Bonusová kapitola

838 44 31
                                    

Mám strašnú chuť tu dať venovanie a podotknúť, že som bola viac-menej donútená to zverejniť. Takže to posielam aspoň ako darček na Vianoce 😘😘

Kuchyňou sa rozozvučali hlasy, ktoré jednoznačne patrili Theovi a Shawnovi.

Spolu s Nairou sa skrčíme k dverám tak, aby sme mali na nich dobrý výhľad a tiež tak, aby sme ich počuli.

Bol to nezvyk, vidieť ich takto spolu s tým, že sa konečne nehádajú. Myslím však, že je to tiež aj naposledy.

,,Chcel by som ti niečo povedať." začne Theo tak potichu, že sme ho sotva začuli.

Shawn namiesto odpovede len zdvihne obočie a s nezáujmom naňho pozrie. Nečudujem sa mu, keby predo mnou stála jeho bývalá, tiež by som sa netvárila veľmi nadšene.

,,Asi vieš, že po tom, ako som sa s Tamayou rozišiel, mal som veľa iných, povedzme priateliek." pokračuje hoc trochu neisto.

Dokonca sa mi zdalo, že sa trochu červená, čo na jeho bledej pleti dokonale vyniklo. Teraz som skutočne nevedela, čo si o tom celom mám myslieť.

,,Tvoj milostný život ma nezaujíma." odvrkne Shawn ešte celkom pokojne.

Mala som problém udržať smiech, keď som ich takto videla. Shawn sa snažil robiť, že tam ani nie je a Theo sa hanbil. Veľmi zvláštna situácia.

,,Vieš, že so žiadnym dievčaťom to nebolo ono, tak som rozmýšľal, že to asi niečo znamená." vytrvalo dokončil Theo, očividne nevšímajúc si Shawnov nezáujem.

Keď však Theo už nič nepovedal, Shawn začal byť nervóznejší, čo dal najavo svojim výrazom, pričom začal aj prešľapovať na nohách.

Nič sa nedialo, skutočne nič, len Theo smažil Shawna svojim vytrvalým pohľadom, čo ho prinášalo do rozpakov.

Nevedel, čo ma ďalej čakať od toho nesympatického chalana pred sebou. Možno chcel odísť niekde ďaleko, no Theo mu však nedovolil odísť.

Namiesto toho urobil to, čím šokoval nás všetkých. Prilepil sa na Shawnove pery, čo vo mne vyvolalo silnú vlnu pocitov.

Aby som všetky slová udržala v sebe, zahryzla som do utierky v mojich rukách a snažila sa trochu upokojiť.

Všetko však pominulo, keď som sa pozrela na Nairu, ktorá to už nevydržala a začala sa úškŕňať.

Prevalcovala som dvere, ktoré s rachotom tresli o stenu. Nejako som zakopla a ešte aj spadla na zem, čo sme s Nairou už nevydržali a začali sa nahlas smiať.

Theo a Shawn sa od seba veľmi rýchlo odtrhli a obaja celý červený ako rajčiny pozreli na nás. My sme ich však moc nevnímali, namiesto toho sme sa smiali, až nám tiekli slzy.

Možno sme prilákali viac pozornosti, ako sme pôvodne chceli. Prišli aj rodičia, ktorý nechápavo stáli vo dverách.

,,Čo sa to tu deje?" opýta sa podozrievavo mama a hneď pozrie na Thea.

Nečakala, že tu príde, hlavne po tom, čo sa so Shawnom pohádali. Vlastne, ani ja som nečakala, že sa tu ešte ukáže.

Už s väčším pokojom sa postavím a pristúpim k ním. Pomaly objímem Shawna a vlepím mu rýchli bozk na líce.

,,Tak, na čo si prišiel?" opýtam sa Thea posmešne a ešte bližšie sa prisuniem k Shawnovi, čím mu dám jasne najavo, že už to nesmie nikdy zopakovať.

,,Neboj, som 100% na dievčatá, hoc keď sa dívam na teba, nechápem to." založí si ruky na hrudi a urazene na mňa pozerá.

Keby som ho nepoznala, asi by som tu jeho poznámku brala ako urážku, no namiesto toho som sa ešte viac uškrnula.

,,Skúsim sa robiť, že som to nepočula." odvrknem a pozriem na Nairu, ktorá mi venuje široký úsmev.

,,Leo ma čaká, tak ja radšej idem skôr, ako uvidím ešte niečo, čo by som nechcela." zasmeje sa a poberie preč.

Theo a Shawn si vymenia pohľady a obaja sa slabo usmejú, čo som nemohla nechať bez povšimnutia a vrazila som Shawnovi do hrude.

Vtedy sa začali smiať obaja možno ešte viac ako ja a Naira a spolu s nimi aj rodičia, len ja som nechápala prečo.

,,Všetko najlepšie k devätnástke." vyhlásia všetci naraz.

Odniekiaľ vybuchli konfety a zrazu sa v našej kuchyni zjavili všetci moji kamaráti a kamarátky.

A pochopila som aj, prečo to Theo so Shawnom robili. Minule som im odvrkla, že nie som žiarlivá, no oni sa obaja smiali, že by som žiarila určite aj na chlapa.

Vlastne, bola to taká menšia stávka, hoc som si nemyslela, že by to mohli tí dvaja zobrať vážne. Najhoršie však bolo, že som to prehrala. Tak možno som trošku žiarlivá. Trošku viac.

S krikom sa rozbehnem k Theovi, ktorý sa dá okamžite do behu. Skoro som ho ani nechytila, no napokon sa dostal do slepej uličky.

,,Ty blázon, o toto ti cely čas išlo?! O vašu stávku?!" skríknem po ňom, hoc sa v skutočnosti až tak veľmi nehnevám.

Vlastne, brala som to tiež len ako žart, no nech sa potrápi, keďže to bolo určite jeho nápad, viem, že Shawn by toto nenavrhol. Teda, dúfam v to.

,,Vieš, láska, ak chceš, dám pusu aj tebe." uškrnie sa na mňa, no keď sa začne ku mne približovať, zľahka ho odstrčím a radšej bežím do Shawnovej náruče, kde som určite viac v bezpečí.

Toto bola bonusovka, no mám ešte jedno menšie prekvapenie v podobe zaujímavostí o tejto knihe, ktorých je myslím až až, tak by som aspoň niektoré chcela spomenúť 😉😉

🍅Tá kapitola v Miláne bola písala len kvôli stávke s jednou kočkou z wattpadu (áno, ona ma donútila napísať aj túto bonusovku).

🍅Asi v polovici písania som prestala počúvať Shawna (proste blbé obdobie), no keď vyšiel nový album, začala som znovu.

🍅Bolo obdobie, keď som objavila fanfikcie na Shawna a tak som chcela zo srandy skúsiť niečo napísať aj ja. Nemalo to byť publikované, no len pre skúšku som to predsa len zverejnila. A teraz? Viac ako 8K pozretí, ďakujem ❤️❤️

🍅Crazy je jediná kniha, ktorú ma neprestalo kdesi v polovici baviť písať.

🍅Štáty aj mesta, ktoré boli spomenuté, som čerpala z Illuminated world tour, pretože sa mi nechcelo písať buď všetky štáty, alebo si vyberať ktoré 💁🏻‍♀️.

🍅Kapitoly som sa SNAŽILA pridávať každý šiesty deň (úprimne, väčšinou sa nedarilo 😅).

🍅Kniha mala byť o 10 kapitol kratšia, no nedokázala som vymyslieť ako skončí (celá ja😀)

🍅Tamaya mala pôvodne skončiť s Theom, no keď sa to sesternica dozvedela, skoro ma zabila, tak som to musela ukončiť ako klišé...

🍅Epilóg mal byť zo Shawnovho pohľadu, no keďže neviem písať z pohľadu chalanov, radšej som to nechala tak.

🍅Mala som napísané aj pokračovanie na Crazy, no po zistení, že už nebudem mať čas a zrejme ani náladu to písať, som sa rozhodla venovať inej knihe. Úprimne bolo to aj kvôli strachu, že by druhá kniha bola horšia ako táto, ako to väčšinou býva.

Ďakujem krásne za prečítanie knihy, za všetky vaše votes, komenty a hlavne za podporu. ❤️❤️
A ešte by som chcela upozorniť, že príbeh asi po novom roku prejde korekciou 😉

Crazy |S.M.| ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang