-Mert bírlak. -ütött bele óvatosan a vàllamba széles mosollyal.
Ez igazán ledöbbentett.
-Miért vágsz ilyen képet?-nézett rám.
Istenem.. miért nem lehetek szerelmes egy olyan srácba mint ő miért pont a báyám? Ez annyira megalázó..
-Milyen képet? -mosolygotam rá erre válaszul meg csipte az arcomat.
Felnevettem. Teljesen átkarolt és rámrakta az egész testsúlyát nekem dőlve, és így mentünk hazáig. Amikor már a ház kapuja előtt voltunk, megölelt. Már öleltem volna vissza de egyszer csak egy kézt éreztem a pulcsim kapucniján hogy hátra ránt valaki. Majdnem megfulladtam de semmi gond:D Annyira nagy lendülettel húzott el hogy majdnem hátraestem, Dave-vel találtam szembe magam, és a megvető pillantásaival.
-Neked meg mi bajod ? -förmedtem rá. Megint egy szót sem szólt és szószerint belökdösött az ajtón aztán hátulról kikerült úgy hogy "levállalt".
-Most miért játszod a "rosszfiúsat?" -kiáltottam utána de válaszul becsapta az ajtót maga mögött. Esküszöm ha Dave-t egyszer megtudom érteni hogy mi baja van a valószínűsége akkora mintha holnap kapnék egy rendőr diplomát.. már ha van ilyen:D
*Telefon csörgés*
Én: Szia Lucy!
L: Halii na miújság az én legjobb barátnőmmel?
É: Hát inkább hagyjuk. -nevettem fel és közben felültem a konyha pultra a lábamat ringattam a beszélgetésemet Dave zavarta meg azzal hogy bejött a konyhába és elkezdett csattogni.
L: Mi ez a nagy csattogás?
É: Dave.. -forgattam meg a szemem és közben Dave-re néztem remélve hogy abba hagyja. Hát nem így történt.-Kivel beszélsz? -szólalt meg Dave.
É: Na most megyek majd holnap találkozunk.
L: Okés, sziaa.-Lucyval. Beszéltem. -néztem a plafonra.
A csodálatos beszélgetésünket a csengő zavarta meg.
-Megyek kinyitom. -mondtam. Leugrottam a konyhapultról és azon tanakodva hogy ki jöhetett mert anyáék még az üzleti úton vannak.
-Hello Clary! Rég volt már. -kacsintott rám Nat.
Az ereimben megfagyott a vér, Nat még àltalànosba volt az egyik jó barátom.. azaz együtt is voltunk egy 4 hónapig. De ez már mind 3-4 éve volt..
Már nyitottam volna ki a számat de Nat magához húzott és megölelt. Nem tudtam rá reagálni semmit...
-Khm.. -àllt meg Dave a hátam mögött megfogta a kapucnim szintén és hátrahúzott Nat-től.
Tuti kapucni fétise van..
-Ki ez? -nézett rám felvont szemöldökkel.
-Egy volt osztàlytàrsam..
-Nem inkább azt akartad mondani hogy ex ? -mosolygott rám Nat.-Pff.. -röhögte el magát Dave.
-Nem is tudtam hogy van valakid. -mondta Nat.
-Nekem nincs senkim.. Dave csak a bàtyàm.
-Akkor még van esélyem. -nyalta meg a szája szélét Nat.-Na húzás! -csapta rá az ajtót Dave, de annyira hogy azt hittem kiszakad.
Tehetetlenül álltam és néztem hogy próbáltam megfejteni hogy mi a baja van de ő közelebb jött és megölelt. Magához szorított. A szívem hevesen dobogott. Sosem csinált ilyet.. minden porcikám bele remegett.
Másnap...
-Clary! Haladj már, esküszöm nem várlak meg! -orditott fel Dave.
-Egy pillanat! -gyorsan beledobàltam a táskámba a cuccokat és lefutottam a lépcsőn, Dave hozzám dobta a sisakot, felszàlltam a háta mögé és elindultunk.
A suli előtt leugrottam a motorról, a diákok mind halk suttogàsba merültek és én most kaptam észbe hogy Dave itt csókolt meg mindenki előtt.. és most annyi riválisom lehet mint az oroszok.-Szerintem 2 hétnél tovább nem lesznek együtt. -röhögött fel egy lány a barátnőjével miközben elmentek mellettem a folyosón.
-Együtt? Kik? Mi ? -néztem magam elé. De hátulról Lucy belém karolt.
-Az egész suliba az a pletyka hogy jártok és most mindenki tippelget hogy meddig lesztek együtt. -mondta.
-Miii????! -mondtam hangosan erre mindenki felfigyelt.
-Halkan! -ràntotta meg a karom Lucy.
-De ez nem igaz és amúgy is ő csak szórakozott. -néztem lefelé.
-Miből gondolod? -nézett rám Lucy.
YOU ARE READING
Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]
RomanceClary Clark egy 17 éves gimnazista lány szerény, visszahúzódó, jó tanuló emelett a bàtyja pont ezeknek a jelzőknek az ellentéte. Clary és Dave 5 éves koruk óta együtt nőttek fel àm itt van egy kis bökkenő ugyanis Clary sosem testvérként nézett a tap...