33.rész: Tengerpart

3.1K 119 8
                                    


-Te vagy Clary, nem igaz? -kérdezte Chris aggályosan. 

-Igen. Miért? -néztem kissé furán rá. Gyűlölöm az ilyen casanovákat, csak a kihasználáshoz értenek. Sosem értettem hogy ez miért jó nekik.

-Semmi.Semmi. Csak nem voltam benne biztos. -harapta meg az alsó ajkat majd kiviivóan nézett rám. Láttam hogy Jeremyt nagyon aggasztja ez az egész szituáció, feszülten belecsúsztatta a kezét a zsebébe majd elindultunk.

-Hát ez fura volt.. -mondtam halk hangnembe Jeremy felé. 

-Ne foglalkozz vele, de komolyan. -felelte és kis idegesség ingázott a hangjába.

Később...

Úgy dőltem ki az ágyra mint egy döglött hal és elmélkedésbe kezdtem de megrezzent a telefonom így félbe is szakadt a gondolatmenetem. Nagy nehezen a kis polc felé nyúltam.

Lucy: Hali csajszii, még egy plusz törölközőt oda tudsz dobni a táskádba?💓😅
Me: Sziaaa persze kell még valami?😘
Lucy: Nem, nem na de megyek mindjárt bealszom jóét.😍😘
Me: Jóét😍

Másnap..

Gyorsan elkészülődtem, már egyből felvettem a fürdőruhám és rá egy laza lenge ruhát húztam. A táskámba bedobáltam a fontosabb dolgokat. Váltóruha, fésű, naptej, törölközők. A fejemre raktam a napszemüvegem majd lesiettem a lépcsőn, az utolsó lépcsőfokot elhagyva. Aminek az lett a következménye hogy majdnem orra buktam. 

-Szerencsétlen. -mosolyodott el Dave, aki az ajtófélfánál támaszkodva várt rám. 

-Legalább értékelnéd hogy siettem. -nevettem el magam. 

Felpattantam a motorjára majd ahogy átkaroltam a derekát, a gázra taposott. 10 perc alatt oda is értünk a partra. Lucy közeledő alakját pillantottuk meg aki sietett felénk míg Cass háta mögött lemaradva sétált. 

-Uhh végre! -ölelt meg Lucy. Úgy látszik nagyon izgatott volt, mondjuk érthető. Mindig is leakart jönni a partra. Sőt még régebben arról álmodozott hogyha lesz barátja akkor vele elszeretne jönni ide. Legalább egy álma már teljesült. 

Levettem a laza-lengő ruhát majd Lucyval egymás mellett pipiskedve próbáltunk belemenni a hideg vízbe, míg Cass és Dave már tetőtől talpig vizesek voltak. Jeremy a parton maradt napozni, amit furcsálltam mert imádja a vizet. Bár lehet azért nem jön be mert magányosan érezné magát... Ami úgy érhető is.

-Jöttök már? -kiáltott Cass, majd Lucyt berántotta a vízbe aki nagyot sikított. Dave elkezdett felém közeledni.

-Meg ne próbáld! -hátráltam. -Állj meg ott! -parancsoltam rá nevetve a mutató ujjam feltartva. A víz hatása miatt nagyon lassan sikerült hátrálnom és addigra Dave már elém ért. Hideg vizes kezeivel megragadta a forró arcom majd szenvedélyesen megcsókolt. Mikor kinyitottam a szemem belerántott hirtelen a vízbe így sikítani sem volt időm. Sértődöttséget színlelve jöttem fel a víz alól. 

-Csak nem megint dühös vagy rám? -vigyorgott gúnyosan Dave.

-De még mennyire. -feleltem nevetve majd lefröcsköltem a vízzel. 

Egy kis idő múlva Cassnak olyan ötlete támadt hogy jászuk ezt az úgymond "kakasos" játékot. Mikor az egyik fél a másiknak a nyakába ül és az ellenfélt valahogy el kell lökni. Dave lement a víz alá ezzel megkönnyítve, beleültem a nyakába majd feljött a víz alól. Ugyanígy Cass nyakába Lucy ült. Lucyval elkezdtük egymást lökdösni míg a fiúk szurkoltak. 

-Muszáj nyernünk mert megint fogadást kötöttem Cassel! -nevetett fel Lucy.

-Sajnos ezt nem hagyhatom! -mosolyodtam el. Cass elvesztette az egyensúlyát így a vízbe borult Lucyval, míg Dave lemelte a nyakából mintha pehely súlyú lennék.

-Remélem büszke vagy a te szexi pasidra. -jelentette ki Dave önelégült mosollyal

-Még jó hogy csapatmunka volt. -nevettem fel majd szájon pusziltam. 

-Ez cuki, meg tök jó de ne itt nyalakodjatok már! -szólt közbe Cass. 

-Te nem azt csinálod? -vágott vissza Dave röhögve. 

-Az más. -mondta Cass és átkarolta Lucy vállát. Boldogan lepacsiztunk Lucyval és míg kiértünk a partra addig a fogadásukat is megtudtuk. Ha nyernek Cass issza le magát részegre, de ha veszítenek akkor Lucy. Nem igazán volt szerencséje most, főleg hogy utálja az alkoholt. Ha tudtam volna a fogadás tárgyát tuti hagytam volna magam veszíteni.

Dave a víz alatt összekulcsolta a kezünket, majd úgy sétáltunk ki a partra. Ebben a pillanatban érkeztek meg Chrissék is aminek személy szerint nem igazán örültem. De Lucy is neheztelően nézte végig a két srácot. Dave lepacsizott Chrissel meg a haverjával Stevennel. Chris Lucyra pillantott majd rám és megállapodott rajtam a tekintete. 

-Na eszünk valamit? -kérdezte Cass. 

-Azt hittem már meg sem kérdezed. -vágta rá Lucy. 

Egy kis büfé felé vettük az irányt ahol volt egy hosszabb asztal és szemben egymással két fapad. Mindenki leadta a rendelését. Az ablak mellett Cass ült majd mellé Lucy, utána Dave majd én. Velem szemben Chris, mellette Steven és Jeremy

-Kimegyek a kajákért. -állt fel Jeremy.  

Miközben ettünk a fiúk baromságait kellett hallgatnunk aminek hatására mindenki szakadt a nevetéstől. Hirtelen azt éreztem hogy valaki a lábával simogatja a lábam. Dave felé pillantottam mert azt hittem ő az. De nem. Chris volt. Kék íriszeit belefúrta az enyémbe majd csábosan mosolygott. Kellemtelenül éreztem magam így arrébb húztam a lábam. Remélve hogy veszi a jelet. Mindenki kezdett felállni hogy visszavigyék a tálcákat így én is így tettem. 

-Hagyjad. Majd Steven kiviszi. -mondta pimaszul mosolyogva Chris és el emelte előlem a tálcám majd Steven tálcájának a tetejére nyomta akivel össze találkozott pár másodpercre a szemük, mintha egymást értenék beszéd nélkül. Steven kacsintott egyet és kivitte a tálcákat. 

Ez már kezdett számomra nagyon gyanús lenni..

Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now