/Bocsánat hogy ilyen sokára hozom a folytatást csak egyszerűen nem volt semmi ihletem, meg egy másikat is elkezdtem "Veszett kém" címmel, az már inkább akciósabb típus na de innentől folytatom ezt is, köszi előre a megértéseteket ^^ UI: az építőkritikát elfogadtam:) /
***
A suli után egyedül battyogtam a hüvős utcákon míg nem motor zajra lettem figyelmes, a szívem hatalmasat dobbant de nem ő állt meg mellettem. Életem elrontójával szembesültem.
-Nem szállsz fel, cicám? -vette le a sötét sisakot Nat és pimaszul mosolygott.
És már itt is van.
Sóhajtottam egyet és szónélkül tovább sétáltam remélve hogy feladja és megy a dolgára. Persze hogy nem így történt.
-Jójó tudom hogy rossz kezdés volt.. és biztos meglepődtél tegnap hogy csak úgy becsöngettem hozzátok. -kezdte Nat és mellettem gurult a motorjával.
-Mit akarsz tőlem?! -néztem rá idegesen.
-Ohha... sokat változtál! -nevetett fel.
-Hagyj békén, érted? Vagy elbetűzzem?! -förmedtem rá.
-Én olyan tipus vagyok aki nem ért a szóból.. -gondolkozott el. -Nem lehet mindenki olyan stréber mint te. -tette hozzá és gúnyosan rámmosolygott.
Ez a szó.. amit világéletemben gyűlöltem ez a gúny szó...
Elvetett a harag és megpofoztam a motoron lévő fiút.
-Ez tetszik. -elismerően bólintott és lefogta a csuklóm majd egyre szorosabban szórította.
-Engedj el.. -rángattam a csuklóm, mire ő válaszul közelebb hajolt.
-Sokkal jobban akarlak mint akkor.. -suttogta.
-Ereszd már el, süket vagy?! -hallottam meg egy ismerős hangot aki felénk gyalogolt de még milyen ismerős hang...
Dave..
Nat válaszul leszállt a motorról és magához szorított úgyhogy a hátam ütközött a mellkasával.
Most meg mit művelsz?!
-A tegnapi emberke.. ki is vagy te? Áhh megvan a bátyja. -mondta Nat gúnnyal volt teli a hangja.
-Nem játszadozom gyerekekkel. Engedd el nem szólók mégegyszer. -mondta és kifújta a cigaretta füstöt.
-Milyen kár... ez a cica nagyon felkeltette az érdeklősésem így attól tartok ez most nem fog menni. -mosolygott pimaszul Nat.
-Nem baj ha kölcsönveszem? Elvégre te csak a bátyja vagy.. -tette hozzá és szorosabban magához szorított.
-Utálom az idegesítő embereket. És te pont egy vagy közülük. -mondta Dave majd ledobta a cigit a földre és közelebb sétált hozzánk laza léptekkel, zsebre tett kézzel.
-Ez most szívd vissza. -förmedt fel Nat és gyengült a szorítása, Dave kihasználva a pillanatot megragadta a karom és magához rántott.
-Ezzel végeztem. Most útba vagy. -intett a kezével Dave, jelezve Natnek hogy menjen arrébb.
Nat képmutatóan ránkmosolygott és visszasétált a motorjához.
-Még találkozunk, Clary. -mondta és megnyalta a szájaszélét.
Kiráz a hideg..
-Dave.. -szóltam utána.
-Hm? -mondta és továbbra sem állt meg így úgy kellett szaporán vennem a lábam hogy be tudjam érni.
-Köszi. -fújtam ki a levegőt.
-Nem érted tettem. Mindketten útba voltatok.
-El tudom képzelni..
-Megtanulhatnád megvédeni magad az ilyen rohadékokkal szembe. Így csak te is teher vagy. -túrt bele a hajtincseibe.
-Mégsem kértem hogy segíts.
-Mondtam. Útban voltatok. -rántotta meg a vállát.
-Mellesleg te hogy hogy itt voltál a közelbe? Sosem szoktál erre járni...
-Fogd már be.. te azzal ne törődj! -kapta fel a vízet.
-Mindig ilyen vagy!
-Milyen?! -kiabált.
-Téged semmi sem érdekel mindent játéknak tekintesz és még ez a "rosszfiús" szerep is.. annyira gyűlölöm. -halkultam el.
-Tényleg nagyon idegesítő vagy! Egyszer az életbe nem tudnál csendbe maradni?! -förmedt rám és neki lökött a házfalnak.
-Te sem vagy különbb.. -néztem a földet míg ő szorosan hozzám símult.
-Ne hasonlíts össze másokkal. -suttogta a fülembe mire bizsergető érzés ment végbe az egész testembe...
YOU ARE READING
Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]
RomanceClary Clark egy 17 éves gimnazista lány szerény, visszahúzódó, jó tanuló emelett a bàtyja pont ezeknek a jelzőknek az ellentéte. Clary és Dave 5 éves koruk óta együtt nőttek fel àm itt van egy kis bökkenő ugyanis Clary sosem testvérként nézett a tap...