8.rész

4.4K 157 4
                                    

-Miből gondolod? -nézett rám Lucy.
-Mert tudom.. amúgy is a bátyám!
-De te szereted! -kiàltott Lucy.
-Na és?!
-Figyu. Létezik olyan hogy az apa szereti meg a lányát úgy. Na azmár problémás. De a te ügyed más. Úgyhogy... -ütött bele hátultól a hátamba. -Hajrá!
-Ehh... ez fájt. De az már pedofilság...
-Na megint a lényeget vetted ki a mondanivalómnak. -forgatta meg a szemét Lucy.
-Vissza jött Nat. -váltottam témát.
-Hogy mi?! Visszajött Nat?! -ordított.
-Ne ordíts! -fogtam be a száját.
-Jó. Jó. De hogy és miért?! -akadt ki.
-Én sem tudom! Várj. -gyors lehajoltam mert észrevettem hogy kikötözödött a cipőfüzőm.

-Utban vagy. -sétált el melletten Elizabeth úgyhogy rálépett a kezemre.
-Áhh. -gyors felálltam, mire Lucyhoz fordultam volna már "több száz kilométerre" volt tőlem.
-Tudod ki van útba?! Na megállj! -ordított Lucy gyors léptekkel követve Elizabethet.

-Nee mit csinálsz...? -mondtam halkan.
-Ki mit csinál? -lépett oda mellém Jeremy.
-Semmi. -legyintettem. -De most megyek, bocsi. -gyors Lucy után futottam mert ha nem megyek még a végén képes megráncigálni Elizabethet.

Elkezdtem futni utána de mikor a folyosó sarkához értem beleütköztem Dave-be. Éljen a sors, éljen a szerencsétlenség.

-Bocsi. -mondtam és már el is mentem mellette.
-Ja.. és kérlek oszlasd el a pletykàjat. Rólunk. -tettem hozzà. Már fordultam volna meg de Dave közbe vágott.
-Ja. Az a célom még a végén elmegy a népszerűségem miattad. Pff. -vàgta oda hozzám és zsebre tett kézzel tovább sétált.

Ez fájt... Mindegy. Így van rendjén. Amúgy is mit képzelek én? Ő a bátyám! Felejtsd el. Felejtsd el.

-Lucy! -ordítottam fel ahogy megláttam a folyosó végén.
-Mi a baj ?
-Vàrj. Nem kapok levegőt. -tàmaszkodtam a térdeimre. Nem tudom melyik volt a rosszabb hogy végig futottam a suli folyosóit ami számomra egy maraton volt vagy hogy Dave "belém taposott."

-Ugye nem csináltál semmit Elizabethel? -fújtam ki a levegőt és feltpászkodtam a térdeimről hogy szembe nézhessek vele.
-Áhh dehogyis! -mondta széles mosollyal és belém karolt.
-Biztos? Ugye tudod ha valami van vele mindenki rám fog gyanakodni?-húztam fel az egik szemöldőköm.
-Persze. Persze. De ne is tőrödj ezzel.

Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now