Dave hirtelen ellökte magától Elizabethet és rámnézett kimeredt szemekkel.
-Ez undorító. -mondtam szörnyülködve halkan magam elé bámulva, Elizabeth elégedett diadalmas mosollyal nézett rajtam végig.
-Te rohadt idióta! -ordította Lucy ökölbe szorított kezekkel a hátam mögött.
-Ez nem az aminek... Clary! -kiabált utánam idegesen Dave de a fülem rettenetesen elkezdett zúgni és már zokogtam, könnyes szemmel alig láttam így beleütköztem valakibe de tovább mentem és erőteljesen letöröltem a könnyeket a szememből.
Soha többé nem akarom látni.
Hogy hazudhatott?!
Miért pont Elizabeth??
Hirtelen egy kézt éreztem a vállamon aki visszarántott és pördültem egyet a tengelyem körül, majd Jeremy felsőtestének ütköztem és szorosan megölelt. Keservesen zokogtam majd erősen kapaszkodtam a pulcsijába mint egy gyerek aki fél valamitől.
Igaz.
Féltem.
A csalódottságtól.
Ami most bekövetkezett.
-Clary.. -mondta halkan Lucy és a hátamra tette az egyik kezét majd leszegezte a földre a tekintetét.
-Haza megyek. -nyöszörögtem Jeremy pulcsijába és arébb húzodtam tőle. Aggodó tekintettel fürkészte az arcom minden szegletét.
-Hazakísérlek. -vágta rá és levette a táskámat a hátamról majd ő vette a hátára és a vállamnál átkarolt majd elindultunk.
-Állj meg! -hallottam meg Dave hangját amitől mégjobban elfogott az a szörnyű érzés. Erősebb volt. Oda sietett hozzánk de csak a földet bámultam majd Jeremy rátette Dave vállára a kezét és megrázta a fejét majd kissé arébb lökte. Így folytattuk útunkat, amíg a házhoz nem értünk.
-Köszönöm. -nyögdécseltem ki olyan halkan hogy abba sem vagyok biztos hogy hallotta-e.
-Bemenjek veled? -kérdezte.
Megráztam a fejem és kóvályosan besétáltam a házba, a táskámat a földre dobtam majd egyenesen a szombámba mentem, bezártam az ajtót és lecsúsztam a földre majd betöltöttem a csendet a zokogásommal.
Percek múlva..
-Hallottam hogy valaki trappol fel a lépcsőn majd ököllel üti a szoba ajtót és a kilincset rángatja.
-Clary! Engedj be, most! Félreértetted az egészet! -üvöltette és tovább ütötte az ajtót.
Nem vagyok vak..
-Nem én csókoltam meg őt! Nem érted?! -kiabálta és a kilincset rángatta,
Láttam amit láttam.
-Engedj be, most! -tette hozzá.
Takarodj innen..
Némán felhúztam a térdeimet és az arcomat oda temettem hogy elfojtsam a sírásomat.
Egy világ tört össze bennem.
Másnap...
Reggel már 7 kor úton voltam sápadt arccal amihez karikás szemek társultak. Rántottam egyet a vállamon lévő táskán és besétáltam az osztályterembe ahol már a többség ott volt. Köpőcsöveztek, papírrepülőt dobálgattak, ugráltak át az asztalokon.
-Hol van ez a rohadék? -sétált oda hozzám Lucy és körbe-körbe nézelődött majd megölelt amitől még jobban könnybe lábadt a szemem.
Lucyval leültünk a padba majd bámultam magam elé mire Cass guggolt a padunk fölé Lucyval szembe és csattogta a rágót.
-Miért vág ilyen fejet? -kérdezte Cass felém biccentve.
-A drága haverodtól kérdezd. -sóhajtott Lucy.
Pont becsöngettek és akkor lépett be Jeremyvel együtt Dave is.
-Osztály! Leülni. -csapta le a naplót a nő. -Ülésrend! -visította. Ebből már mindenki tudta mi következik, összerakják a jó és rossz tanulókat.Csak egy baj volt hogy ez a 2 tábor rettentően gyűlöli egymást, így megkezdődtek a hangos bekiabálások. Már mindenki más helyen ült és mikor már azt hittem hogy vége akkor törte meg a csendet a tanár.
-Clary-Dave. -mondta haragosan. Felkaptam a padról a fejemet és magam elé bámultam.
-Tanárnő! Nem lehetne hogy Clary valaki más mellett üljön? -harsant fel Lucy és felpattant mellőlem.
-Nem. -dünnyögte a nő. Dave fogta a cuccát és kissé arébb lökte Lucyt majd leült mellém és éreztem hogy lyukat éget az arcomba, aminek hatására elfordultam és keresgéltem a táskámba. A semmit.
-Nem én csókoltam meg Elizabethet. Még mindig nem érted? -mondta mire felépillantottam majd kissé gúnyosan rá mosolyogtam.
-Miért hazudsz? -kérdeztem.
-Te most tényleg azt hiszed hogy hazudok?! -emelte fel a hangját Dave mire mindenki felénk nézett, a tanár is pördült egyet a tengelye körül.
-Tudod mit?! Higyj amit akarsz! -kiabálta és rácsapott a padra majd felugrott és még ő sétált ki sértődötten.
-Dave, azonnal jöjjön vissza! -futott utána a tanárnő, addig a teremben megkezdődtek a suttogások, és még enegem hordtak le fűnek-fának.
Kicsöngettek az utolsó óráról.
Egyedül lépkedtem a hosszú kihalt folyosón, Lucy visszamaradt mert a tanárral beszélni akart. Mivel vége lettek az óráimnak már épp indultam volna haza de hirtelen megragadott egy kéz és behúzott magával erősen a kis tornaszertárba. Kulcsra zárta az ajtót és ismerős alak állt meg velem szembe.
YOU ARE READING
Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]
RomanceClary Clark egy 17 éves gimnazista lány szerény, visszahúzódó, jó tanuló emelett a bàtyja pont ezeknek a jelzőknek az ellentéte. Clary és Dave 5 éves koruk óta együtt nőttek fel àm itt van egy kis bökkenő ugyanis Clary sosem testvérként nézett a tap...