,,Kde sa tak ponáhľaš?" opýtam sa ho, keď vojdem do kuchyne a on len pobehoval hore dole.
Namiesto toho, aby mi nejako povedal čo som sa ho spýtala, vtisol mi na pery rýchli bozk.
,,Poď do auta, už aj tak nestíhame." začne mierne panikáriť.
Musela som sa nad ním pousmiať, hoc by som ho mala brať vážne, no mala som príliš dobrú náladu.
Však kto by nemal po tom všetkom, čo sa stalo len včera. Skoro celú noc som prebdela a s úsmevom si to prehrávala stále dookola, však predsa, Shawn ma pobozkal. Vlastne aj ja jeho, ale bolo to zrejme to najkrajšie čo sa mi stalo.
,,No švihaj, pokojne zostaň v tom v čom si, aj tak sa prezlečieš tam." oznámi mi a vybehne z domu.
Teraz som sa už skutočne pobrala za ním do auta. Vonku ešte bolo vidno, hoc sa o chvíľu zotmie a obloha bude posiata tisíckami hviezd.
,,Si akási zasnená." poznamená Shawn, keď naštartuje auto.
Nedokázala som nijako inak reagovať, len som sa naňho zoširoka usmiala a usmievala som sa celú cestu. A ani keď sme prišli na miesto, úsmev mi z tváre nezmizol.
,,Nechám ťa teraz v rukách Caroline, ona sa mi o teba postará. Keď po teba prídem, všetko ti vysvetlím." povie mi na rozlúčku a venuje mi rýchli bozk na čelo.
Možno len na týchto pár sekúnd mi úsmev z tváre zmizol, keďže som si uvedomila, že ma Shawn chce nechať samú.
Vyjdem teda z auta. Ani nie za minútu po mňa príde usmiata blondínka a zavedie ma do veľkej budovy, ktorá bola vlastne salón.
Nechápala som, čo tu robím, no nič som sa jej radšej nepýtala. Myslím, že sa to aj tak čoskoro dozviem.
,,Tamaya, prosím ťa, posaď sa tu." prikáže mi a ja ju bez slova poslúchnem.
Ďalšiu hodinu som sa už chcela konečne odtiaľ vypariť. Neviem, čo sa okolo mňa dialo a prišlo mi to celé veľmi nepríjemné.
Caroline spolu s ďalšími dievčatami ma nalíčili, vlasy vypli do drdola, ktorý mi až príliš odhalil krk. Mala som na sebe nádherný, ale určite príšerne drahý náhrdelník a taktiež náušnice.
Musím uznať, že to vyzeralo naozaj dobre, no na mňa to bolo až príliš. Hlavne, keď som mala na sebe len džínsy a prvé tričko, čo som našla vo svojom kufri.
,,Bež sa prezliecť." povie Caroline, akoby mi čítala myšlienky a poslala ma do kabínky.
Keď som tam vošla, z mojich úst vyletela prvá nadávka, ktorá mi prišla na um. Dokorán som otvorila oči a pozerala na zjav pred sebou.
Odmietala som si tie šaty obliecť, no moc som na výber nemala. Ak ich vybral Shawn, nech si ma nepraje.
Už po pár minútach, čo som videla svoj obraz mi zišlo na mysli jedine to, že je to príliš vyzývavé a to mi na tom vadilo najviac.
Mala som na sebe červené šaty, ktoré mi presne obkresľovali každú krivku môjho tela. Boli dlhé až po zem, no od polovičky stehna bol výrez.
,,Sakra, ja toho Camerona zabijem." hlesne Shawn, ktorý sa zjaví za mnou.
Nečudovala som sa mu, že reagoval takto. Znamenalo to, že mi šaty vybral práve Cameron.
Ústa mal pootvorené a mal taktiež mierne vyplašený pohľad. Vlastne, bolo divné, keď sa na mňa tak díval, prebral sa až vtedy, keď doňho Caroline štuchla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Crazy |S.M.| ✔
Fiksi PenggemarPo smrti najbližšej osoby sa Tamaya ocitá opäť v Toronte, kde to všetko začalo. Verí, že je dostatočne silná, no jej tvrdá maska sa začne postupne rozpadať a ukazuje skutočnú bolesť zakorenenú v jej vnútri. Každé miesto jej pripomína človeka, ktoréh...