-Clary! Baj van! Dave megint készül valakivel összeverekedni! -futott oda Lucy és levegő után kapkodva támasztotta a kezével a térdeit.
Jeremyvel meglepően egymásra néztünk nem mintha nem néztük volna ki Dave-ből meg nem mintha nem ismernénk de azért ez tőle is sok volt már..
-Ott! -mutatott Lucy a kis térséget körbe vevő tömegre.
Nehezen befurakodtam a tömegen keresztül Jeremy segítségével majd épp Cass mellé értünk.
-Teljesen leitta magát. -mondta Cass Jeremynek, Dave-re célozva.
És akivel verekedni készül az nem más mint..
Matt...
Segítségkérően rápillantottam Jeremyre aki a józan Mattet fogta le míg én Dave-vel szembe álltam.
-Mit művelsz? -kiabáltam mert a fülsikító zene ígyis elnyomta a hangom.
-Én? -mutatott magára értetlenül, látszott rajta hogy a sárga földig leitta magát.
-Igen te! Szerinted kiről beszélek? -mondtam és kirángattam a "központból" mert már az egyensúlya sem volt a helyén. A vállamra tette a kezét és próbáltam felvonszolni a szobájába majd nagy nehezen felértünk és leüllt az ágyra majd erősen beletúrt a hajába.
-Tudod hogy miért szeretlek? -kezdte és felállt hogy velem szembe legyen.
-Mi? -kérdeztem és a szívverésem egyre csak gyorsúlt. Itt ebben pillanatban helyes lett volna kimennem de egy tapottat sem bírtam mozdulni.
-Mert... Nem tudom... olyan.. -mondta és az egyik kezét fejem mellé a falnak támasztotta mire már nem tudtam hátrálni, a hideg falhoz simultam teljesen és megcsapott a tömény alkohollalt telt lehellete.
-Teljesen részeg vagy.. -mondtam és megpróbáltam kiszabadulni a csapdából. Úgyérzem magam mint mikor egy macska sarokba szorítja a remegő egeret.
-Az lehet... -mondta és emosolyodott édesen majd rátapadt az ajkaimra mire döbbenten ledermedtem és nem volt erőm nem voltam képes eltolni magamtól így viszonoztam a csókját szenvedélyes volt egy kis hévvel.
Dave megfogta a derekam és tovább csókolt majd a polómat kezdte felrántani mire kapcsoltam és ellöktem magamtól.
Nem bírok küzdeni ellene...
De mégis.. muszáj..
Lassan hátráltam és dobogó szívvel megsokszoroztam a lépteimet és kisiettem a szobából majd nagyot sóhajtva döltem neki a falnak ekkor Jeremy jött fel lassú léptekkel a lépcsőn valakit keresve.
-Hé, jól vagy? -sietett oda hozzám. -Nagyon vörös... az arcod... -tette hozzá.
-Ki kell mennem.. -hadartam el és a lépcsőn lesietve már a tömeg is özönlött ki Lucy hatására.
A ház előtt mélyen kifújtam a hideg levegőt majd egy bizonyos személy megállt mellettem..
-Melőtt bármit is hiszel, tisztázok veled valamit. -kezdte Matt.
-Hogy vagy képes kihasználni mások részegségét? -szegeztem fel a kérdést és szurós tekintettel rá pillantottam.
-Én csak tudattam vele hogy az enyém vagy ahogy az 3 éve is volt. -húzta gúnyos mosolyra a száját.-Tudod hogy hívják az ilyeneket amilyen te is vagy? -emeltem fel a hangom.
-Hé, hé! Higgadj le szivi, Dave kezdett ki sajátítani téged én csak megvédtem azt ami az enyém. -kacsintott és az arcomhoz akart érni de elcsaptam a kezét. Mire ő sóhajtott és villantott egy mosolyt majd elindult a sötét éjszakába.
Másnap...
Dave kómásan lebotorkált a lépcsőn az utolsó lépcsőfoknál majdnem fel is bukott. Idegesen néztem véigig az asztalnál ülve majd mire lassan leült velem szembe.
-Mit nézel úgy? -szólalt meg a tipikus "másnapos" hangon.
-Semmire sem emlékszel?! -kérdeztem és oda toltam hozzá a pohár vízet.
-Kéne? -vonta fel az egyik szemőldökét majd a szájához emelte a poharat.
-Nem, jobb is hogy nem emlékszel... -kezdtem és zavarodottan felálltam az asztaltól.
-Várj, várj most eszembe jutott valami. -tett úgy mintha gondokozna.
Kérdően és ijedten fordultam vissza és néztem rá.
-Csak vicceltem. -mosolygott gúnyosan. -Apáék tudnak már a tegnapról? -tette hozzá és szintúgy felállt az asztaltól.
-Nem.. -morogtam el.
-Kinőtted az "árulkodós" viselkedést? -kérdezte.
-Kiskorba mindenki árulkodik az más volt.. -mondtam.-Pedig azt hittem megmaradt. -heccelt tovább.
-Dave! -emeltem fel a hangom.
Mire ő csak elnevette magát.
-Amúgy tudom hogy nem jársz Jeremyvel.
-Holnap jönnek apáék haza. -próbáltam terelni a szót.
-Ne tereld. -mondta feszülten.
-Majd még el kell mennünk vásárolni is az miatt. -folytattam.
-Hé! -kezdte és közelebb lépett hozzám. -Emlékszem hogy mi történt tegnap este. -tette hozzá. Feszülten és zavartan lepillantottam a földre majd már szinte úgy égett az arcom.
-Mi a válaszod? -kérdezte farkasszemet nézve velem.
-Milyen válasz? -nevettem el magam kínosan.
-Mit érzel irántam? -kérdezte és az arca átváltott teljes komolyságba.
"Adj egy esélyt, hogy megmutathassam, neked találtak ki engem."
YOU ARE READING
Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]
RomanceClary Clark egy 17 éves gimnazista lány szerény, visszahúzódó, jó tanuló emelett a bàtyja pont ezeknek a jelzőknek az ellentéte. Clary és Dave 5 éves koruk óta együtt nőttek fel àm itt van egy kis bökkenő ugyanis Clary sosem testvérként nézett a tap...