

Nemohla som sa vynadívať. Bola som ako očarovaná, až som dokonca zabudla na všetky problémy, ktoré ma trápili.

,,Rozhodne tu na krátku dobu budeš bývať." zasmeje sa Shawn a ukáže na sýtočervený dom.

Okolo okien boli namaľované jemné zlaté vzory, ktoré len krásne dopĺňali čaro tohto mesta.

Nadšene chytím svoj kufor a spolu so Shawnom sa vyberieme dnu. Už len keď sme vstúpili na schodisko som mala pocit, že omdliem.

Bolo to zariadené v akomsi vintage štýle a musím uznať, že to pôsobilo veľmi pohodlnne. Akoby ste práve vošli do vašej obývačky po nočnej smene. Jednoducho asi tak som sa cítila.

Rýchlo som si to vyšľapala hore schodmi a priam vletela do jednej spálne.

Hodila som sa na posteľ, akoby som bola malé dievčatko. Možno by som chcela byť len také malé nevinné dieťa, ktoré práve dovŕšilo päť rokov a už by chcelo byť dospelé.

Taký bezstarostný život, kedy nás nič netrápilo, no aj tak nás lákala dospelosť. A teraz?

,,Nad čím zas rozmýšľaš?" preruší moje myšlienky Shawn, ktorý sa opiera o rám dverí.

Len pohodím ramenami a so širokým úsmevom sa posadím. Nepozriem sa však naňho, len sa pohrávam s prstami.

Možno to bola príčina toho, že si Shawn sadol ku mne. Bol tak blízko, že som na sekundu zadržala dych.

,,Volala Aaliyah." začal celkom vážnym tónom.

Nevedela som, čo mám čakať od tohto rozhovoru, ale mala som pocit, že mi to nebude práve príjemné.

,,Tu máš." povie a podá mi mobil.

Svietilo na ňom meno jeho mladšej sestry. Len s malým zaváhaním som si ho priložila k uchu.

,,Tamaya, máš tu menší problém." zašepkala, akoby sa bála, že ju bude niekto počuť.

,,Jemina je tu u mňa a hovorí, že ťa všetci hľadajú, mala by si im zavolať. Hoc mi budeš musieť vysvetliť, čo robíš s mojim bratom v Európe." povie mi pomerne pobaveným tónom, akoby sa nič nedialo.

Určite to však nebolo presne tak, ako povedala Aali. Bolo to horšie, hoc sa snažila odľahčiť túto situáciu.

Rýchlo som zložila a do rúk zobrala svoj mobil, ktorý som nemala v rukách už približne dva týždne.

Odomkla som obrazovku a bolo tam cez 99 zmeškaných hovorov od hádam všetkých ľudí, ktorých poznám.

Mnoho esemesiek, ktoré si však rozhodne neprečítam. Nevedela som, komu mám volať.

S Adrienom zas tak dobre nevychádzam. Áno, mám ho rada, no je niekedy až príliš odmeraný.

Mama na mňa nakričí a budem mať z toho ešte väčší problém ako mám teraz, to by som sa mohla staviť.

Spomedzi súrodencov ma má síce otec najradšej, no keby zistil, že som v Európe s nejakým chalanom, bol by nahnevaný aj on.

Dominik bol čiastočný dôvod, prečo som odišla a ešte sa s ním nemienim rozprávať. Správal sa ako korunovaný idiot.

Zostala teda už len Naira. Mám jej skutočne zavolať? Ako by asi reagovala, keby zistila, že som s jej idolom v Európe?

Práve v tejto chvíli ma pochytil strach. Vedela som, že im musím zavolať, no na to som sa ešte necítila.

,,Bože, pomoc." šepnem a vložím si tvár do dlaní.

,,Tamaya, musíš im aspoň napísať, že si v poriadku." povie mi Shawn informaciu, ktorú ja už dávno viem a začne ma hladiť po chrbte.

S hlbokým nádych vytočím číslo svojej sestry. Nemusím dlho čakať, kým to zdvihne.

,,Tamaya, si to ty?" opýta sa rýchlo, no ja len ticho sedím. Nedokážem jej nič povedať.

,,Takže si to ty, ty hajzel, ktorý si ju uniesol?! Čo chceš od nás?! Vráť nám ju!" zvrieskne Naira do mobilu.

Skoro mi umreli ušné bubienky. Musela som sa nad ňou po usmiať, hoc by mi to vôbec nemalo byť vtipné.

,,Naira, to som ja." poviem jej potichu a hlavu si položím na Shawnove rameno, zatiaľ čo on ma len neustále hladí po chrbte.

Chvíľu bolo na druhej strane ticho, no presne ako som predpokladala, to ticho netrvalo dlho.

,,Bože, Tamaya, tak som sa bála. Moc ti ubližuje ten debil? Kde teraz si? Žiješ vôbec ešte? A....." vedela som, že by pokračovala a trvalo by to ešte veľmi dlho.

,,Odišla som z vlastnej vôle." preruším ju v zbytočných otázkach.

,,Tamaya, do tvojho hľadania sa zapojila aj polícia. Dominic ťa išiel hľadať do Montrealu, no nebola si tam." povie mi už pomerne kľudným hlasom, no musím uznať, že v ňom bola aj štipka hnevu.

,,To kvôli Dominicovi som odišla." odpoviem jej a mierne sa od Shawna odtiahnem, a to tiež len preto, aby som sa mohla postaviť.

Prešla som k veľkému oknu, ktorého parapet bol až na zemi a vrch na stope. Vizeralo to ako okno, ktoré sa dáva do tých milionárskych kancelárií.

,,Čo zase urobil?!" povie Naira rozzúrene, podľa čoho som mohla určiť, že aj ona bola na Dominica nahnevaná.

Neviem, čo zase urobil, no popravde ma to moc nezaujíma, nechcem si pokaziť dnešný deň, ktorý začal pomerne skvelo.

,,On vie, čo urobil." poviem jej odmerane, čím som jej dala jasne najavo, že sa o tom nemienim ďalej baviť.

,,Si teda v poriadku?" položí mi ďalšiu otázku, tentokrát už starostlivým tónom.

Zhlboka som sa nadýchla a pozrela von z okna. Som v poriadku? Dá sa na to vôbec v mojej situácii odpovedať?

,,Je mi fajn." povzdychnem si a rýchlo si kusnem do spodnej pery.

,,Prepáč, viem ako sa asi cítiš. Už ťa nejdem ďalej zaťažovať, no povedz mi, kde si." šepne Naira, no v jej hlase bol istý výstražný podtón.

Práve vďaka tomu som zistila, že niekto vošiel do tej istej miestnosti ako ona.

,,Som v Štokholme, no o pár dní budem v Kodani. Len to prosím nehovor nikomu, povedz im len, že som živá a zdravá, dobre?" opýtam sa jej s veľkou nádejou v hlase.

Vedela som, že bude pre ňu ťažké nepovedať niečo tak dôležité rodičom a ostatným členom rodiny, no vedela som, že ona to zvládne.

,,Dobre, Sofi. Zavolaj mi neskôr, ako to dopadlo s tými šatami." povie mi zamysleným tónom a ja som sa nad tým len musela pousmiať.

,,Povedz mi však ešte, s kým tam si?" nedá mi pokoj s otázkami.

Jednoducho to je tá stará Naira, ktorá musí vedieť hádam všetko na tejto planéte.

,,So Shawnom Mendesom." poviem jej úplne vážnym tónom a pozriem na Shawna.

Na toho tvári sa objaví prekvapenie, že som jej to naozaj povedala, no potom to aj on pochopil a začal sa nekontrolovateľne smiať.

,,Okeeej, láska, ty si musela huliť, ale aj tak ho odo mňa pozdravuj a povedz mu, že ho ľúbim. Pá." povie mi so smiechom a zloží.

Svoj pohľad premiestnim na Shawna a so smiechom sa hodím vedľa neho na posteľ.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now