Kora reggel felriadtam arra hogy valaki zörög a konyhába. Lassan oldalra pillantottam, Dave átkarolva engem, úgy aludt. Közben szemügyre vettem az arca minden szegletét és elmosolyodtam. A konyhából még nagyobb zörgés hallatszódott és hogy valaki lépked fel a lécsőn. Riadtan kiugrottam az ágyból, közben végig néztem magamon. Felkaptam a földről a hosszú térdig érő pizsama felsőm és felvettem.
-Mi bajod? -nyöszörögte Dave álmosan úgy hogy nagy nehezen kinyitotta a szemét. Mielőtt válaszolhattam volna neki valaki benyitott. Mindketten az ajtó irányába kaptuk a fejünket, és hevesen dobogó szívvel nyitottam válaszra a szám.
-Oh. -hőkölt anya hátra, minden bizonnyal meglepődött hogy itt vagyok Dave szobájába.
-Én csak.. -kezdtem zavartan.
-Jött felébreszteni. -vágta rá Dave teljes nyugodtsággal anya felé pillantva.
-Oké, rendben. -mosolyodott el anya. -Majd gyertek enni. -tette hozzá és a hüvelykujjával hátra mutatott jelezve a konyha felé majd becsukta az ajtót. Megkönnyebbülten dőltem neki a ruhás szekrénynek és leszegeztem a tekintetem.
Egyáltalán meddig vagyunk képesek titkolni ezt az egészet?
És egyáltalán megéri?
Megéri a küzdés?
-Ez meleg helyzet volt. -sóhajtottam fáradtan.
-Lehetett volna rosszabb is. -húzta fél mosolyra a száját Dave. Micsoda pozitivizmus!
-Akkor én.. el megyek letusolni. -mondtam és az ajtó felé vettem az irányt.
-Igen? Nélkülem? -kérdezte és gúnyos mosoly telepedett ki az arcára Davenak.
-Te is tudod hogy kockázatos. -vettem halkabbra a hangerőm.
-Szeretem a kockázatot. -mondta és közelebb sétált majd egy apró csókot lehelt a nyakamra.
-Dave! Clary! -hallottuk meg anya hangját így szét rebbentünk majd paprika vörös arccal a tusoló felé vettem az irányt. Egyedül.
Egy fekete cicanadrágot vettem fel majd rá egy fehér pólót "Hug me" felirattal. Hagytam hogy a hajam leomoljon a vállamra és kisiettem a fürdőből.
-Dave azt mondta kint megvár. -mosolygott anya.
-Rendben, szia! -öleltem meg majd a kijárat felé siettem.
-Clary.. -szólt utánam mire oda kaptam a fejem. -Örülök hogy már jól kijöttök a féltestvéreddel. -vigyorgott és kiült az arcára az anyai öröm ami nekem fájdalmas volt. Ha tudná hogy ez nem testvéri szeretet. Ha tudná hogy szeretem..
Visszamosolyogtam majd felkaptam a cipőm, a táskám az egyik vállamra és kisiettem. Dave-vel kézen fogva kisétáltunk a házból és egy ismerős alakot pillantottam meg. Sharon..
Kimeredt szemekkel nagy lendülettel kirántottam a kezem Dave keze közül majd ő felém fordult és hülyén nézett rám. Sharon is észre vett minket.-Most komolyan ezt akarod csinálni? -vonta fel az egyik szemöldökét Dave haragosan és megragadta a kezem. -Mert én nem. Nem fogok még itt is bujkálni.-fejezte be a mondandóját.
YOU ARE READING
Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]
RomanceClary Clark egy 17 éves gimnazista lány szerény, visszahúzódó, jó tanuló emelett a bàtyja pont ezeknek a jelzőknek az ellentéte. Clary és Dave 5 éves koruk óta együtt nőttek fel àm itt van egy kis bökkenő ugyanis Clary sosem testvérként nézett a tap...