17.

837 35 0
                                    

Nemám ani len tušenie, čo bolo v Barcelone. Nevnímala som nič okolo seba, v hlave sa mi len neustále prehrával ten sen.

Nedovolila som si v noci ani oko zažmúriť, lebo strach vo mne bol mnohonásobne silnejší ako únava.

V podstate som precitla až teraz. Obloha nad Madridom bola čierna a jediné, čo ju osvetľovalo bol mesiac.

Shawn mal práve teraz koncert, no mne to bolo ukradnuté. Nezáležalo mi na tom, či tu je alebo nie.

Hodila som na seba šortky a jednoduché tričko s krátkym rukávom. Jednoducho nič extra.

Vyšla som z hotela a prechádzala sa po nádherných uliciach. Určite by som si viac všímala krásu okolo seba, no to by museli zmeniť dátum. Dnes som na nič také nemala náladu.

Viac som nerozmýšľala, len bezducho kráčala vpred. Celý svet okolo mňa zanikol a viac som sa nesústredila na hluk v mojej hlave. Myšlienky mi viac netrápili hlavu.

Celú svoju pozornosť som venovala sviežemu vzduchu, ktorý som vdychovala, akoby to bolo naposledy. Bol to nádherný pocit. Dýchať.

Na zápästí som ucítila niekoho ruku. Ťahal ma preč, no ja som sa neodvážila pozrieť tým smerom.

Nebránila som sa. Nekričala. Nedívala sa. Len vnímala jeho pevný stisk, ktorý mi príjemne zohrieval stuhnuté zápästie.

Obzrela som sa až vtedy, keď ma pustil. Moje ušné bubienky ničila hlasná hudba vychádzajúca z obrovských reproduktorov.

Dezorientovane som sa dívala naokolo, no východ som nikde nenašla. Vlastne, keby som ho aj našla, zrejme by som sa k nemu cez hučiaci dav nedostala.

,,Tu máš." povie mi môj únosca a do rúk mi vloží malý pohárik s priesvitnou tekutinou.

Nemusela som namáhať svoju myseľ, aby som zistila, čo mi dal. Mala som odmietnuť, no moja hlava potrebovala oddych. Bol to hlúpy nápad.

Celý pohár som vliala do seba a privrela oči. Najskôr ma hrdlo nepríjemne pálilo, no po pár sekundách, keď som ucítila v hrudi rozliehajúce sa teplo, začal sa mi ten pocit páčiť.

Išla som za ním. Za tým mužom, ktorý ma tu dostal. Nehovoril už nič, len mi podal ďalší pohárik.

Neváhala som ani sekundu a bol celý vo mne. Znovu som cítila ten príjemný pocit a dokonca moja hlava potlačila pochmúrne myšlienky do úzadia.

Bolo mi skvelo. Cítila som sa skvelo. Tak odľahčená od všetkých problémom. V hlave mi rezonovalo len jedno slovo. Zábava.

Keby som mala svoju myseľ späť, hovorila by skôr slovo naivnosť, presne to dokonalo vystihovalo moju situáciu.

,,Chceš ešte jeden?" opýta sa ma s úškrnom. Ja len slabo prikývnem.

Bolo ich ešte veľa. Nerátala som ich. Po každom jednom bola moja nálada čím ďalej tým veselšia.

,,No poď." zasmial sa a pretlačil sa so mnou cez dav až k pódiu.

Zozadu ma objal a tak sme tancovali. Cez hlasné basy som dobre počula rytmus. Krútila som sa a smiala.

,,Ako sa voláš?" vyrušila ma svojou otázkou z môjho tanca.

,,Olivia." hlúpe. Nemám tušenie ako mi napadlo práve toto meno.

Zrejme to bolo len tým, že som si nedokázala vybaviť to svoje. Nevedela som ho vysloviť, bolo pre mňa príliš ťažké.

,,S kým tu si?" otravoval ma hneď s ďalšou.

Asi logicky mu doplo, že niekto, kto neovláda španielčinu, nepôjde sám do Španielska.

,,So Shawnom Mendesom." odpoviem mu a hneď potom sa rozosmejem.

Znelo to celkom komicky, teda v tej chvíli to bola pre mňa tá najvtipnejšia vec na svete.

,,Tá má toho v sebe už riadne veľa." poznamená nejaký muž, ktorý so svojou partnerkou tancoval hneď vedľa.

Rozosmiala som sa  a pozrela na svojho spoločníka. Uškrnul sa, no nijako na to nereagoval.

Len si prehrabol svoje tmavé vlasy.

A tak sme už bez otázok tancovali ďalej až dokým nepustili nejaký slaďák.

Ani sekundu som neváhala a nemotorne sa otočila k nemu. Ruky som omotala okolo jeho krku, zatiaľ čo on ma chytil okolo pása.

Chvíľu sme tancovali, no až do chvíle, keď svoje ruky presunul nižšie z môjho pása a pritiahol si ma bližšie k sebe.

Neviem, čím presne to bolo spôsobené, no poriadne som sa trhla a odtiahla od neho.

V ústach som pocítila odpornú pachuť, preto som si rýchlo zakryla ústa. Vedela som, že ak som aj dnes niečo jedla, už sa to vo mne dlho neudrží.

Pribehla som na záchody a prehla sa v páse. Všetko jedlo a zrejme aj časť alkoholu skončilo v záchode.

Bolo mi odporne, no zároveň priveľmi veselo. Mixovalo sa vo mne príliš veľa pocitov na to, aby som ich stíhala identifikovať.

Nemala som už náladu viac v tomto bare ostávať. Vybehla som cez dav až navon.

Zhlboka som sa nadýchla čerstvého vzduchu a posadila sa na lavičku. Tvár som si zložila do dlaní.

Poznala som dôverne, čo to je byť úplne na mol, keďže so Shaniou sme nevynechali ani jedinú párty, no teraz ma to celkom odrovnalo. Bolo to omnoho horšie ako v minulosti.

,,Tamaya?" začujem vedľa seba nejaký hlas.

Vedela som, že patrí Shawnovi, preto som sa ani neobťažovala zdvihnúť hlavu a pozrieť naňho. Vďaka tomu nastalo chvíľkové ticho. Akoby si nebol úplne istý, že som to ja.

,,Postav sa." Povie mi zatiaľ pokojne a pomôže mi zdvihnúť sa.

Možno by som sa v tej chvíli začala za svoje nezodpovedné chovanie hanbiť, no ja som mala úplne všetko na háku.

Kúsik som sa od neho vzdialila a spolu sme kráčali k hotelu. Samozrejme sa to kráčaním nejako veľmi nazývať nemohlo. Motalo ma a videla som akosi rozmazane. Každú chvíľu som strácala balans.

Neviem či ho to prestalo baviť, no pre istotu ma chytil okolo pása, a tak sa ma snažil zachytávať. Bol úplne celý čas ticho a ja som nemienila to ticho prerušiť. Alkohol so mnou síce robil svoje, no pocit viny bol silnejší a tak sa pomaly dostával na povrch.

Urýchlene som si vyzliekla šortky a zostala som iba v tričku a spodnom prádle. Moje oči sa už samé zatvárali a tak som nevnímala to, kedy Shawn odišiel z mojej izby v hoteli.

Prehodila som cez seba perinu a zakryla sa až niekde po uši. Zrazu mi to znepríjemnil chlad, ktorý mi spôsoboval zimnicu po celom tele. Zababušila som sa teda ešte viac, teda ak to vôbec bolo možné a zatvorila oči.

Crazy |S.M.| ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon