21.rész: Hazugság

3.5K 129 2
                                    

  -Megkönnyebbülés. Amúgy jut eszembe hogy hogy Dave-ék házába pihensz? -szegezte felém a kíváncsi tekintetét mire az agyam elkezdett tömérdek hazugságok kutatásába. 

Ebben a szent pillanatban nyitott be Dave, aki eléggé meglepődött és ahhogy nézem nem számított arra hogy a haverja itt van. 

-Szóval hogy hogy itt vagy? -fordult felém Jeremy. 

Dave gúnyosan és képmutató tekintettel fűrkészte az arcom minden szegletét kíváncsian várva a válaszom. Tudta hogy hazudni fogok. Tudta hogy nincs más választásom és ezt élvezte is. 

-A szüleim elutaztak így most jelenleg itt vagyok. -hazudtam és mosolyodtam el kínosan.

Nagyon szégyellem magam hogy hazudnom kellett Jeremynek, legszvísebben itt helyben megsemmisültem volna. De mégse mondhattam volna el neki hogy Dave húga vagyok mert az az első csók az suliba is... féltem hogy mit fog reagálni, féltem hogy undordni fog tőlem és féltem hogy ő fogja magát megbántottnak érezni. 

Napokkal később..

A bokám már viszonylag helyre jött, csak még sántítok egy kicsit. Reggel úgyanúgy elkészültem átlagos rutinomat követve és átlagosan indultam el a suliba. Lucy felajánlotta hogy elém jön így ezáltal mindent elmondhatok neki ami hétvégén történt. 

-Szia csajszi! Jó látni hogy jobban vagy már. -kezdte Lucy a házunk kapujához érve majd megölelt. 

Dave ebben a pillanatban rontott ki a házból majd szó nélkül elment mellettem és egy "semisség" jelet hagyva maga után. A fekete motorjára felpattant majd fejére húzva a sisakot a gázra taposott.

-Ennek meg mi baja? -vonta fel az egyik szemődökét Lucy. 

-Csoda lenne ha tudnám. -sóhajtottam.

Útközben mindent elmeséltem neki, igaz elég nehéz volt elmondani egy mondatot is mert folyton közbevágott így inkább legalább nem szörnyülködve kellett elmesélnem az egészet. A suli kapujához érve egy hatalmas rózsaszínű szalag díszelgett rajta, 2018-as bál  felirattal. Az épületbe belépve már minden lány a ruhákról csacsogott vagy a frizurákról és  a fiú téma sem maradt el. 

-Ez gáz. Én nem tudok táncolni. -húzta el a száját Lucy karba tett kézzel. 

-Nem is kell tudnod. Nem mintha felkérne téged valaki. -jött el mellettünk Cass gúnyosan heccelődve, és rögtön mellé ért Jeremy és Dave is. Nyilván ebben a pillanaban minden lány abbahagyta a ruhák és a frizurák megvitatását inkább neki kezdtek áradozni hogy milyen jó is lenne ha a baljóshármas közül valaki fel kérné őket táncolni. 

-Hé, te! -ordított Lucy Cass után. Cass egyik szemőldökét felvonva hártapillantott és egy gúnyos mosoly lapult meg a szája sarkában. A barátőm egy kicsit hátra hökkölt mint aki nem számít rá hogy Cass visszafog nézni az ő felszólítására, bár ami ezután következett az annál is érdekesebb volt. Lucy lehajtotta a fejét és zavarodottan a földre szegezte a tekintetét majd a baljós hármas tovább ment. Kimeredt tekintettel bámultam a barátnőmre mintha abban a pár percben nem is ő lett volna. 

-Ez meg.. -kezdtem.

-Ne mondj semmit. Szánalmas vagyok. -szorította ökölbe a kezeit. -Egyszerűen nem értem magamat. Ez mind amiatt a barom miatt van. -akadt ki. 

-Lucy te szerintem.. szerelmes vagy. -mondtam ki ezt a hihetetlenséget amin még én is meglepődtem ahogy kimondtam. 

-Ebbe?! -vonta fel az egyik szemőldökét és Cass felé biccentett. -Kizárt dolog. -tiltakozott nagyon hevesen.  Az érdekes beszélgetést a csengő szakította meg mire mindenki beviharzott a saját osztálytermébe úgy ültünk le mi is. 

***

-Csendet! -emelte fel a hangját az osztályfőnök. -Gondolom már mindenki tud a bálról, és ezzel kapcsolatban lenne náhány mondandóm. Szóval.. -kezdett bele te pont akkor lépett be a baljós hármas.

-Örülök hogy mindig ilyen pontosak vagytok. -mondta az osztályfőnök gúnnyal teli hangjával. 

-Köszönjük. -vágta rá Dave ezzel heccelve a nőt.  Az osztályfőnök idegesen nagyot sóhajtott és megdörzsölte az orrnyergét. 

-A témára térnék. -mondta száraz fenhangon. 

-Kezdje csak. -nyújtotta Dave előre az egyik kezét arrogánsan.

-Örülék Dave ha nem kommentálnád minden mondatomat. -szívta be feszülten a levegőt az osztályfőnök. 

-Úgy lesz. -válaszolt Dave ezzel felröhögött Cassel és összepacsiztak.

-Néha úgyérzem magam mintha óvodába tanítanék. -sziszegte a foga között a nő. -2 nap múlva lesz a tornaterembe este 8-kor. A részleteket eltudjátok olvasni a folyosón lévő plakáton. Végeztem. -dobta le a könyveit az asztalra.

-Maga nagyon bőbeszédű  volt most. -nézett képmutatóan Dave és várva a nő kiakadását. 

-Osztályfönöki! -sipákolta el magát a nő idegesen és kiviharzott a teremből. 

Néha nagyon tudom sajnálni az osztályfőnököt szerintem mire végigviszi ezt az osztályt ami 1 év addigra kihull az összes haja vagy elmegyógyintézetbe fogják zárni amiért megőrül Dave miatt..


Szerelmes vagyok a féltestvérembe [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now