45.rész: Mélység

2.2K 111 13
                                    



Tudod miért különbözünk mi annyira Dave?



Tudod miért vagyunk Ég és Föld?



Tudod miért vagyunk annyira mások?




Méltatlankodva pàsztàztam a kutyás mamuszom orrát míg Dave már csattogó lépésekkel besétált a szobájàba maga után csapva az ajtót.

Ökölbe szorítottam a kezeimet majd kifújtam a levegőt aminek hatására újra ellazultam. Leguggoltam és gyors mozdulattal felkapkodtam a hazug képeket a földről és sorjában tépkedtem szét őket majd belevágtam a kukába. Lehet elégetni kellett volna.

Másnap rettentő fáradtan keltem az éjszaka ki sem jött Dave a szobájából ahogy én sem. Képzelem milyen életteli volt a ház. Végül is mindegy mert ma be lesz pótolva főleg hogy ma Dave 19.szülinapja van. Gondolom akkora bulit fog csapni Cass jóvoltából hogy örülni fogok hogy ha a dobhártyám nem szakad ki.

Az ajtó felé léptem majd becsuktam magam után azt. Dave rekedtes hangja szelte át a levegőt amire megdobbant a szívem.
Dave felnevetett.

-Persze mindent én intézzek, mi? -röhögött Jeremy.

-Te tudod olcsóbban beszerezni a cuccokat. -felelte Dave.

Nem vártam sokáig lassú léptekkel lesétáltam az emeletről mire Jeremy rögtön észrevett, Dave háttal volt nekem.
Elsőnek elkomorult arccal nézett rám majd elmosolyodott és kikerülte Davet.

-Reggelt, kislány. -borzolta meg a hajam.

-Neked is. -viszonoztam egy széles mosollyal majd miután össze találkozott a tekintetünk Dave-vel abban a pillanatban le is hervadt az öröm az arcomról.
Oda csoszogtam a konyha pulthoz majd öntöttem magamnak egy kis kávét.
Egyre feszültebb volt a levegő köztünk.

Jeremy értetlenül meredt hol rám hol Dave-re.

Ezek a kínos csendek..

-Akkor -csapta össze a tenyerét téma terelés közben így megszakítottam a farkasszemezést Dave-vel. Haragudtam rá mert olcsó, önző hazugságokat dobált rám miután Elizabeth tele beszélte a fejét minden hülyeséggel. Nem fogok többet mentegetőzni neki mert túl makacs és önfejű. 

-hánykor kezdődjön a buli? -kérdezte Jeremy.
Semleges arccal meredtem a fiúra. Ennél rosszabb téma terelést sem hallottam. De hálás voltam érte mivel mégis megelőzött egy kibontakozó vitát.

***

Este felé Lucy még felhívott hogy nemsokára ideér, így nagy nehezen kifurakodtam a már gyülemlő tömegből. Persze hogy itt volt a fél iskola, hogy ezen miért nem lepődök meg..
Egyre türelmetlenül bámultam a telefonom kijelzőjét mire pont megláttam hogy bevásárló zacskókkal jön Cass mellett akinek szintúgy tele van a keze.
Gyors átvettem valamennyi zacskót majd megöleltük egymást. Cass biccentett egyet köszönésképp. Sosem volt még ennyire barátságtalan.
Lucy intett egyet a kezével majd lepakoltuk a bevásárló szatyrokat az asztalra ami tele volt sörrel, és nasival.

Kipillantottam a nyitott bejárati ajtón és teljesen körbe vették Dave-t a lányok viháncolva és kisebb ajándékokkal a kezükbe.

-Úgy nézem rá tapadtak a görög szexistenedre. -szólalt fel Lucy hangosan karba tett kézzel utána még a dünnyögött valamit.

Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now