Bab 37| Hurt💔

7.5K 196 5
                                    

Mata berair. Adegan dihadapan matanya sangat menyesakkan jiwa dan raga. Allah Laith ! Sampainya hati awak buat saya macam ni.

" Tu yang aku tak nak kau tengok tadi". Fira dan Ayana masing-masing tundukkan muka. Tak berani nak
ber-eye-contact dengan Belle.

Dihadapan matanya sekarang, Laith sedang bahagia dengan seorang perempuan. Siap ada baby lagi . Perempuan tu pakai tudung. Cantik. Manis pulak tu. Memang sesuai sangat dengan Laith.

" Tu anak Laith dengan perempuan tu ke Belle?". Belle diam.

" Bengong kau ni. Kau diam laa Fira". Imran berang.

" Aku nak balik ". Belle bersuara lemah.

Imran mengetap bibir.

" Korang berdua pergi hantar Belle balik. Balik rumah Ayiq. Jangan tanya or cakap dengan dia apa-apa. Nanti aku call Ayiq. Mamat tarak guna tu biar aku yang settle kan".

" Ok".

# # # ###

Dalam kereta, otw rmh Ayiq

" Perempuan tu cantik kan babe ?". Belle bertanya. Fira yang tengah drive buat dunno. Ayana pandang Belle pelik.

" Kurang dosa Laith kalau dia kahwin dengan perempuan tu je".

" Pahal pulak. Dah laa rampas suami orang".

" Dia tutup aurat, babe. Dia pakai tudung. Kau bayangkan tak berapa banyak dosa yang Laith tanggung sebab benda ni ?." Belle tunjuk ponytail hair nya. Ikal dan lurus mengurai.

Cantik

" Dah laa Belle. Kau tak payah nak merepek bukan-bukan". Ayana peluk Belle erat.

" Kau kena kuat hanat. Takkan laa kau senang-senang nak bagi stranger kacau rumah tangga kau. Kemmon la Belle". Fira bagi tarbiyah sentap.

" Kalau itu yang terbaik".

" Belle wake up !! Laith Zahran tu husband kau. Kau sayang laki kau ke tak niiii ?. Fira bertambah berang. Elak aku lenyek ke si Laith ni karang.

" Kalau aku laa, aku dah lama pergi siram perempuan tu dengan fresh orange tadi". Ayana menyuarakan pendapatnya.

" Aku malas nak buat. Aku lost bila aku tengok Laith peluk perempuan tu, kiss baby dia. Kau tak rasa babe".

" Bila laa Laith nak buat kat aku macam tu juga".

" Kau jangan cakap apa-apa dah. Kau baring je Belle". Fira bersuara.

Sape je boleh tahan kalau member sendiri kena macam tu. Fira terus memecut ke penthouse Ayiq.

Bosan jugak kalau sweet sentiasa. Ye dok !! Kena ada benda-benda out of sense sikit.

Cer comment. 🔥🔥

Beautiful Heartbeat ✔️Where stories live. Discover now