10.rész: Büntetés

4.2K 148 4
                                    

-Te sem vagy különbb.. -néztem a földet míg ő szorosan hozzám símult.

-Ne hasonlíts össze másokkal. -suttogta a fülembe mire bizsergető érzés ment végbe az egész testembe...

-Most meg mit csinálsz...? -néztem fel lassan hogy elkapjuk egymás tekintetét

-Utálsz, igaz? -kérdezte, a hangja lágyadtsággal telt el hátrébb lépett és elindult. Fájó szívvel néztem utána.

Ez így nem helyes.

***

Reggel futólépésekkel hagytam el a lakást ugyanis teljesen késésben vagyok, épp becsöngettek amikor kinyitottam az osztályterem ajtaját.

-Szerencséd volt, Miss Clark. De gondoskodom róla hogy máskor ezt késésnek fogom nyilvánítani. -csapta le az asztalra a naplót a tanárnő.

A susmorgások most sem maradtak el természetesen ...

Már elindultam hogy leüljek Lucy mellé amikor 2 lány elég hangos suttogása csapta meg a fülem.

-Uristen! Ez igaz?? Komolyan lefeküdt Davevel?! 

-Ja, ja elvileg. Dehát Davenek egy "ilyen" úgy sem jelent semmit. -méregetett végig Elizabeth csatlósa. 

-Ohh az a... -mondta ki hangosan Lucy és már állt volna fel.

-Ne Lucy.. hagyd, nem érnek annyit. -mondtam és higadtan legalábbis próbáltam nyugodtan helyet foglalni. 

Már 2 hete megy ez az egész, így lassan hozzá lehet szokni.

Na jó ezt én sem mondom komolyan..

-Örülhettek, a következő óra elfog maradni a bál miatt, amit majd az osztályfőnökötök fog meghírdetni. -mondta fapofával a tanárnő. Szerintem legbelül ő is örült hogy nem  lesz órája velünk. Sőt.. ez biztos. 

Ennek hallatán mindenki elkezdett hangosan sípákolni még a kicsöngőt is alig lehetett hallani, Lucyval kisétátunk a folyosóra és mindketten neki dőltünk a falnak háttal és nagyot sóhajtottunk.

-Egyre gondolunk, igaz? -vetettem felé egy félmosolyt.

-De még mennyire. -Ahogy Lucy kimondta fel is tűnt a baljós hármas, Dave rezzéstelen arccal sétált el előttem előre nézve csak Jeremy pillantott rám.

-Ohh hogy menne a.. -szólalt fel Lucy ökölbe szorított kezekkel. 

-Hé! -szólalt meg Elizabeth és belecsapott a hajába. 

-Ugye tudod hogy nem érsz neki semmit? -biccentett Elizabeth a baljós hármas felé.

-Hozzám beszélsz? -néztem rá. 

-Látsz itt mást is?! -méregetett végig.

-Haho én is itt vagyok ribanckám. -húzta gúnyos mosolyra a száját Lucy. 

-Ti ketten... -nézett fenyegetően és kifújta a levegőt. 

-Remélem tisztába vagy vele stréberkém hogy nemsokára én fogok Dave oldalán virítani ugyanis mi összeillünk. -mondta egy képmutató mosoly kíséretébe és nagyobb hangsúlyt tett az "összeillünk" szóra. 

-Még csak most jön számodra a fekete leves. -nevetett fel Elizabeth egyik talpnyalója és helyeslően követték az említett személyt.

-Lefújtom ezt a kis cafkát! -akadt ki Lucy. 

-De előbb azokat. -tette hozzá és a baljós hármas felé mutatott. 

Rájuk néztem és sikerült elkapnom Jeremy tekintetét, mind a hárman feltehetőleg füves cigit szívtak. 

-Ez megint  a te felelősséged? -néztem kínosan Lucyra. 

-Igen. -fogta meg a karom és maga után húzott. 

-Hányszor mondjam még el nektek idióta bagázs hogy.. -dörzsölte meg Lucy ideges az orrnyergét. -a suliba ne cigizzetek már az istenit! 

-Óhohh megint a bolond lány! -nevetett fel Cass. Lucy idegesen kikapta Cass szájából a cigit és ledobta a földre majd hevesen összetaposta. 

-Ugye tisztába vagy vele hogy mit csináltál? -hagyta abba a röhögést Cass és fenyegetően nézett Lucyra. 

-Azt hiszed félek tőled? -nevette el magát szándékosan Lucy. 

Mi lesz ebből..

-Hé! Állítsd le a barátnődet. -kezdte Dave rám nézve megsemmisítő pillantásokkal. 

Micsoda megszólítás.

-Nincs kedvem. -rántottam meg a vállam és idegesen Dave-re néztem. Már a tömeg is körénk gyűlt, Lucy egyre hangosbban összecsapott Cassal én meg Davvel.

-Mi ez a hatalmas zaj?! -ordított fel az osztályfőnök és próbálta magát át turni a tömegen kisebb sikerekkel.

-Gondolhattam volna már megint Lucy és Cass páros na meg Clary és Dave! -kiabálta és tapsolva próbálta szétoszlatni a tömeget. Hatástalan volt...

-Ti négyen büntetés! -mutatott ránk sorjába. 

-De most tanárnő ne szórakozzon már, ez a bolond lány kezdte. -emelte fel a hangát Cass.

-Kit neveztél te bolondnak?! -mérgesedett el Lucy 

-Egyátalán nem szórakozásból mondom, most azonnal fejezzék be! -ordított az ofő.

-Igen rólad beszélek vagy a buggyant lány elnevezés jobban tetszik? -húzta fel az egyik szemöldőlet Cass és gúnyosan mosolygott. 

-Te.... -ökölbe szorított kezekkel Lucy lekavart egyet Cassnak. Cass válaszul idegesen megpróbálta lefogni a kezét és megrántotta Lucy haját. 

-Ez  a lány nem normális. -hallatszódtak a susmorgások bár ezeket nagyba elnyomta a többiek szurkolása meg a "huuuu" -zások. 

Próbáltam Lucyt lerántgatni Cassről, míg Dave Casst rántotta vissza.

-Maguk ketten ki vannak tiltva a bálról! -ordított fel az ofő Lucyra és Cassre.

-Huuha na és hova szarjak? -tárta szét a kezét Cass. 

A tanár nagy nehezen eloszlatta a tömeget és fenyegető pillantással nézett ránk.

-Maguk négyen! Kövessenek, nemsokára szembesülnek a büntetésükkel! -szinte már érezni lehetett a tanár belső kacaját.

Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now