36.

702 41 0
                                    

Za sebou som počula rýchle kroky patriace Shawnovi, no neotáčala som sa.

Keď som sa dostala k hotelu, ihneď som nastúpila do Ariinho auta, ktoré nás už čakalo.

,,Todd, Stacy." zvýskla som, keď som ich uvidela.

Todda som rýchlo objala aj cez sedačku a so Stacy som sa mohla objímať koľko len chcem, keďže sedela pri mne vzadu.

,,Inak všetko najlepšie." zasmeje sa, keď ju v objatí pučím už niekoľko minút.

S úsmevom jej poďakujem, hoc ten úsmev nie je úplne úprimný. Síce mám svoju sesternicou rada a je mi veľmi blízka, keďže je len o rok staršia  ako ja, no nedokážem veľmi dobre skrývať city.

Do auta nastúpil aj Shawn, tak som bola nutená sadnúť si do stredu. Videla som, ako sa Stacy rozšírili oči, no nič nepovedala.

Nemala som potrebu ho predstaviť, tak som sa len oprela o sedačku, keď som na svojej ruke opäť zacítila dotyk, ktorý však rýchlo pomynul.

V ruke som mala malý papierik. Síce by som ho najradšej hodila cez okno na lesnú cestu, no odhodlala som sa pozrieť si ho.

Shawn za to predsa nemôže, veď ani poriadne nerozumie, čo sa so mnou deje, síce vie viac ako hocikto iný. Na pochopenie som veľmi náročná.

Prosím, rozprávaj so mnou.

Pozrela som sa mu rovno do očí, v ktorých sa zračila mierna bolesť, takmer dokonale zakrytá starosťou o mňa.

S povzdychom som len prikývla a odhodlala sa urobiť niečo, čo som sama nechápala. Preplietla som naše prsty a hrala sa s našimi rukami.

Shawn to síce nechápal rovnako ako ja, no neodtiahol sa, ani nič nepovedal, za čo som mu bola vďačná.

,,Tamaya, ja som síce bola na pohrebe, no nebola si v stave, kedy by si niečo chcela počúvať, tak ti to chcem povedať teraz. Písala som si s ňou tesne pred smrťou a vytlačila som naše správy na papier, myslím, že by ťa mohli zaujímať." povie a podá mi papier, ktorý spomínala.

Len pohľadom som si ho pozrela, no neodvážila som sa čítať, aspoň teraz nie. Chce to čas.

,,A ešte jedna vec, rodičia ti ju zrejme nepovedali, no vyšetrovanie bolo ukončené ako pokus o samovraždu a momentálne je Josh zadržaný za smrť Shanie Carson." povie mi so strachom ako budem reagovať.

Zdesene som na ňu pozrela a vedela, že ak mi ešte niečo povie, už to neznesiem. Hrozilo mi zrútenie. Zas.

Shawn mi silno stisol ruku a jemne ma hladil po dlani. Síce ma to veľmi neupokojovalo, no nemala som silu nejako protestovať.

,,To je blbosť, Josh je nevinný. Miloval ju a úmyselne by jej nič nespravil." dostanem zo seba napokon.

Stacy zrejme toto prekvapí, keďže si myslela, že Josha nenávidím a budem skôr šťastná za to, že pyká, no Josh je dobrý človek, ktorý si toto nezaslúži.

,,Prečo až po troch rokoch?" nedá mi to pokoj.

,,Vyšetrovanie vtedy uzavreli ako nehodu, no bol tam predsa len jeden svedok a ten povedal, že motorka sa prudko rútila z cesty a dvaja mladý sa ani ne pokúsili stočiť ju. Možno sa skutočne toto nemuselo stať." odpovie mi.

Toto bola blbosť. Nemohol ju predsa chcieť zabiť. Nemožné, chcem vysvetlenie od niekoho iného ako je Stacy. Musím sa dovolať Joshovi.

,,Chatu vám môžme nechať ešte na dnes." oznámi mi Aria, čím mi nenápadne naznačí, že sme zastavili a máme vyjsť z auta.

Rýchlo som sa dopracovala do svojej spálne a len napoly počúvala Shawna, keď mi hovoril, že ide do sprchy a potom príde za mnou.

Vzala som do rúk telefón a bez toho, aby som rozmýšľala nad následkami som vytočila mamine číslo. Zdvihla to po prvom zazvonení.

,,Je to s Joshom pravda?" začala som, čím som ju ihneď prerušila v tom, čo chcela povedať.

Na druhej strane som počula hlboký povzdych, čo mi bolo dostatočnou odpoveďou. Všetko to je pravda.

,,Chcem, s ním volať, dokázala by si to nejako zariadiť?" vybehne zo mňa priškrtene.

Mama je chvíľu ticho, akoby zvažovala možnosti, no napokon zostala ticho, čo ma len znepokojovalo.

,,Práve sme pri ňom." oznámi mi Naira, ktorá jej zrejme zobrala mobil.

,,Prosím ťa, nabudúce na mamu tak nevylietaj, ona sa o teba ešte stále bojí." pripomenie mi Naira predtým, než mobil predá niekomu inému.

,,Josh, je to pravda?" opýtam sa zlomeným hlasom, aký som u seba doteraz ešte nepočula.

Ak to je pravda, tak nejaký chalan opäť zranil moju dôveru. Ak skutočne chcel zabiť moju sestru, ešte dnes odlietam do Toronta a nech sa chlapec začne báť.

Josh si unavene povzdychne, keď na druhej strane začujem hádku svojich rodičov. Síce nerozumiem čo hovoria, no to je jedno.

,,Tamaya, môžem ťa uistiť, že na mieste činu žiaden svedok nebol. Je to klamstvo, ja by som Shanii nikdy neublížil." povie mi úprimne.

To bolo to, čo mi stačilo vedieť, aby som bola spokojná, preto som vypla hovor a hodila sa na posteľ, keď môj mobil hlásil ďalšiu správu.

Tamaya, ospravedlňujem sa ti za to, ako som sa minule správal, no musíme sa stretnúť, keď budete vo Švajčiarsku, prídem za tebou... Theo

Najrpv je na správu vyvalím oči a premýšľam nad tým, či to nie je len nejaký vtip, no potom hodím mobil opäť na posteľ a do rúk vezmem svoju gitaru.

Zbesilo som prstami prechádzala po strunách a u niektorých hrozilo, že sa pretrhnú, no nedbala som o to. Potrebovala som to zo seba nejako dostať.

Neskôr som začala spievať, no pochybujem, že to bolo cez gitaru nejako počuť. Slzy mi tiekli prúdmi a máčali drevo gitari, no to mi bolo taktiež jedno.

Páčilo sa mi, že gitara dokázala prehlušiť všetky moje myšlienky, no zároveň som potrebovala pokoj, nie hluk a ešte väčší chaos.

S nervami som hodila gitaru na posteľ a rýchlo sa postavila. Rukami som si prehrabla vlasy a hlasno vzlykla.

Cítila som, ako mám celú mokrú tvár, no potrebovala som to zo seba nejako dostať. Z celej sily som udrela rukou do steny.

Síce to na stene nezanechalo nijakú prasklinu, cítila som bolesť v ruke, ktorá bola pomerne silná, aj keď som vedela, že to nebude nič vážne.

Dvere na izbe sa otvorili a v nich stál Shawn len v teplákoch. Pozerala som mu do očí a nevedela, čo mám robiť, no on reagoval rýchlo.

Vzal ma do náručia a hladil po chrbte až dokým som neprestala plakať. Potom ma položil na posteľ a sadol si na kraj.

,,Shawn, zaspievaš mi?" opýtam sa ho ticho, preto som trochu pochybovala, či ma počul.

On len zobral moju gitaru a hral tiché akordy, ku ktorým pridal spev. Pozerala som sa naňho a na chvíľu verila, že sú veci tak ako majú byť, možno preto som pokojne zaspala.

Crazy |S.M.| ✔Where stories live. Discover now