" Bapak lawa siyall wife kau !". Kepala Emir dispike kuat.
" Baik kau lupakan apa yang kau nampak or kau nak tidur dalam liang lahad malam ni !". Mood Laith swing gara-gara wife yang damn sexy habis malam ni
tapi......alahai wife,silap pulak orang yang digoda.(thorwback)
" Gelap gila tho rumah kau. Macam kat dalam rumah hantu".
" Cibs betul mulut kau. Masuk jelaa. Rumah aku mana ada hantu laa gile". Laith dalam hati dah kecut. Anti bab hantu-hantu ni." Kau ketuk pintu dulu, aku tertinggal suit dalam kereta. Aku pergi ambil jap". Alasan bodoh nak selamatkan diri.
Biar si Emir tu kena baham ngan hantu. Muahahhahaa. At least aku bukan yang first menjerit. Laith ketawa control.
Bayangan Laith hilang. Emir memulas tombol pintu rumah Laith. Lampu terbuka. Tubuh badannya terus dipeluk erat.
Masyaallah !! Gugur iman abang.
I found an angel in person
Night dress yang tersarung ditubuh Belle super duper sexy. Bergetar rib cage kalau tengok lama-lama.
" Astagfirullah, wife member ni". Belle yang terkejut melihat lelaki yang berada dalam pelukkannya. Lelaki yang disangkanya Laith. Patutlaa bau lain. She know Laith's perfume well.
Sangkaannya meleset sama sekali. Serta merta memori hitam itu kembali terlayar dalam kotak fikirannya. Pelukan dirungkai kasar. Belle berlari masuk dalam rumah dan Pang ! Pintu gerbang rumah ditutup kuat.
Emir blur dengan kejadian yang baru berlaku. Laith yang terdengar Belle menjerit terus berlari ke dalam rumah.
" Apesal kau ni". Emir masih kaku. Speechless and loading.
" Bongok laa. Kau tunggu sini. Aku tengok wife aku jap".
Laith berlari mendaki anak tangga menuju ke Master bedroom mereka. Belle ada di hujung birai katil. Badan shaking habis........
Laith terus memeluk princessnya kuat. Shaking Belle masih tidak berhenti.
" I taakuttttt.....". Sweetie pie nya masih shaking.
Kau balik dulu bro. Wife aku prob sikit. .
-Laith-Emir menerima sms dari Laith dan Honda City meluncur laju meninggalkan Sri Hartamas.
Sorry bro
-Emir-***
Bacaan surah almulk masuk kedalam rongga telinga Belle. Mereka masih dalam keadaan duduk sambil berpelukan.
" Shuhhhh jangan takut lagi dear. I ada kat sebelah you". Belle masih dengan esakan halus. Rambut Belle diusap lembut.
" He tryin' to rape me". Bingo !! Belle memang ada bad memory. Trauma sebab nyaris-nyaris nak kena rape.
" He was bad. I takutt dia datang lagi". Peluh dingin merenek didahi Belle. Gaya memang betul-betul takut.
" Sayang tidur okay. Abang teman sayang tidur". Body figure dia bapak ngancam. Sabar Laith, sabar.
" Shit. She turned me on". Night dress masih terlekat dibadannya. Soo damn gorgeous.
One day, aku akan korek jugak sape yang try nak rape wifey aku ni. That moment jangan terkejut kalau Laith Zahran change 100% to a bad boy.
***
The morning start sunshine. Baru pukul 4:30. Azan subuh pun belum lagi. Kletang Kletung. Bunyi periuk didapur. Sweetie pie kat sebelah la punya kerja.
Klakk
Tombol pintu dikuak. Mata cepat-cepat dipejam. Teringin nak tengok reaction wifey bila tengok husband gedik dia yang sangat handsome ni still membuta lagi.
Belle duduk diatas tilam then baring kat sebelah Laith. Muka bertentang muka. Thats cute finger touch my lips. Muahaha. Gatal jugak wifey ni.
chupp !! Omaigodd she kiss me. Hang on.... I can't wait anymore.
She soo adorable. I was the luckiest guy in this world.
Aksi wifey tak terhenti di situ. Her naughty finger trying to do something out of sense.
Arghhhhh she make me turned on again. She try to touch ......(apak gatai wife aku)
She must thought that I am sleep. tettt wrong answer. I awake babe. I catch your naughty finger.
Muka merah habis bila dia tengok mata aku terbuka and dia tak sempat nak cover.
dan the next episode start.
***
" Sayangggg cepat laa keluar".
" Ye. Jap laa". Bising la Laith ni. Malu tau tak !!
" Buat apa je bae lama-lama dalam toilet tu?". Tiada sahutan.
"Cepat sikit mandi tu... I nak berak". I ishh ,Bodoh la dia ni !!
Saja nak malukan aku. Aku pikir dia tidur. Tarak guna itu suami. Pintu toilet dibuka.
" Assalamualaikum cinta".
" waalaikumusalam rindu". Belle bantai gelak. Acah-acah 7 petala cinta. Puihhhh !!
" Done mandi wajib ?". Laith pulak bantai gelak bila terkena middle finger from wifey terchenta.
" Gelak pulak kena middle finger. Sepak kang".
" Wild. I love it". Tawa mereka meletus.
Splashhh.
Unmatured newlyweds in the big big jakuzi together. Laith tanggalkan t-shirt sambil menari macam orang hilang pedoman.
Belle tergelak sakan sambil menutup mata dengan tapak tangan. Konon-kononnya dia bermata suci. Kononnya (smirk).
***
" Sejak bila sweetie pie I ni too desperate nak baby ni". Belle menjeling. Jelingan yang kalau ikut penetration power, gamma ray pon kalah.
" Mention that again and no more breathtaking". Laith tunjuk peace.
" I got to go. Bye husband gedik". Laith hanya berdiri dihadapan pintu tanpa riak. She forget me.
" Okay sorry sorry". Tangan Laith diraih dan dikucup lembut. Pipi Laith and that chessy lip too. Part cheesy tu lama sikit.
" Aikk dua round pagi tadi pun tak cukup lagi". Belle cubit lengan Laith. Tulaa cakap benda-benda lucah lagi. Eleh padahal sama je. Dua-dua otak biru.
Hahhahahaa dasar author otak biru. Hambar bhaii. Na nanges rasa.
YOU ARE READING
Beautiful Heartbeat ✔️
RomanceDia, Laith Zahran. An annoying guy yang tiba-tiba masuk dalam hati ini pastu tak reti-reti nak keluar. Ah sudah! Parah laa gini. Hello abang polis, tangkap dia, dia dah cuti hati saya. " Apa beza awak dengan hospital?". " Eleh nak cakap hospital r...