Percutian ke Madeira super beb . Belle memang tak lokek dengan senyuman sejak tiba disini.
" Sayang pernah pakai bikini tak masa kat UK dulu". Bot yang mereka naiki sekarang sedikit bergoyang akibat ombak kecil.
" Pernah". Belle senyum nakal sambil memandang wajah Laith. Laith hanya mengangguk.
" You tak marah ke I pakai bikini dulu ?". Hairan bin ajaib !! Pelik bhai husband gedik ni.
" Nak buat apa marah, tu kan masa lalu sayang. Kalau abang marah pun, bukannya boleh ubah apa-apa pun". Chaiyokk husband. Cool habis.
" Cuma........". Laith mengeluh.
" Cuma apa ?".
" Rugilah abang tak dapat tengok sayang pakai bikini". Lengan Laith dicubit kuat.
" Gatal". Senyuman makin mekar dibibir pasangan itu.
***
Malam itu hujan turun renyai-renyai. Laith yang baru saja selesai mandi terus keluar bersidai dibalkoni. Dengan hanya bertuala di pinggang dia termenung di luar balkoni.
" You nak air tak ?". Belle memberikan segelas Orange Juice segar kepada Laith. Orange juice diteguk rakus. Habis satu gelas Laith teguk.
" Panas laa sayang". Tangan dikibas-kibaskan. Peluh merenek didahi dan leher Laith. Kenapa Belle nampak seksi sangat ni. Padahal dia pakai short pants dengan shirt je.
" Why husbanddd?". Laith ditarik masuk kedalam bilik. Laith terus menolak Belle diatas katil lalu menindihnya.
" Sayang..................". Damn !! suara Laith menggoda habis. Kucupan demi kucupan dihadiahkan kepada isteri tercinta. Entah kenapa nafsunya tak terkawal malam ni. Belle pulak asyik melayan. Tak menepis langsung. Makin buat muka Lustful pulak. Apahal hormone aku membuak buak ni!
" Laithh....aaaaaaaaa.....". Belle dah tersenyum malu. Acah-acah tutup muka. Tuala dipinggang Laith entah kemana. Baju Belle dah lama dicampak kebawah. Lampu bilik tertutup. Belle tewas dengan godaan kekasih halalnya. Kucupan hangat melingkar disegenap tubuh menyaksikan pertemuan dua hati.
***
Perlahan-lahan Belle melangkah turun dari katil. Tubuhnya dibungkus dengan selimut yang tebal. Paham-paham laa semalam buat apa.
" Arghhhhhhh". Belle terduduk. Laith diatas katil terjaga apabila mendengar Belle mengerang kesakitan . Kepala yang masih pening tidak dihiraukan apabila terdengar Belle mengaduh kesakitan. Terus Laith mendapatkan Belle di atas lantai.
" Sakit ?". Bahagian intimate mencucuk-cucuk kesakitan. Belle mengangguk. Mata dah berair sebab tak tahan sakit.
" Sorry pasal malam tadi. Sebab saya, sayang sakit macam ni". Muka dah merah macam biji tomato. Tak payah la ungkit pasal malam tadi. Cepuk karang.
Belle dicempung masuk kedalam toilet. Selimut terbiar diatas lantai. Laith pula hanya memakai tuala parat pinggang.
" Let me apply this". Belle menggeleng sungguh-sungguh. Apa laa husband ni tak concern langsung. Malu la kalau dia sapukan.
" Tak payah laa. Biar I buat sendiri". Gatal betul mamat ni. Miang tak ingat dunia.
" Okay. Take your time. I tunggu kat luar". Gel disapu dibahagian sensitivity. Ngilu. Sejuk je bila gel tu kena pada kulit.Tak lama I dapat baby you guysss !!
" Sakit lagi ?". Laith bertanya serba-salah.
Ah tak kesah laaaa.... Lepas ni boleh dapar baby... yahooo !! Tak sabarnya nak ada anak sendiri.
" Sikit laa". Belle senyum. Laith pelik.
" You tak marah ke pasal malam tadi?". Belle ketawa. Makin berkerut dahi Laith. Haritu bukan main mengelak, semalam serah diri pulak.
" I nak baby". Laith mengukirkan senyuman apabila mendengar luahan hati isteri tercinta.
" Soon, we will have ours okay". Laith usap-usap kepala Belle. Belle sudah makin sayang dengan Laith. Sangat memahami. Siap sediakan gel lagi. Terbaikk laa husband.
" Mana you dapat gel ni ?".
" Spare part je. Mana tau you nak serah diri. Tak sangka pula I dapat malam tadi". Laith buat muka miang.
" Anyway sayang, thanks for the night. what a night to remember". Laith menuturnya penuh keikhlasan sambil memeluk isterinya dari belakang.
" Dah laa, I nak mandi". Belle control. Padahal dalam hati allah sahaja yang tahu !!
" Nak ikut". Alolololo comelnya muka dia. Buat laa muka comel macam mana sekalipun, tak boleh !!
" No !! Malu la I ".
" Abang gurau jelaa. Nak throwback moment-moment malam tadi laaa". Belle cubit hidung Laith. Dulu kecik-kecik tertelan keladi agaknya, tu yang miang semacam.
***
" Kenapa you tak pergi kerja hari ni ?". Muka lesu Laith ditatap. Handsome beb.
" Kereta rosak". Butang paling atas kemeja kerja telah dibuka.
" Jom I hantar". Muka Laith terus berseri-seri.
Nissan Skyline terhenti dihadapan bangunan mewah Berjaya Holdings.
" Thanks sayang". Tangan dihulur. Aku blurr. Apahal mamat ni main hulur-hulur tangan.
" Salam cepat". Oooo nak salam! cakap laa awal-awal.
Tangan Laith aku kucup. Rasa berdebar pulak tak tentu pasal.
Laith mendaratkan bibirnya di dahiku. Alahaii, lemah jantung kalau macam ni hari-hari." Macam mana you nak balik nanti? I shift 12 hours harini. Tak sempat kut nak ambil you".
" Nanti I minta tolong Emir hantarkan. Dont worry about me sayang".
" Jumpa kat rumah. Bye husband". Flying kiss dihadiahkan kepada husband tercinta. Bukan main lagi dia sambut, siap simpan kat hati lagi. Alahai, cutenya.
***
" Alahai, main tangkap-tangkap flying kiss bagai. Tak matured langsung". Muka Emir yang tersengih-sengih macam kerang beracun dipandang. Rasa macam nak terajang ke bawah je.
" Senak pahal". Proposal diatas meja ditatap.
" Kau nak jumpa wife aku tak ?".
Emir senyum." Of course laa nak".
" Malam ni hantar aku kat rumah. Nanti boleh laa kau jumpa wife aku".
" Dah susah baru cari aku. Time berjimba kat Madeira langsung tak ingat hamba yang hina ni". Tawa Laith meletus. Ayat pasrah habis mamat ni.
" Nah untuk kau. Engineer paling bengong pernah aku ada". Tshirt bercorak Madeira dan beberapa kotak coklat khas Made in Madeira dihadiahkan kepada Emir.
" Terbaik laa bro. Ni yang buat aku sayang kat kau ni". Sikit lagi Emir nak peluk Laith. Nasib Laith sempat elak. Geli geleman dengan Emir.
" Ni pass kan kat semua staf. Aku beli untuk semua orang. Make sure cukup. Aku dah letak tag nama". 20 Beg kertas diserahkan kepada Emir.
" Orait. Tak sabar gila nak jumpa mem besar".
Rasa nak nangis do tengok story ni hambar na mmpus. Jealous hais dgn author-author lain yang memang superb siaa write story. Maafin hamba dong. :(
YOU ARE READING
Beautiful Heartbeat ✔️
RomanceDia, Laith Zahran. An annoying guy yang tiba-tiba masuk dalam hati ini pastu tak reti-reti nak keluar. Ah sudah! Parah laa gini. Hello abang polis, tangkap dia, dia dah cuti hati saya. " Apa beza awak dengan hospital?". " Eleh nak cakap hospital r...