,,Jennifer, nemyslím si, že je to dobrý nápad." odbijem tým ju aj zvyšok svojej bývalej partie.
Nijako to však nepomôže, všetci na mňa hodili prosebný pohľad a ja som jednoducho nemohla odolať, a tak som len prikývla.
,,Fajn, ale zajtra ráno odchádzam do Montrealu." pripomeniem im a ukážem novo kúpenú letenku.
Jenn nad mojim správaním len pretočí očami a hodí sa mi do náručia. Uškrniem sa a konečne postavím z pohovky.
,,Ale aj tak si ma neprajte. Zobudili ste ma o šiestej." neodpustím si poslednú poznámku a vyberiem sa za nimi.
,,Zlato, správaš sa, akoby ti po tvojich predĺžených prázdninách nechýbala škola." zasmeje sa Alex a tiež ma objíme.
Áno, ak ste hádali, že ma presvedčili, aby som išla s nimi do školy, tak ste sa nemýlili. Vraj boli kvôli tomu aj u riaditeľa to vybaviť.
Jeden jediný školský deň strávený s týmito ľuďmi bude určite skvelý, no nemám kvôli tomu čas premýšľať nad Shawnom, čo by som rozhodne potrebovala viac.
,,A ako to je medzi tebou a tým fešákom?" podpichne ma Alex, keď uvidí môj zasnený pohľad.
,,Nechaj to, keď nám to bude chcieť povedať, tak to jednoducho povie." obije ju Jennifer, za čo sa na ňu vďačne usmejem.
Keď sa vedľa mňa, Josha, Alex a Jennifer zjaví aj Theo, Aaliyah a Jemina, len sa na nich usmejem.
Keď vstupujeme na pozemok školy, ihneď sa na nás všetci otočia. Väčšina z nich sa na mňa nechápavo pozerá.
Odmaľovanú s prirodzenými vlasmi ma ešte nikto z týchto ľudí nevidel a nevadí mi, že sa to teraz stalo.
Dokonca ani tie ich tiché nenápadné šepty, ktorými rozoberajú rôzne teórie, prečo som tu, my sú úplne ukradnuté.
,,Pravda je taká, že Jennifer chcela, aby si išla do školy kvôli matikárke, vieš, tá ťa miluje a dnes píšu previerku." zasmeje sa Theo a prehodí mi svoju ruku cez plecia.
Venujem mu jeden zo svojich najhoršie hraných úsmevov a zbavím sa jeho ruky.
,,Uf, slečna je zrejme vo vážnom vzťahu." zasmeje sa Theo, za čo mu dám pohlavok.
Nemala som náladu na jeho blbé vtipy. Mala som dosť veľké nervy už len z rozhovoru so Shawnom, nieto ešte ísť po troch rokoch na moju starú školu.
,,Tak aspoň dúfajme, že tu previerku písať nebudeme." povie urazene a vyberie sa radšej za Joshom.
*
,,Výsledky testu sa dozviete o týždeň, keď ich opravím." oznámi nám matikárke tesne po previerke.
Uškrniem sa na Thea, ktorý sedí vedľa mňa a doslova si trieska hlavu o lavicu.
,,Mama ma zabije." vyriekne napokon, na čo sa už začnem smiať na celú triedu.
Niežeby bolo na tom skutočne niečo až tak vtipné, lenže Theo nikdy nemal nejaké problémy v škole a teraz sa bojí kvôli známke ísť domov.
,,Slečna Carson, nechcete nám povedať, čo je také vtipné?" vyzve ma učiteľka, zatiaľ čo ma Theo častuje veľmi nepeknými pohľadmi.
Len na ňu myknem plecami. Bola výhoda, že som tú previerku nemusela písať vzhľadom na to, že na túto školu už nechodím.
,,To, že tu prídete po dlhej dobe pozrieť, neznamená, že musíte narušovať hodinu." povie a snaží sa znieť prísne, no viem, že sa v skutočnosti nehnevá, len si chce zachovať tvár pred celou triedou.
YOU ARE READING
Crazy |S.M.| ✔
FanfictionPo smrti najbližšej osoby sa Tamaya ocitá opäť v Toronte, kde to všetko začalo. Verí, že je dostatočne silná, no jej tvrdá maska sa začne postupne rozpadať a ukazuje skutočnú bolesť zakorenenú v jej vnútri. Každé miesto jej pripomína človeka, ktoréh...