21.

757 32 4
                                    

Spolu so Shawnom sme prechádzali cez plné letisko. Ja som sa samozrejme držala od neho ďalej, aby nikto nemohol povedať, že som prišla spolu s ním.

Od toho bozku v Paríži bol akýsi divný. Nepozrel sa na mňa, vlastne raz áno, lebo mi musel povedať, že odchádzame do Dublinu.

Nevadilo mi to, no bola som príliš zvedavá. Možno by som sa mala správať rovnako.... Čo ak je to preto, že má priateľku a myslí si o mne, že som jeho šialená faninka, ktorá sa ho chce držať? Toto by som asi nerozdýchala.

,,Shawn!" zakričí jedno dievča vedľa mňa a bez toho, aby sa vôbec ospravedlnila ma zhodila na zem.

Zrejme to bolo len v dôsledku toho, že si ma nevšimla. Vlastne som to presne takto brala, inak by skončila veľmi zle.

Samozrejme si to Shawn hneď všimol a hodil po mne starostlivý pohľad. Len som s pokusom o úsmev prikývla a svižne sa postavila.

Mierila som rovno do čierneho auta, celkom nenápadne zaparkovaného a potom som už len čakala na Shawna.

*

Na svoje čierne plavky som si obliekla rifľové šortky a kockovanú červenú košeľu som si zapla na štvorštvrťové rukávy.

Po veľmi dlhom čase som sa odviazala a končeky hnedých vlasov som si nasprejovala na červeno. Ani očné tiene či rúž neboli nevýrazné.

,,Tamaya, už si?" opýta sa ma Shawn spoza kúpeľňových dverí.

Poslednýkrát som sa pozrela na svoj obraz v zrkadle a s hlbokým nádychom som vyšla.

Videla som, ako sa pokúša uhýbať pohľadom, no napokon to vzdal a ja som opäť uvidela tie jeho hnedozelené oči. Boli v nich malé iskričky s nádychom niečoho, čo som si ani poriadne nevšimla, pretože sa pozrel na môj náramok od Shanie. Nemienila som si ho ešte niekedy dať dole.

,,Poďme." šepol a rýchlim krokom odo mňa odišiel, teda myslela som si, že odo mňa.

Ako som už spomínala, niečo sa od toho bozku v Paríži zmenilo a ja neviem prísť na to, čo.

Keď som nastúpila do auta, zamyslene som Shawna celý čas pozorovala. Viem, že ho môj pohľad znervózňoval, no nič mi na to nepovedal, len sledoval cestu. Míňali sme mnoho áut a ja som sa už tešila na tú párty.

Vraj tam má jedného kamaráta, preto tam ideme. Jednoducho typická teenagerská zábava. Alkohol, hudba, bazén, jazero... Naposledy som bola na párty ešte keď Shania žila.

Flashback

,,Tamaya, Shania, už sme si mysleli, že neprídete." zasmeje sa Louis a obe nás objíme.

Len sa na seba so Shaniou uškrnieme a pozrieme sa na obrovský dom, z ktorého vychádza hlasná hudba. Znovu párty u Jennifer.

,,Louis, nechaj mi ju. " povie mu naoko urazene Theo a pritisne svoje pery na tie moje, no ja som sa rýchlo odtiahla a utekala dovnútra, kde ma už čakala Jennifer s Alexom, Jasper a Kile.

Toto bola naša legendárna partia, najpopulárnejšia parta na škole a ja som sestra ich vodcu.

,,Tamaya, zlato, znovu meškáš." vyčíta mi Jenn, no aj tak ma objíme.

Všetci sme ešte zbehli do kuchyne pre nejaký alkohol a vybehli sme na záhradu.

,,Vieš, že ťa milujem?" zašepká mi Theo a pritiahne si ma k sebe.

Len sa na ňom zasmejem a fľašu alkoholu si priložím k perám. Poriadne som sa napila, až sa mi na chvíľu zatočila hlava, no bolo mi fajn. Ako na každej takejto párty.

,,Nemala by si toľko piť." šepne mi Theo pri uchu, hoc podľa tónu, ktorým to povedal to nemyslel až tak vážne.

Práve preto len zagúľam očami a tackavo sa poberiem k stolom s občerstvením. Akosi viac sa mi zatočila hlava a tak som sa veľmi ľahko podkopla.

Spadla som rovno hlavou o roh stola. Viete, dopadlo to divne. Rozbitá hlava. Večné kecy od rodičov. Mesačné zaracha, ktoré som po druhom dni porušila. Takto nejako vyzeral môj skvelý prvý ročník na strednej škole.

End of Flashback

Shawnov hlas ma vytrhol zo spomínania. Nerozumela som, čo mi hovoril, len som potichu kráčala za ním. Bol to po troch rokoch nezvyk a dokonca som sa celkom bála.

,,Oh, Shawn, tak tu si!" zvolá šťatným hladom blonďák, ktorý mieril priamo k nám.

So Shawnom si len podali ruky a s úsmevom zhovárali. Bola som akosi mimo. Zistila som tak akurát, že sa volá Cameron. A to tiež len vďaka tomu, že okolo nás prešlo pár ľudí, ktorí ho hneď pozdravili.

,,Inak, toto je Tamaya." predstaví ma Shawn, keď konečne zistí, že som stále vedľa nich.

,,Ahoj, ja som Cameron." usmeje sa na mňa blonďak a podá mi ruku.

Možno len zo slušnosti ju príjmem a tiež sa naňho slabo usmejem.

,,Upokoj sa, dievča." zasmeje sa a zo stola zoberie fľašu tequilli.

Bez váhania mi ju podá. Chvíľu som váhala, no napokon som si dopriala jeden dúšok. Bol to riadne silný nápoj a hlavne chutil naozaj dobre, no neplánovala som dať si toho viac.

,,Pokojne si daj viac." povie mi s úškrnom, keď mu podám fľašu, z ktorej som si ani poriadne neodpila.

,,Radšej nie." poviem vyľakane a vzdialim sa o pár krokov.

Shawn sa obzrie a keď mi pozrie do vyľakaných očí, ihneď sa začne smiať. Vtedy som mala chuť sa prepadnúť pod zem, no namiesto toho mi len do tváre stúpla červeň.

,,No poď." zasmeje sa naposledy a vyberie sa niekde cez záhradu.

S myšlienkou, že to bude ešte veľmi dlhý a zaujímavý večer sa poberiem za ním.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now