🎡 I K M A L H A I K A L 🎡
Dua hari sebelum sekolah bermula ,
Ikmal yang sedang belajar dimeja belajarnya mula terganggu apabila satu panggilan yang tiada dalam kenalannya membuat panggilan .
Ikmal mula memutuskan untuk biarkan nya . Dia tidak boleh terganggu sekarang . Tetapi panggilan itu terus berdering berkali kali . Ikmal mula mengeluh dan menutup buku nya dan menjawab panggilan itu .
" apa lagi ? "
" kau memang pekak ke ? " mendengarkan soalan ini sahaja membuatkan hatinya panas dengan pemilik suara ini . Tetapi dia teruskan dengan hanya bersabar sahaja .
" kau Qaisara , kan ? " soalan Ikmal tadi dipalaukan . Dia tahu gadis yang membuat panggilan ini adalah Qaisara .
" kalau tak penting jangan ganggu . " Ikmal yang mula berura ura untuk meletakkan panggilan itu mula menunggu jawapan si pemanggil yang seterusnya .
" aku dah decide rules aku untuk kau . " Ikmal mula tergamam seketika . Dia hanya membisu . Dia tahu siapa pemanggil ini . Baginya ia seperti satu masalah besar untuk menjawab dan berintereaksi dengan si pemanggil ini .
" setuju dengan apa yang aku pilih . Then our contract will be end soon as you want . "
Wajah gadis itu pandang tajam . Senyuman sinis yang tidak lekang daripada riak wajah gadis itu betul-betul menyakiti hatinya . Sudahlah di luar bilik pengawas tadi , dia sudah berapi apian dengan gadis itu .
Undian yang terpapar pada skrin pula membuatkan dia terpaksa menahan banyak kesabaran yang tidak tertahan .
Keputusan yang dijelaskan disitu membuatkan beberapa pihak mula merasakan aura kemenangan mula menghampiri jejak mereka .
Headprefcet / Headgirl
Qaisara Najwa Shah - 52%Vice Headprefect / Headboy
Syed Ikmal Haikal - 24%Timbalan Headprefect
Nur Diana Athirah - 11%Timbalan ( 2 )
Fahmie Bukkari - 9%Ketua Exco Pengawas
Alexane Iskandar - 4%Matanya tidak boleh menahan daripada memandang nama ketua pengawas mereka . Baca sahaja nama itu , habis kesemua sumpah seranah diberikan . Hatinya terlalu sakit . Pasti Qaisara melakukan sesuatu terhadap senarai calon ketua pengawas itu .
" Alex , awak ada masa 1 minggu untuk memilih anggota exco sekolah yang bertanggungjawab . "
" Diana dan Fahmie akan ikut saya ke bilik disiplin . "
Cikgu Ammry mula memandang Qaisara dan Ikmal .
" Qaisara , saya rasa awak tahu apa yang awak kena uruskan . " Qaisara hanya tersenyum dan mengangguk anggukkan sahaja dengan kata kata cikgu Ammry tadi . Ikmal pula sedang menahan segala sumpahan nya dari tercelah di mulutnya .
YOU ARE READING
NEW VERSION : My Prob Headprefect
Mystery / ThrillerTW://///hidup yang penuh dengan dendam akan dibalas dengan dendam//// Semua sudah menyangka, jawatan itu akan terus jatuh ke tangan gadis yang dipanggil Qaisara. Jadi berterusanlah kisah hidupnya yang sukar untuk diketahui punca dan penyebabnya. Wa...