Bab 21|Shuben Shengal⚡️

10.6K 282 3
                                    

"Laith nak tengok handphone. Boleh tak ?".

" Tengok jelaa".

" Lockscreen gambar I. Whoaaaa terharunya. Password you ape ?".

" Kiss dulu". Belle menghampiri Laith yang tengan busy push up.

Laith stand kan tangan keatas dan Belle baring dengan kepala mendongak kearah Laith.

Chupp.

"Birthday sayang".

Lockscreen Laith berjaya dibuka. Wallpaper tumblr. Like seriously ? Boring tahap gaban eh.

Belle naik atas belakang Laith yang tengah sit up. Nasib tangan Laith kuat.

" Jangan laa kacau".

" Laith Senyum !!".

Snap !!

" Sayangg !!". Wallpaper screen Laith bertukar. Cantik jugak gambar diorang. Laith berhenti push up. Handphone dirampas.

" Nasib cantik".

" Jangan tukar pleasee".

" Nanti tambah lagi satu, abang tukar laaaa. Aaaaaaaaaa". Telinga Laith ditarik.

" Ok ok ok. I'm kidding".

" Sayang , papa cakap sayang ada judo and tae kwan do. Is it true ?".

" Nak try ? Teringin nak tengok muka biru you".

" Hahahahhaha. Takpe laa. Next time maybe".

" Judo I mungkin berguna bila I fouud out you messy dengan perempuan lain".

" Please put your trust on me".

" Pleasure but once you break it. I'll break you face".

" Bapak creepy wife aku ni". Ketawa mereka bersatu.

####

" Laith nak peluk". Ruang tamu gelap gelita. Hanya tv yang terpasang.

Laith peluk Belle kuat. Bengong. Dah tau dua-dua takut hantu pergi bukak cite hantu kejadah apa !

" Alaaa tak sweet laa cuddle macam ni. You pasang cerita hantu buat apa". Belle merungut.

" Laith pergi laa tukar dvd. Buka cite lain". Makin kuat Laith peluk Belle.

" Tak nak laaa. Nanti hantu tu keluar. You jelaa yang pergi".

"Laith cepat laaa tukar ".

Laith memberanikan diri. Acah. Padahal jarak sofa dgn tv sekangkang kera je.

" Laith hantuuuuu". Tepat-tepat Laith kat depan TV, hantu keluar.

" Sayanggggg". Hahahahaha lawak siot. Pucat terus muka Laith. Hati tisu nye lahai laki aku ni.

Beautiful Heartbeat ✔️Where stories live. Discover now