Prolog🔥🔥🔥

37.3K 904 4
                                    

Dear Soulmate Babah..

Babah tak pernah terfikir untuk kehidupan seperti sekarang. Babah tak pernah menjangka yang babah akan menghabiskan seluruh hidup babah dengan mama kamu yang tersangat-sangatlah annoying tu. Tapi satu je yang babah harapkan, jangan ulang kesilapan babah dan mama lagi. We are not perfect but our weakness make us more happy. She always be my Princess and you always be my preciuos.... By hook or by crook I will stay by your side sayang..

                                           - Babah-

Surat itu kemudiannya dimasukkan kedalam envelope. Harapannya untuk bahagia kian mekar. Sungguhlah tidak pernah menjangka kehidupannya yang dulu amat perih bertukar sekelip mata menjadi bahagia dengan kehadiran si dia. Dia yang boleh membuatkan jantung berdegup bagai nak gila. Dia yang mampu membuatkan benci bertukar cinta dan dia juga yang telah memaksa diri ini mencintainya dengan sepenuh hati.

Jikalau dulu dia hanya mampu melihatnya dari jauh tanpa mampu berbuat apa-apa tapi tidak sekarang. Aku telah mengikatnya dengan tali kasih sayang. Dia tidak dibenarkan sama sekali berada jauh daripadaku. Terima kasih allah atas perasaan yang kau berikan kepadaku.

Dia mendekati si isteri yang sedang duduk diatas sofa. Dia melabuhkan punggungnya di sebelah si isteri. Perlahan-lahan dia mengusap perut si isteri yang semakin membesar dengan penuh kasih-sayang. Si isteri turut tersenyum membayangkan kelahiran orang tersayang. Sungguh mereka berasa sangat bahagia ketika itu.

I'm grateful to call you mine, Aina Salsabeela.

p/s: I NEED MY STAR, PLEASE !!!! 😻

Beautiful Heartbeat ✔️Where stories live. Discover now